Привет колеги,
имам питане към тези от вас, които имат повече опит в газовите уредби:
става въпрос за обикновенна газова, ел-вакумен изпарител, двигателя е 16V мех. инж., метални колектори, ТА:
1. някой слагал ли е газова директно на колектора след дросела, впечатления?
2. на колко места и къде се дупчил? засега съм пробвал с едно, смятам на 4 на всеки цилиндър да опитам.
3. форма на "инжектора" (щуцера) - имам няколко идеи за формата..?
ако някои има вече опит с подобно нещо, би ми било полезно малко съвет.
иначе, аз до края на седмицата мисля да съм направил няколко опита, ако има интерес ще снимам.
засега първите опити са успешни, запали, но не държи ниски обороти...
идеята е да няма плочки, и стесняване на въздушните пътища, за да не се влияе на карането на бензин.
идеята съм я взел от фабрична (заводска) газова от форд, инжекцион при това с платмасови колектори (забележка газовата не е ГИ!)
коментари?
(моля само от колеги с опит, не просто така..)
Някой? газ директно на щуцери на колектора?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
До преди няколко години се продаваха такива системи.
Един вид е като газов инжекцион, но няма обратна връзка с компа на колата (тоест бензиновия комп няма контрол върху работата на стъпковите мотори, а те се настройват отделно, като си имат собствен комп).
П.С: не съм 100% сигурен, че е точно така ...
Един вид е като газов инжекцион, но няма обратна връзка с компа на колата (тоест бензиновия комп няма контрол върху работата на стъпковите мотори, а те се настройват отделно, като си имат собствен комп).
П.С: не съм 100% сигурен, че е точно така ...
Последна промяна от webdude на Пон 20 окт 2008 22:40, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kamenr
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
дебита се контролира от настройка на сечението на всеки щуцер, нещо подобно е на обикновенната газ, преди плочката има такъв винт.
принципа е същия като при плочката, когато има поток от въздух, само тогава се увлича газ, и се увлича толкова повече колкото е потока. не е нужно моточета.
помислете за по старите карбураторни двигатели как им слагаха газ - по подобен начин, по един щуцер във всяка камера под дросела.
със сигурност поне няколко опита ще си направя, до голяма степен съм убеден че ще стане.
разбира се първото нещо е да си сложа "кихалка" на колектора, (за всеки случай, въпреки че първите проби минаха без нея)
принципа е същия като при плочката, когато има поток от въздух, само тогава се увлича газ, и се увлича толкова повече колкото е потока. не е нужно моточета.
помислете за по старите карбураторни двигатели как им слагаха газ - по подобен начин, по един щуцер във всяка камера под дросела.
със сигурност поне няколко опита ще си направя, до голяма степен съм убеден че ще стане.
разбира се първото нещо е да си сложа "кихалка" на колектора, (за всеки случай, въпреки че първите проби минаха без нея)
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
важното е поток, а не подналягане
Потока създава подналягане. Независимо как си го създал, неговия параметър е налагане, а при затворен дросел е много ниско и следователно пуска най-много газ. Това съм го пробвал в годините когато за първи път си слагах газова. Дори се опитах да изравня наляганията от двете страни на мембраната като в отвора на изпарителя дето е за турбо вкарах маркуч с подналягането от колекторите. Нещо се получи... но не задоволително и се отказах.
има карбурартори и с газ под дросела, виждал съм много!
Много ме съмнява да си виждал, че пък и много. Загледай се добре къде е сложена плочката, това че е по ниско не значи че е под дросела. Може да е под клапата за смукача но не и под дросела
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
С каквото и да пробваш след като газта се подава след дросела няма да постигнеш ефект, докато не вкараш горивото под налягане, както е при газовия инжекцион и да го контролираш електронно.
При обикновенните изпарители налягането е почти близко до атмосферното. В следствие на вакуума създаден от буталата се мести мембраната и от там горивото.
Байпаса който прави моторчето за празния ход допълнително бърка сместа газ-въздух.
При обикновенните изпарители налягането е почти близко до атмосферното. В следствие на вакуума създаден от буталата се мести мембраната и от там горивото.
Байпаса който прави моторчето за празния ход допълнително бърка сместа газ-въздух.
- yoyoyovo
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:40
- Автомобил: VW Golf Rallye
- Двигател: 1H
- Местоположение: София,Turboland
- Контакти:
По-добре се откажи от този проект.Да има такива системи при които плочката се монтира след дросел клапата било то на карбуратор,моно или пълен инжекцион,НО при тях всяка плочка е снабдена с дросел клапа която се връзва към лостовата система на жилото на газта и имат отделен винт като жигльор за празния ход марката е NECAM и изпарителя не е като нормалните.С две думи всичко това ще е ЗАГУБА НА ВРЕМЕ.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта