Причина за нагар по дроселовата клапа

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
grasshooper2087
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 19 сеп 2008 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог

Мнениеот grasshooper2087 » Чет 23 окт 2008 22:11


направих го и сега всичко е наред с колата мерси за снимковият материал. проблем имаше само със спрея - трудно се намира :) мерси пак




Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пет 24 окт 2008 10:01


Въпреки, че съм извел маркуча под купето, вчера когато махнах филтъра
клапата пак беше мръсна :shock Не се отразяваше на оборотите, но имаше някакъв нагар. Филтъра ми е нов. Има ли и други места от които да се цапа :?:

Последна промяна от Каспър на Пет 24 окт 2008 10:13, променено общо 1 път.


martinvera
Мнения: 86
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот martinvera » Пет 24 окт 2008 10:02


А точно това питам :)


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 24 окт 2008 12:28


Ми, щом не е отгоре- надолу, значи е обратно, при детонации в двг.


martinvera
Мнения: 86
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот martinvera » Пет 24 окт 2008 12:50


аз примерно съм с ОМВ100 и детонации няма. :arrow:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 24 окт 2008 12:55


Не може да няма отвреме на време. При 100 октана предварението ти трябва да е 8 на загряла кола и празен ход. Това значи че над 4200 оборота няма начин да нямаш.


martinvera
Мнения: 86
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот martinvera » Пет 24 окт 2008 13:51


4200 оборота - Нямам детонации, карал съм до 3500 - нагоре не и аз.
:oops:

То тоя АЕX e точно за мен - спокоен и до 100-120км.
Но е добре че се появи и втора вероятна причина.

Замислям се че снощи при едно качване на бордюр малко по я настъпих и после засмърдя на изгоряло масло или друго, но засмърдя. Само да не пак изхвърлила масло във филтъра.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта