значи имам два пасата 1.8 единия с пф а другия с пб двигатели,проблема е при пф-а,значи с всяко второ натискане на спирачката се чува включване на реле,след което звук като от помпа за около 2-3 секунди,а като не е запалена колата същото реле включва , след това звука като от помпа за 2-3 секунди,това нещо се повтаря през 10 минути , проблема е че като не я карам колата повече от 9-10 дена и това ми изтощава акумолатора,при другия пасат с пб двигателя такова нещо няма
те това е,някои с преположения?



проблем с реле при пасат б3
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
И да, и не!
Нормално е при натискане на спирачките налягането в системата, което е генерирала помпата, да спада. Същото се поллучава и при вакуум на колите с вакуумен сервоусилвател.
За това помпата си включва и компенсира спадналото налягане.
При положение, че колата не е на контакт тази помпа не се захранва (както и цялата АБС-система) и не може това да е причината да ти пада акумулатора.
Само не знам дали е нормално ако не бараш спирачния педал да спада налягането в хидроусилвателя... И при мен се включва, макар, че не знам на колко време.
Ама пък и колата не е първа младост...
Та не знам в крайна сметка дали това е нормално и дали би било така и ако бяха нови всички клапанчета и уплътнения...
За АБС-а: карай и докато работи не барай, че е пара голяма!
За падането на акумулатора- да не би да оставяш панела на радиото?
Премери консумацията на алармата.
Ако всичко си е наред- може би акумулатора е подминал 'на жизненото поприще средата..'
Нормално е при натискане на спирачките налягането в системата, което е генерирала помпата, да спада. Същото се поллучава и при вакуум на колите с вакуумен сервоусилвател.
За това помпата си включва и компенсира спадналото налягане.
При положение, че колата не е на контакт тази помпа не се захранва (както и цялата АБС-система) и не може това да е причината да ти пада акумулатора.
Само не знам дали е нормално ако не бараш спирачния педал да спада налягането в хидроусилвателя... И при мен се включва, макар, че не знам на колко време.
Ама пък и колата не е първа младост...
Та не знам в крайна сметка дали това е нормално и дали би било така и ако бяха нови всички клапанчета и уплътнения...
За АБС-а: карай и докато работи не барай, че е пара голяма!
За падането на акумулатора- да не би да оставяш панела на радиото?
Премери консумацията на алармата.
Ако всичко си е наред- може би акумулатора е подминал 'на жизненото поприще средата..'
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не виждам причини да се съмняваш точно в АБС-а...
Много са малко нещата, дето са с включени захранвания, ако не е на контакт колата.
Често подобни мизерии са се оказвали от аларма или от оставен панел на касетофона. Моя има консумация около 120mA, ако е загасен, но съм му оставил панелчето включено.
Другата възможност е да остава светната лампа в багажника или в жабка.
Закачи един ампермер на акумулатора, провери каква е консумацията без никакъв товар (затвори и вратата), полсе с включена аларма...
Ако без да си включил нищо консумацията подминава 30-40 mA, почвай да вадиш предпазителите един по един и гледай кога ще намалее.
Много са малко нещата, дето са с включени захранвания, ако не е на контакт колата.
Често подобни мизерии са се оказвали от аларма или от оставен панел на касетофона. Моя има консумация около 120mA, ако е загасен, но съм му оставил панелчето включено.
Другата възможност е да остава светната лампа в багажника или в жабка.
Закачи един ампермер на акумулатора, провери каква е консумацията без никакъв товар (затвори и вратата), полсе с включена аларма...
Ако без да си включил нищо консумацията подминава 30-40 mA, почвай да вадиш предпазителите един по един и гледай кога ще намалее.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
обаче ако е захранена постоянно /тунингована
/ има вероятност помпата да се стреми да си поддържа налягане в системата
а ако е както казваш - при неработещ двигател помпата да не е захранена,то поради амортизация на елементите налягането в спирачната/абс/ система спада до нула, и за това да е направна тази интервенция -постоянно захранена абс помпа която се включва при спад в налягането

а ако е както казваш - при неработещ двигател помпата да не е захранена,то поради амортизация на елементите налягането в спирачната/абс/ система спада до нула, и за това да е направна тази интервенция -постоянно захранена абс помпа която се включва при спад в налягането
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта