golf2 1,6D 1984г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
chobanin
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 25 авг 2008 23:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

golf2 1,6D 1984г.

Мнениеот chobanin » Пет 24 окт 2008 18:42


Здравейте,купих си Голфче преди около година и половина от един пенсионер...Голфчето си е много добре като цяло,все пак е карано от възрастен човек в продължение на 15 год.Откъм двигател-никакви проблеми,ама оттам нататък...хвърлих хубава сума пари-първо се обади за нов акумулатор-купих,после проплакаха тампоните на амортисьорите-оправих ги,след това смених амортисьори,после сменях каренца,кормилна рейка и накрая съединител :) за момента количката е в идеално техническо състояние (въпреки възрастта й),като изключим траканията от старите ламарини :?
Че въпроса ми е:може ли да се направи нещо по този стар "хот-род" за да изсмуча малко HP от този двигател,защото вече тези 52 коня...малко ме е срам да ги пришпорвам,а пък те да не мърдат :cry:
Благодаря предварително за вниманието :)




Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Мнениеот joro^ » Пет 24 окт 2008 19:24


Колега само един вариянт виждам ,аз и той е да му метнеш една турбина, потърси в търачката имаше един колега който е правил тая интевенция.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 24 окт 2008 19:38


Здравей !
Първо - конете под капака са 54 / ама със сигурност няколко са избягали / :wink: Направи проверка на двигателя - компресия / като нов е 34 бара , лимит преди основен ремонт - 26 бара - максимална разлика между компресията на различните цилиндри - 5 бара
да се замислиш за смяна на цялата генерация , че сегашната малко или много е позапушена
общо взето - да се примириш със вървежа / без турбо трудно можеш да съживиш положението / :wink:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пет 24 окт 2008 21:24


Колега само един вариянт виждам ,аз и той е да му метнеш една турбина, потърси в търачката имаше един колега който е правил тая интевенция.


Това е мн голяма инвестиция за тоя автомобил :wink: !Имам Jetta със същия двигател и смятам за по-добре да я продам и да си купя с турбо щото не си заслужава преправяш целия двигател(не е само турбото да сложиш)!Ако всичко е нормално не се занимавай с моделизъм :wink: !


Потребителски аватар
chobanin
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 25 авг 2008 23:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот chobanin » Съб 25 окт 2008 2:25


значи тоя двигател може и да му се сложи турбинка,да обаче аз честно казано си нямам никаква представа от какъв друг двигател примерно може да се вземе(или тряа да е пак от vw :oops: )
иначе тука пробвах съвети на "дърти голфаджии" да развия малко помпата дизеловата да пуща повечко нафта и сажди и...евала :) наистина има ефект...малък :) за повече явно ще се търси турбинка :)


Потребителски аватар
Re5Pec7
Мнения: 1290
Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
Автомобил: Passat B5 V6
Двигател: AQD
Местоположение: Варна

Мнениеот Re5Pec7 » Съб 25 окт 2008 16:23


Взимаш 1.6 ТД двигател, махаш твоя и слагаш новия и си готов. Всичко останало е безмислено.


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Съб 25 окт 2008 16:32


Правилно.Няма смисал да се опитваш да събдиш мъртвеца


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 25 окт 2008 16:42


ако му сложиш турбина,ще трябва да сменяш дюзи и помпа,да не говорим,че буталата не се знае колко ще издържат


Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Мнениеот joro^ » Съб 25 окт 2008 17:47


Да се сложи турбо е голяма играчка.Колегата ifidik точно, каза че и буталата няма да издаржат , и е прав има разлика в буталата на атмосверния е турбото.Така цяло операцията се състой, в това да се сменят буталата, да се сложат пръскалки за маслото.Следва турбо с колекторите,ГНП,охладител на маслото,и в общи линий е това.
Тази интервенция мога да посъветвам автора на темата ако реши да му прави основен ремонт ,може да му метне турбото.Един колега по нагоре даде предложение да смениш мотора това е лесния вариянт, ама тука идва въпроса ,че не се знае на какъв двигател ще попаднеш.Имаше още едно предложение да продадеш този и да си вземеш такъв с турбо това ти спестява всички главоболия. :wink:


Потребителски аватар
chobanin
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 25 авг 2008 23:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот chobanin » Нед 26 окт 2008 2:02


Благодаря за вниманието,колеги :)
Явно ще се наложи трансплантация :twisted:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта