Голф 2 1,6 тд 1 бар турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пет 17 окт 2008 9:00


ако върви колкото 1.9тди си е доста добър резултат . С горивото как действа ?




Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 17 окт 2008 10:11


От 1,9ТДИ до 1,9 ТДИ има толкова разлика, че не мое си представиш! Ако го смята спрямо ТДИ - 90к.с. не е голямо геройство!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 17 окт 2008 10:18


Ами нека колегата се произнесе като резултат на 402м. Ако е засичал де?
Ама мисля че без кулер си е гавра с мотора.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 17 окт 2008 10:23


leonardo_vd написа:Ами нека колегата се произнесе като резултат на 402м. Ако е засичал де?
Ама мисля че без кулер си е гавра с мотора.


в книгата на корки бел пише следното:

its absolutely incorrect to think that "any intercooler is better than no intercooler." ;)


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пет 17 окт 2008 11:30


neon написа:От 1,9ТДИ до 1,9 ТДИ има толкова разлика, че не мое си представиш! Ако го смята спрямо ТДИ - 90к.с. не е голямо геройство!

Наистина ли мислиш че немога да си представя :lol: Аз приемам че говори за най масовото тди в мк3 - 1z , и мисля че е важно от кой мотор почва , защото ако тръгне от 1v и върви колкото 1z ще си е баш чисто геройство :lol:

JR 70(51) / 4500 133 / 2500
RA 80(59) / 4500 155 / 2600-3000
SB 80(59) / 4500 155 / 2600-3000
1V 60(44) / 4500 110 / 2400


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 17 окт 2008 12:10


1Z бе мотора 90кс. прясно обслужен,а моя мотор е JR който мисля да му слагам сега бензинова глава от 2е (която не знам още дали става на 100%) и турбо с скуирт.
402м. така и не стигнах да ги измервам, гръмна главата :twisted:


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Пет 17 окт 2008 12:32


alpine написа:
neon написа:От 1,9ТДИ до 1,9 ТДИ има толкова разлика, че не мое си представиш! Ако го смята спрямо ТДИ - 90к.с. не е голямо геройство!

Наистина ли мислиш че немога да си представя :lol: Аз приемам че говори за най масовото тди в мк3 - 1z , и мисля че е важно от кой мотор почва , защото ако тръгне от 1v и върви колкото 1z ще си е баш чисто геройство :lol:

JR 70(51) / 4500 133 / 2500
RA 80(59) / 4500 155 / 2600-3000
SB 80(59) / 4500 155 / 2600-3000
1V 60(44) / 4500 110 / 2400


Именно... 1V уш се води екологичен(за годините си явно е бил) с катализатор и малко поскопен от обикновенния JR... Аз ги сравнявам 1V в купе на Джета и AHU в Голф комби и има разлика от земята до небето ,така че си е "геройство" :lol: :lol:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 17 окт 2008 16:07


alpine написа:
neon написа:От 1,9ТДИ до 1,9 ТДИ има толкова разлика, че не мое си представиш! Ако го смята спрямо ТДИ - 90к.с. не е голямо геройство!

Наистина ли мислиш че немога да си представя :lol: Аз приемам че говори за най масовото тди в мк3 - 1z , и мисля че е важно от кой мотор почва , защото ако тръгне от 1v и върви колкото 1z ще си е баш чисто геройство :lol:

JR 70(51) / 4500 133 / 2500
RA 80(59) / 4500 155 / 2600-3000
SB 80(59) / 4500 155 / 2600-3000
1V 60(44) / 4500 110 / 2400


Айде са ше се засягаш ли? Просто JR-ката си върви добре за килограмите на колата и смятам че 4-ка 90кс. няма да му бяга много!
П.П. Доколкото се сещам 1V 60(44) си е атмосферен, значи няма как да го надуе!


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2301
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пет 17 окт 2008 16:15


Грешно се сещаш, 1V е еко турбо дизел с обикновенна помпа.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пет 17 окт 2008 16:30


neon написа: ......

разбира се че не , грешно разбиране породено от интернет комуникацията :wink: :lol:
До колкото разбрах говори за голф 3 тди . . . Моята е 1v и до колкото знам е 54 коня сток( :lol: ) със турбо без интеркулер , с обикновена помпа без LDA . Той е по слаб дори от чистия дизел като гледам :shock :lol:
Интересна тема точно по обсъждания въпрос :arrow: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Пет 17 окт 2008 18:08


alpine написа:
neon написа: ......

разбира се че не , грешно разбиране породено от интернет комуникацията :wink: :lol:
До колкото разбрах говори за голф 3 тди . . . Моята е 1v и до колкото знам е 54 коня сток( :lol: ) със турбо без интеркулер , с обикновена помпа без LDA . Той е по слаб дори от чистия дизел като гледам :shock :lol:
Интересна тема точно по обсъждания въпрос :arrow: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259


Бъркате... JP е 54 коня и е атмосферка 1.6 ,а 1V е турбо 60 коня ,уш се води по-скопена от JR-a който е 70 :roll:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Съб 18 окт 2008 8:58


До скоро имах SB след ревизия на турбота направо си хапеше кайшката, по бързо набираше от полото и то осезаемо :lol: А преди ревизията от турбото се губеше на 10 к поне по 1-1.5 литра масло и с извинение "душеше къде да умре'. Така че колега преди да надуваш щом си решил виж дали всичко е ток с мотора и турбината :wink:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 18 окт 2008 10:11


Gigabyte написа:
alpine написа:
neon написа: ......

разбира се че не , грешно разбиране породено от интернет комуникацията :wink: :lol:
До колкото разбрах говори за голф 3 тди . . . Моята е 1v и до колкото знам е 54 коня сток( :lol: ) със турбо без интеркулер , с обикновена помпа без LDA . Той е по слаб дори от чистия дизел като гледам :shock :lol:
Интересна тема точно по обсъждания въпрос :arrow: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259


Бъркате... JP е 54 коня и е атмосферка 1.6 ,а 1V е турбо 60 коня ,уш се води по-скопена от JR-a който е 70 :roll:

Потвърждавам - карам "скопения" 1V вече 5години и половина - има начини да тръгне малко повече - при мен е махнат катализатора , крайно гърне ERNST / с него дойде от Германия / , може да се направи още малко със поставяне на кулер , бъзикане на помпата и турбото , но за сметка на издържливостта на двигателя
При сегашен пробег от 260 000 км реалността е следната - Бургас - София - 4 часа и 25 минути - повече от 160 не смея да вдигам , при все че има още въздух под педала на газта - при това темпо разхода ми е 6 / 100


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Сря 22 окт 2008 12:18


братиика тук имаме едно приател4е с JR на 1,2 бар с ккк24 и с интеркулер от 318 bmw турбинката е големка и бавно я разварта ама с 4Т скоростите изван града е супер ве4е я кара над 10 000 км никакви признаци на 4упене,загряване ,шумене и тем подобни :wink:

даваи смело не и се плаши :wink:


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот nayden_n » Чет 23 окт 2008 18:33


anndroo написа:1Z бе мотора 90кс. прясно обслужен,а моя мотор е JR който мисля да му слагам сега бензинова глава от 2е (която не знам още дали става на 100%) и турбо с скуирт.
402м. така и не стигнах да ги измервам, гръмна главата :twisted:

на 1.9 дизел блока става ,но на 1.6 не знам има доста разлика в диаметъра 76.5 към 82.5 . И аз смятам да пробвам подобно нещо ,но с блок от 1.9 тди разстърган на 81мм ,други бутала и 16 клапанова глава от ACE мотора :D
P.S. Имам глава от 1Z ако му трябва на някой



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта