проблем с реле при пасат б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

проблем с реле при пасат б3

Мнениеот moimoimoi » Вто 21 окт 2008 21:33


значи имам два пасата 1.8 единия с пф а другия с пб двигатели,проблема е при пф-а,значи с всяко второ натискане на спирачката се чува включване на реле,след което звук като от помпа за около 2-3 секунди,а като не е запалена колата същото реле включва , след това звука като от помпа за 2-3 секунди,това нещо се повтаря през 10 минути , проблема е че като не я карам колата повече от 9-10 дена и това ми изтощава акумолатора,при другия пасат с пб двигателя такова нещо няма
те това е,някои с преположения?




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 21 окт 2008 21:41


ABS ?


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Вто 21 окт 2008 21:46


има абс, и аз за това си помислих,че може да е да кажем помпата на абс-а,от което си правя извода че да се включва това реле толкова често значи нещо някъде изтърва, а помпата се стреми да поддържа някакво налягане в системата :roll: има ли нещо верно ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 21 окт 2008 21:54


И да, и не!
Нормално е при натискане на спирачките налягането в системата, което е генерирала помпата, да спада. Същото се поллучава и при вакуум на колите с вакуумен сервоусилвател.
За това помпата си включва и компенсира спадналото налягане.
При положение, че колата не е на контакт тази помпа не се захранва (както и цялата АБС-система) и не може това да е причината да ти пада акумулатора.
Само не знам дали е нормално ако не бараш спирачния педал да спада налягането в хидроусилвателя... И при мен се включва, макар, че не знам на колко време.
Ама пък и колата не е първа младост...
Та не знам в крайна сметка дали това е нормално и дали би било така и ако бяха нови всички клапанчета и уплътнения...
За АБС-а: карай и докато работи не барай, че е пара голяма!
За падането на акумулатора- да не би да оставяш панела на радиото?
Премери консумацията на алармата.
Ако всичко си е наред- може би акумулатора е подминал 'на жизненото поприще средата..'


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Вто 21 окт 2008 22:06


акумолатора е нов 74 ah е принципно като я карам колата всеки ден няма никакъв проблем,ама сега отскоро имам и поло и тоя пасат се позастоява на паркинга повечко време и единственото което може да изтощава акумолатора е това


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 21 окт 2008 22:18


Не виждам причини да се съмняваш точно в АБС-а...
Много са малко нещата, дето са с включени захранвания, ако не е на контакт колата.
Често подобни мизерии са се оказвали от аларма или от оставен панел на касетофона. Моя има консумация около 120mA, ако е загасен, но съм му оставил панелчето включено.
Другата възможност е да остава светната лампа в багажника или в жабка.
Закачи един ампермер на акумулатора, провери каква е консумацията без никакъв товар (затвори и вратата), полсе с включена аларма...
Ако без да си включил нищо консумацията подминава 30-40 mA, почвай да вадиш предпазителите един по един и гледай кога ще намалее.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Вто 21 окт 2008 22:24


ок,ще премеря консумацията без включени консуматори,ама си правя и сметката че това реле и нещото дето то включва през 5 минути,т.е.за 24 часа това са към 300 включвания а за 10 дена 3000, а radotom ти като си натиснещ педала на спирачките 2-3 пътя вклчва ли ти се релето?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 21 окт 2008 22:26


moimoimoi написа: radotom ти като си натиснещ педала на спирачките 2-3 пътя вклчва ли ти се релето?

Да, включва, ако колата е на контакт.
Ако не е, няма как да включи ;)
Нали това писах- системата не е захранена тогава ;)


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Вто 21 окт 2008 22:37


обаче ако е захранена постоянно /тунингована :077: / има вероятност помпата да се стреми да си поддържа налягане в системата
а ако е както казваш - при неработещ двигател помпата да не е захранена,то поради амортизация на елементите налягането в спирачната/абс/ система спада до нула, и за това да е направна тази интервенция -постоянно захранена абс помпа която се включва при спад в налягането


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 21 окт 2008 23:30


Да! До тук изключвах възможноста някой да е барал и ръчкал къде не трЕбе!
Отосно падането на налягането... ами предполагам, че при мен си пада до нула през ноща, но на другия ден си вдига налягане. :dontknow:
Само дето лампата за индикация не изгасва веднага, а остава да свети примерно 8-10 секунди.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: m1retza и 60 госта