Интересува ме следното:
Ако при автомобил с централен отвор за джантите, примерно 60мм. , трябва да се сложи джанта, която е с централен отвор по-голям от 60мм., може ли джантата да се сложи без втулка или втулката е задължителна?
При поставена втулка, тя дава ли някакво значение за балансираността на джантата и изобщо може ли да доведе до някакви негативни последици?



Въпрос за втулки при алуминиеви джанти
- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
При мен беше така . Взех си джанти с по-голям централен отвор , имаха си втулки за Г3 , но след време се разпаднаха и половината майстори ми казаха , че е все едно как карам (с или без тях) другата половина ми казаха да си сложа . От Маргел си взех за по 5 лева (приблизително) 4 бр. втулки и джантите заспаха 

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
може да караш и без втулки....всичко май е до внушението...
аз като карах без и сега като карам със не откривам никаква разлика...
но независимо от материала им бих те посъветвал от друга гледна точка да сложиш...при преминаване през ръб или дупка с 80 или 100 силата от удара ще пада само на болтовете...докато с втулките е друго нещо
аз като карах без и сега като карам със не откривам никаква разлика...
но независимо от материала им бих те посъветвал от друга гледна точка да сложиш...при преминаване през ръб или дупка с 80 или 100 силата от удара ще пада само на болтовете...докато с втулките е друго нещо
- rainheart
- Мнения: 627
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 0:08
- Автомобил: MK3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: София
Един приятел скъса 2 болта в дупка и най-вероятно е защото беше без втулка, и джанти не за неговото ренде.
Мойте джанти си ги взех нови с голям отвор, но към тях си имаше комплекти пластмасови втулки на 57.1, иначе във всяка голяма гумаджийница ги има.
Друг вариант, за който знам е да ти направят фланец с втулка на струг, при нас в квартала правят такива

Друг вариант, за който знам е да ти направят фланец с втулка на струг, при нас в квартала правят такива

- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
DAXC слагай втулки иначе при скорост от 80 до 120 км/ч. цялата кола тресе. Доста е неприятно. Скоро си взех едни 15ки с по-голям централен отвор и ги карах без втулки, но не си е работа. Негативни ефекти от втулките мисля, че няма. По-скоро без тях можеш да прецакаш нещо. Все пак тази вибрация преди да стигне до волана минава през лагери, рейка и т.н. При мен за един месец почна да просвирва отпред вляво. Мисля си за лагер. Днес сложих старите джанти и ако продължава ще погледна лагера.
CRX Racing пробвал ли си ги, здрави ли са? От какъв материал са? И на мен ми препоръчаха от там да си взема.
CRX Racing написа:2 лева за втулка в Мотоексперт...
CRX Racing пробвал ли си ги, здрави ли са? От какъв материал са? И на мен ми препоръчаха от там да си взема.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта