Lawyer написа:Каквито и аргументи да се извадят, вкл. че законът е лош, червеният си е първи. А лошият (или добрият за някои) закон си е закон, поне докато не престане да бъде закон.
Именно закона на теория изумява движението на практика!
Съгласен съм че по чл.48 е писано
На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна, а водачът на нерелсово пътно превозно средство е длъжен да пропусне релсовите пътни превозни средства независимо от местоположението и посоката им на движение.
Докато при чл.37 При завиване наляво за навлизане в друг път водачът на завиващото нерелсово пътно превозно средство е длъжен да пропусне насрещно движещите се пътни превозни средства. От същото правило помежду си се ръководят и водачите на релсовите пътни превозни средства.
Определено става въпрос за Кръстовище на равнозначни пътища влиза в сила чл.48 преди чл.37....но обяснете си го защо на практика не става така?
Т.е. трябвало да запиша номера на аудито и да се разбера с нисана дали да викаме КАТ само защото е минал в нарушение при което е на риск за създаване на ПТП
Синия си наближава това кръстовище и си мисли за чл.48,червения също наближава също кръстовището но си мисли за чл.37(едвам ли ще се подсети за чл.48-поради това че синия му е от ляво) и зеления наближава кръстовището за кой чл. ще мисли според вас?!
-Ако зеления мисли за чл.48,дали червения ще мине преди него докато си мисли за чл.37
-Ако зеления мисли за чл.37 и червения за чл.37 определено ще се разминат добре