проверка на масло на скоростната кутия.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

проверка на масло на скоростната кутия.

Мнениеот grishitu » Сря 01 окт 2008 13:35


здравеите колеги,
търсих из теми и мнения но ненамерих никъде да пише, дали някои е проверявал или сменял маслото на скоростната си кутия. мислите които ме навеждат в тази посока са, че напоследък много трудно ми влизат скоростите и като включа на задна понякога изключва. а и като нея карам 1 ден има малко петно от масло под колата. ако е руски автомОбил н.п. проверявам и сменам за минути, но туи нещо не го знам.




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 01 окт 2008 13:50


потърси по-добре - има много теми
виж и темата как да използваме търсачката :wink:


Потребителски аватар
valdesbg
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проверка на масло на скоростната кутия.

Мнениеот valdesbg » Сря 01 окт 2008 15:47


grishitu написа:здравеите колеги,
търсих из теми и мнения но ненамерих никъде да пише, дали някои е проверявал или сменял маслото на скоростната си кутия. мислите които ме навеждат в тази посока са, че напоследък много трудно ми влизат скоростите и като включа на задна понякога изключва. а и като нея карам 1 ден има малко петно от масло под колата. ако е руски автомОбил н.п. проверявам и сменам за минути, но туи нещо не го знам.


Има теми с нагледен материал . Друг вариант е "маслар" . Трети : пъхаш се отдолу , отвиваш пробката и ако НЕ тече значи трябва да се долее , най-добре смени . Маслото е 75W90


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

re

Мнениеот grishitu » Чет 02 окт 2008 7:46


колега lrlmodo знам мно добре да се работи с търсачката ни си мисли, че не съм проверил. А за развиването на пробката отдолу, знам, но очаквах да е нещо по друго, да не е като руски таралясник.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 02 окт 2008 9:40


С пробки е една под друга са - едната за източване, другата за наливане. Ходи на майстор - кво се цапаш само ше ти вземе 10лв :wink: , а и си требе шестограмче големо


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

re

Мнениеот grishitu » Чет 02 окт 2008 15:51


инструменти имам, но се сецнах в кръста и като ми мине ще проверя.


Потребителски аватар
Daniel_Tsvetkov
Мнения: 61
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Daniel_Tsvetkov » Нед 12 окт 2008 21:03


може би трябва да долееш масло, щото и моето поло беше така и я закарах на майстор да види дали има нужда от нещо тая кола и като доля масло скоростите влизат по-добре :)


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Нед 12 окт 2008 21:35


процедурата е лесна . СМЕНИ СИ СЕМЕРИНГА НА ИЗБИРАЧА !!!
МОЖЕШ САМ !!!!

лягаш отдолу , и ще видиш избирача ... една лъскава осичка и един болт дето стърчи надолу и там една капка масло ! Развиваш въпросния болтс една отвертка изчегъртваш стария семеринг , набиваш новия (през това време ще тече масло , няма страшно !!) , после пак завиваш въпросния болт. Отвиваш пробката доливаш със валволайн 75 - 50 дура бленд .... завиваш пробката и си джиткаш !!!


Потребителски аватар
obsceniti
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:)

Мнениеот obsceniti » Нед 19 окт 2008 22:20


Колко мм е това шестограмче?


Потребителски аватар
offside
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
Автомобил: Passat B5 1997
Двигател: 1.8 20v ADR
Местоположение: гр.София

Мнениеот offside » Нед 19 окт 2008 23:13


Ако действаш сам мн внимавай какво развиваш , защото има и едно дет не е пробка (а мн прилича на такава) и после става мн интересно като се разфърчат карантийте под него ;) иначе философия никаква .. както казаха колегите можеш и семернгчето да си смениш за да нямаш проблеми за по - нататък :) успех 8)
ПП. теми има по въпроса даже и със снимки (позадълбочи се в търсенето)


Потребителски аватар
speka
Мнения: 111
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: :)

Мнениеот speka » Пон 20 окт 2008 8:33


obsceniti написа:Колко мм е това шестограмче?
17 мм е шестограма.


Потребителски аватар
obsceniti
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:)

Мнениеот obsceniti » Пон 20 окт 2008 16:04


10х


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Пон 20 окт 2008 19:32


Клега,че не си търсил е ясно,дори не ти трябва търсачката,а го има в началото''FAQ'',ама нейсе.Та проблема ти е шибания семеринг/и при мен е/.Слушах от колеги,че го сменяли за 10лв,но не намерих в Пловдив такъв сервиз,та купих от сервиз 75В90/пълна синтетика/и ми го доляха безплатно.Ако искаш повече инфо виж "FAQ" в началото/това е една от най обсъжданите теми/.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта