Голф 2 1,6 тд 1 бар турбо
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
neon написа:От 1,9ТДИ до 1,9 ТДИ има толкова разлика, че не мое си представиш! Ако го смята спрямо ТДИ - 90к.с. не е голямо геройство!
Наистина ли мислиш че немога да си представя


JR 70(51) / 4500 133 / 2500
RA 80(59) / 4500 155 / 2600-3000
SB 80(59) / 4500 155 / 2600-3000
1V 60(44) / 4500 110 / 2400
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
alpine написа:neon написа:От 1,9ТДИ до 1,9 ТДИ има толкова разлика, че не мое си представиш! Ако го смята спрямо ТДИ - 90к.с. не е голямо геройство!
Наистина ли мислиш че немога да си представяАз приемам че говори за най масовото тди в мк3 - 1z , и мисля че е важно от кой мотор почва , защото ако тръгне от 1v и върви колкото 1z ще си е баш чисто геройство
![]()
JR 70(51) / 4500 133 / 2500
RA 80(59) / 4500 155 / 2600-3000
SB 80(59) / 4500 155 / 2600-3000
1V 60(44) / 4500 110 / 2400
Именно... 1V уш се води екологичен(за годините си явно е бил) с катализатор и малко поскопен от обикновенния JR... Аз ги сравнявам 1V в купе на Джета и AHU в Голф комби и има разлика от земята до небето ,така че си е "геройство"


- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
alpine написа:neon написа:От 1,9ТДИ до 1,9 ТДИ има толкова разлика, че не мое си представиш! Ако го смята спрямо ТДИ - 90к.с. не е голямо геройство!
Наистина ли мислиш че немога да си представяАз приемам че говори за най масовото тди в мк3 - 1z , и мисля че е важно от кой мотор почва , защото ако тръгне от 1v и върви колкото 1z ще си е баш чисто геройство
![]()
JR 70(51) / 4500 133 / 2500
RA 80(59) / 4500 155 / 2600-3000
SB 80(59) / 4500 155 / 2600-3000
1V 60(44) / 4500 110 / 2400
Айде са ше се засягаш ли? Просто JR-ката си върви добре за килограмите на колата и смятам че 4-ка 90кс. няма да му бяга много!
П.П. Доколкото се сещам 1V 60(44) си е атмосферен, значи няма как да го надуе!
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
neon написа: ......
разбира се че не , грешно разбиране породено от интернет комуникацията


До колкото разбрах говори за голф 3 тди . . . Моята е 1v и до колкото знам е 54 коня сток(



Интересна тема точно по обсъждания въпрос

- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
alpine написа:neon написа: ......
разбира се че не , грешно разбиране породено от интернет комуникацията![]()
![]()
До колкото разбрах говори за голф 3 тди . . . Моята е 1v и до колкото знам е 54 коня сток() със турбо без интеркулер , с обикновена помпа без LDA . Той е по слаб дори от чистия дизел като гледам
![]()
Интересна тема точно по обсъждания въпросhttp://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259
Бъркате... JP е 54 коня и е атмосферка 1.6 ,а 1V е турбо 60 коня ,уш се води по-скопена от JR-a който е 70

- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
До скоро имах SB след ревизия на турбота направо си хапеше кайшката, по бързо набираше от полото и то осезаемо
А преди ревизията от турбото се губеше на 10 к поне по 1-1.5 литра масло и с извинение "душеше къде да умре'. Така че колега преди да надуваш щом си решил виж дали всичко е ток с мотора и турбината 


- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Gigabyte написа:alpine написа:neon написа: ......
разбира се че не , грешно разбиране породено от интернет комуникацията![]()
![]()
До колкото разбрах говори за голф 3 тди . . . Моята е 1v и до колкото знам е 54 коня сток() със турбо без интеркулер , с обикновена помпа без LDA . Той е по слаб дори от чистия дизел като гледам
![]()
Интересна тема точно по обсъждания въпросhttp://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259
Бъркате... JP е 54 коня и е атмосферка 1.6 ,а 1V е турбо 60 коня ,уш се води по-скопена от JR-a който е 70
Потвърждавам - карам "скопения" 1V вече 5години и половина - има начини да тръгне малко повече - при мен е махнат катализатора , крайно гърне ERNST / с него дойде от Германия / , може да се направи още малко със поставяне на кулер , бъзикане на помпата и турбото , но за сметка на издържливостта на двигателя
При сегашен пробег от 260 000 км реалността е следната - Бургас - София - 4 часа и 25 минути - повече от 160 не смея да вдигам , при все че има още въздух под педала на газта - при това темпо разхода ми е 6 / 100
- nayden_n
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
anndroo написа:1Z бе мотора 90кс. прясно обслужен,а моя мотор е JR който мисля да му слагам сега бензинова глава от 2е (която не знам още дали става на 100%) и турбо с скуирт.
402м. така и не стигнах да ги измервам, гръмна главата
на 1.9 дизел блока става ,но на 1.6 не знам има доста разлика в диаметъра 76.5 към 82.5 . И аз смятам да пробвам подобно нещо ,но с блок от 1.9 тди разстърган на 81мм ,други бутала и 16 клапанова глава от ACE мотора

P.S. Имам глава от 1Z ако му трябва на някой
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта