да питам за темп.датчик на вход. въздух на поло AAU 1993г.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

да питам за темп.датчик на вход. въздух на поло AAU 1993г.

Мнениеот vladko1001 » Чет 23 окт 2008 14:24


и аз си купих поло AAU 1993,но има голям разход...
ходих да комп.диагностика,газ-анализатори - всичко е ОК
къде е този прословут датчик???
p.s.
има и една друга гатанка - като включа ел. косуматор :светлини или отопл на задно стъкло дори оборотите падат критично ,но са равномерни и устойчиви като дизел...но тресе

p.s.2
полото е катастофирало леко/челно/ в италия,защото си личи ремонта по ламарини и ел. инсталацията,нямаше дори капаците-комлект на възд.филтър и моното...жабари :x

благодаря за отговора предв.




Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Persefona » Чет 23 окт 2008 15:04


Този датчик се оказва много проблемен на AAU-тата май :?
Ето в тази тема е обяснено как да провериш дали е от него проблема. :lupe
Какво разбираш под "оборотите падат критично"? И при мен като пусна повече от един консуматор започва да тресе леко, но само за около 1-2 секунди и оборотите не падат под 800 :roll:
Като включиш консуматорите постоянно ли тресе или само в началото за малко и после се стабилизира?


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

при ел.товар липсва авт.корекция на оборотите ...нагоре

Мнениеот vladko1001 » Чет 23 окт 2008 15:13


явно няма обратната връзка на датчик към компа...

интересно че на комп.диаг. всичко е ОК,никакви грешки...

забравих да пиша,че при рязко подаване на газ има "замисляне" - според мен липсва моментното рязко инж. на гориво от компа... :shock


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 23 окт 2008 15:53


Ей така както го обясняваш...ако ми се случи на мен ,първото нещо което бих проверил е ъгала на запалването. При теб то се измерва на празен ход да е 5 (спокойно можеш да го вдигнеш до 7 но не повече).


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

както писах диага на полото е ОК...

Мнениеот vladko1001 » Чет 23 окт 2008 16:28


перфектно сменени ремъци,помпи ,свещи
центровките са ок,газоразпределението е ок,газовете в коминЯ са ок,
полото е на 135000 реални,карала го е дърта италианска курва май,
но е свален двигателя ,бойдисано всичко и пак вътре...

пипана е инсталацията като цяло /в двиг. отсек/....уви

Последна промяна от vladko1001 на Чет 23 окт 2008 16:56, променено общо 1 път.


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Чет 23 окт 2008 16:41


Може би е на толкова километри колкото си писал ма явно си имал предвид една нула по-малко :)


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

явно не карано...

Мнениеот vladko1001 » Чет 23 окт 2008 16:52


направи ми впечатление "грапавия" волан,купето като цяло,запазени спир. дискове,задни барабани като нови,съед.като нов,педалЯ като нов :D и т.н.

някой жабар е ровил по ел.инст в двиг. отсек,кабелните снопове не са бандажирани фабрично,напрактика дойде без възд. филтър на моното


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 23 окт 2008 19:02


Я пробвай с друг компютър, че май само това остана.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 23 окт 2008 19:15


Колко голям е пък чак големия разход..
ако е повече от 9 на бензин.. и караш повече от 5 км след палене.. да може и да е голям..
не очаквай чудеси от тоз мотор.

Датчика надали те цака толкова..
по-скоро бих се загружил за другия.. син датчик на охл. система...

включването на голям конмсуматор се осеща.. почва наистина да тресе.. немеца така го е направил..
сори..
не търси под вола теле.

Ламбда сондата не си писал в какво състояние е...
да не е запушен катализатора... все неща от този сорт.


колко ти е голям десният крак.. ако е повечко.. оправдава разхода...


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

лабдата е на max ниво- на осцолоскопЯ и на BOSH диага...

Мнениеот vladko1001 » Чет 23 окт 2008 21:10


както писах минах на "технотест",където бъркат в комините на големите влечуги "тировете" за нивото на изгорели газове...OK
т.н. СИН датчик го провокирах с резисторни матрици и степ-мотора реагира като "гола булка в креват" :D - т.е. веднага???

все пак има "провал" в рязкото подаване на газ на празен ход...
забравих да кажа че поло/вия/ автомобил си върви с 130-140 км и "избелва" коминЯ :wink:
P.S.
батко владко имаше поло набор 1977 /ауди50/ през 1992 в който имаше: чук-наковалня-бобина-4 свещи- два кабела-2 релета :P
един карб-с ръчен смукач...а сега за едната екология-две бенз помпи,комп,моно.......за едно кило бензин по-малко :?: :?: :?:
P.S.2 аз съм 1,9м и обувки N:45 ...има ли значение това към разхода :(


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 23 окт 2008 22:02


а като го провокира.. покара ли с резисторните матрици, да видиш какъв ще е разхода?

Идеята е да си сигурен, че работи нормално...

За ламба сондата нищо не каза.... освен че са мерили газовете... което не е 100% гаранция, че сондата в някой друг режим не работи шибано или "лениво"...

това с "давенето" при рязко форсиране е проблем, който досега несъм разбрал как се решава... но май с по-свестна дюза от по--голям мотор.. нещата придобиват един по-красив характер...
отдавам го на недостатъчен дебит на тъпата дюза когато му трябва...

пробвай с нов син температурен датчик..

пак ти казвам.. разход 9 градско за този мотор е резон.

големината на крака беше свързана с стила на каране...

моя може да е 43... ама натиска като за 50 пустата газ..;)


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот vladko1001 » Пет 24 окт 2008 8:04


лабдата е "пъргава" и дава макс напрежение на изхода/с осцилоскопа/ и с BOSH диага...
"синия" датчик също е пъргав...
инжектора го чистиха с ултразвукова вана...
мотора не е пипнал маслото вече 7000км
катализатора е изчезнал още в IT...

абе има нещо объркано в този мотор /AAU/ по рождение май :shock

както писах по рано старото добро поло 1977 /1050куб/ имаше две жици на кръст
и зимата сутрин при -25C си вървеше като пушка



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта