Колата е поло 2001 6N2, дизел. За 1 месец съм сменил абсолютно всички крушки- стопове габрити, къси, дълги... по няколко пъти. В понеделник сложих нови къси (карам постоянно с включени фарове) в сряда изогряха. Спирам на светофар, идва един човек и ми казава, че стоповете ми не светят. Сменям ги и днеска единият не свети.
Мисля си за голям проблем в ел.инсталацията, но къде да погледна?
Може ли акумулаторът да дава много ток и затова да горят?
Крушките горят през ден
- T.Spark
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT
Крушките горят през ден
Последна промяна от T.Spark на Вто 11 авг 2009 13:51, променено общо 1 път.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
T.Spark написа:Мерих го дава 14.5V без консуматори.
Притеснява ме проблем в инсталацията. Бушони не са ми горели - направо крушките (всичките в течение на кратък период).
бушоните е нормално да не горят, те горят при къси съединения или повишен ток/доста/ от номиналния.
Измери с още едно уредче, при форсиране, с товар без товар.
- T.Spark
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT
Anbuch написа:99.9% проблема ти е в регулатора на напрежение. Просто трябва да се провери напрежението между клеймите на акумулатора при запален двигател (както и при извфорсирването му на место до към 3000 оборота.
Това е много "хубаво". Най-обичам да развивам повреденото и завивам работещото
Какви стойности да очаквам да се получат при натоварване и до към 3000 об/мин?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта
