Причина за нагар по дроселовата клапа
- grasshooper2087
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 19 сеп 2008 19:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Въпреки, че съм извел маркуча под купето, вчера когато махнах филтъра
клапата пак беше мръсна
Не се отразяваше на оборотите, но имаше някакъв нагар. Филтъра ми е нов. Има ли и други места от които да се цапа 
клапата пак беше мръсна
Последна промяна от Каспър на Пет 24 окт 2008 10:13, променено общо 1 път.
-
martinvera
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
martinvera
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
martinvera
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
4200 оборота - Нямам детонации, карал съм до 3500 - нагоре не и аз.
То тоя АЕX e точно за мен - спокоен и до 100-120км.
Но е добре че се появи и втора вероятна причина.
Замислям се че снощи при едно качване на бордюр малко по я настъпих и после засмърдя на изгоряло масло или друго, но засмърдя. Само да не пак изхвърлила масло във филтъра.
То тоя АЕX e точно за мен - спокоен и до 100-120км.
Но е добре че се появи и втора вероятна причина.
Замислям се че снощи при едно качване на бордюр малко по я настъпих и после засмърдя на изгоряло масло или друго, но засмърдя. Само да не пак изхвърлила масло във филтъра.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта