Vw Golf Mk4 1.4 16V - Харчи доста масло 1л/600-700км

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kindera
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Vw Golf Mk4 1.4 16V - Харчи доста масло 1л/600-700км

Мнениеот kindera » Сря 08 окт 2008 9:15


Имам доста голям проблем с голфа.Харчи доста масло 1л/600-700км. и пуши като фадрома като позагрее маслото при висока и постоянна скорост.
За смяна са сегменти,лагери,гарнитури трябва да се шлайфа главата, да се сменяват водачи, абе общо взето основен ремонт на главата.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Колко пари му е излезнало?
На мен майстори ми казаха от 900-1200лв.(работа и части)!
mod edit: vasstop




vakpa
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 03 май 2006 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот vakpa » Пет 10 окт 2008 15:53


Колега, прочети тази тема http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=13609. Проблема е в маслоотделителните сегменти. В темата има инструкция и снимки как се сменят. И при мене също харчеше много масло, но миналото лято повиках неволята, запретнах ръкави и ги смених. От тогава нивото на маслото не пада. Ако ти са десни ръцете захващай се по инструкциите на руснаците, ако ли не, води я на майстори. Аз я водих но гледаха двигателя ,като голям камък.
Golf4, двиг. AKQ


Потребителски аватар
kindera
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kindera » Вто 14 окт 2008 9:32


Аз да ти кажа майстори не обичам както и съвети от тях! Имам доста познания, но все пак и проучвам така че да не сбъркам!Мерси за съвета!


Потребителски аватар
Ikov_VR
Мнения: 827
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 0:19
Автомобил: Vw Passat b5.5
Двигател: AVF
Местоположение: В Р А Ц А
Контакти:

Мнениеот Ikov_VR » Вто 14 окт 2008 16:19


еми за тези части който изброяваш няма да дадеш повече от 300-400 лв щом е без бутала.Ти си смятай колко излиза работата.На колко хиляди ти е колата(просто информативно) според мен това е много което ти гори,Моята от както съм и сменил маслото не го е пипала а вече съм на 8000 км за това ми е много странно


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 14 окт 2008 20:39


Ремонт не на главата ,а на ДВГ!!!Симптомите са категорично за сегменти...няма къде да избягаш.....сменяш сегментите и само ако се налага -ремонт на главата...трябва ти майстор,който няма да те излъже,а това е все едно да откриеш петролен кладенец в Албания!!!!!!


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот javor_bg » Вто 14 окт 2008 21:08


Аз бих препоръчал и напасване на клапани и смяна на гумички на клапаните. Така и така се отваря мотора! После ти трябва обаче разработване на мотора до 2000 оборота 2000 км. За болтовете на главата незнам дали след няколко хиляди км не се дозатягаха, ама ми се струва че при VW май не се налагаше. Колегите ще кажат.

Наистина този разход на масло е ЗВЕРСКИ!!!! Колега незнам как се е стигнало дотам. На колко хиляди км е мотора? Изведнъж ли почна или преди харчеше по-малко?


Потребителски аватар
kindera
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kindera » Сря 15 окт 2008 19:18


На 135 хиляди е ! Ама имам доста познати с Г4, които и на по малко са сменяли сегменти.Явно им е слабо място! Абе това не е като двойката! Определено са по нежни колици.


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот javor_bg » Сря 15 окт 2008 19:25


kindera написа:На 135 хиляди е ! Ама имам доста познати с Г4, които и на по малко са сменяли сегменти.Явно им е слабо място! Абе това не е като двойката! Определено са по нежни колици.


Ама твойте познати само с 1.4 ли са или има и с 1.6?


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 15 окт 2008 22:17


проблема е само при 1.4!


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

da

Мнениеот mufin » Чет 16 окт 2008 12:41


проблемът запо4ва след дълго каране с над 5500 оборота.
аз например маслото не гледам изобщо
От смяна до смяна и да губи е незна4ително
Тъй 4е карайте 1.4 до 150км/4ас 8)


Потребителски аватар
sali-juventus
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 13:14
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот sali-juventus » Чет 16 окт 2008 22:05


kindera написа:На 135 хиляди е ! Ама имам доста познати с Г4, които и на по малко са сменяли сегменти.Явно им е слабо място! Абе това не е като двойката! Определено са по нежни колици.


колата ако не е купена като чисто нива, никога не можете да бъдете сигурни за реалните им километри! Моята таратайка е на 197770 и до се га не е пипал мито капчица масло(е, последно като погледнах щеката бе6е на max) и карам на пълна синтетика така че ...


Потребителски аватар
kindera
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kindera » Пет 17 окт 2008 10:26


Да проблема е само при 1.4 а и по принцип при повечето винтилови мотори! Имам познат който кара Corsa ecotek 1.6 16v на 140хил. и той в момента е с разглобен мотор заради сегменти и гумички.Но въпроса според мен не е на колко километра е, а как е карана! Ако е прегравял двигателя или е ръчкана много в обороти, може и на 70хил да го отваряш .


osev
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот osev » Пон 20 окт 2008 10:53


И аз имам същия проблем, за 2500 км изогори повече от литър масло. С мотор 1.4 съм, имам я от месец и я карам нежно, повече от 3-4 хил. оборота не съм вдигал, но е била служебна кола в Германия и там са и взели здравето. На клометража пише 186 хил. но не се знае дали са реални :) Казаха ми смана на сегменти и гумички на клапаните - цена за работа и части около 400 - 500 лв.


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Пон 20 окт 2008 15:05


Да, болката е стандартна. И аз съм така :wink: Ако се разминем с по 4-500 лв. - добре. Някой да е менал вече през процедурата???


Потребителски аватар
AERVWPOLO
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AERVWPOLO » Вто 21 окт 2008 14:39


странно но мойта харчеше повечко докато беше с катализатор.Когато го махнах спря и не го пипаше грам до последно :shock .Нз дали има връзка някаква но факт.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта