Жабка на Поло

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Vladko_1
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Жабка на Поло

Мнениеот Vladko_1 » Вто 28 окт 2008 21:43


Значи на един приятел има Поло 1997 година.Тази вечер ключалката на жабката заяде.Едното чопче,което се стиска за да се отвори не мърда.Сега не може да се отвори жабката,а вътре са му документите някой може ли да ми помогне?Извинявам се ако темата не е пост-аната правилно,но търсих друга подобна и не намерих.




Daido
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Daido » Вто 28 окт 2008 22:14


Ам пробваи с ключа. Заварти го няколко пъти. То там е на прожина може би някоя се е откачила.


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Мнениеот jijane » Вто 28 окт 2008 23:09


Ако проблема не е в самата ключалка(нещо да заяжда и т.н.) тогава правите следното: Това правоъгълното парче пластмаса дето покрива ключалката(ключалката е в средата му) като го понапънеш малко и излиза цялото заедно с двете копченца, които се натискат за да се отвори жабката. Използва се плоска отвертка, която се подпъхва огоре или отдолу на тази черната пластмаса. Работи се внимателно, че са малко трошливи пластмасите. Когато свалите пластмасата с двете копченца(и самата ключалка в това число) отдолу ще се покажат двете метални пластинки, които служат за издърпване на вътрешните зъбчета. Махате ги и тогава с подходящ инструмент избутвате вътрешните зъбчета и отваряте.

Това е по-малко грубиянския метод за отваряне на жабката, но е ефективен, пробвал съм го лично. Чесно да ви кажа заключена/отключена жабка на поло/ибиза от тия години се отваря точно за 30 секунди максимум и то от аматьор като мене. :lol:

Другич начин, който го приложих при мен за пръв път защото и на мене ми се беше счупило едното зъбче е малко по-грубиянски, но по-бърз и нищо не счупих :lol: Взимаш едно парче тел(за предпочитане стоманизирана, че е по-твърдичка) огъваш му една кука накрая и атака към жабката. Понапъвате вратата на жабката малко навън и точно зад двете зъбчета, които държат жабката затворена(самите те са в пластмасов корпус) има една П-образна пластмасова скоба. Точно тази скоба служи за фиксиране на целия заключващ механизъм към вратичката на жабката. След като сте понапънали вратичката в действие влиза телта с кукичката накрая. Закачаш скобата и с едно рязко движение нагоре тя излиза и общо взето механизма остава в свободно състояние.

Общо взето е това колега. Надявам се да съм бил полезен, макар малко да са ми завъртяни обясненията.Далече си ми иначе с удовослтвие бих помогнал при демонтажа/монтажа.

А и още нещо, независимо кой метод ползваш при свалянето на ключалката/отварянето на жабката трябва да направиш процедурата описана в първия метод за да подмениш счупените чаркове в ключалката.

Успех :wink:


unsigned
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 22 окт 2007 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот unsigned » Вто 28 окт 2008 23:15


Колега имах същия проблем преди 2 седмици. От едната страна копчето потъва и си до там.

Значи има 2 метални палчета бравата, лявото копче при натискане прибира дясното палче и обратното.
Та дърпаш жабката максимално към тебе 3, 4мм процеп се получава взимаш нещо, като тънка дълга отвертка(аз ползвах едната пластина от стара чистачка) и бъркаш отвътре на ключалката. Ако ти е потънало дясното копче бъркаш от ляво и натискаш под палчето като в същото време натискаш и другото(здравото) копче и се отваря.
Виж ключалката на жабката при краката където са бушоните тя е същата и ще ти стане ясно веднага как работи.

Счупено е ръбчето на това палче точно където го натиска едно малко рамо. Аз го омазах здраво с някво моментно лепило и за сега е ок ама пак ще се счупи усещам.


П.П ако някой прдава такава брава .. купувам веднага :)


Потребителски аватар
Vladko_1
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот Vladko_1 » Сря 29 окт 2008 0:32


Благодаря много.Това , което прочетох беше доста изчерпателно и ме просвети достатъчно :)Благодаря отново.
Поздрави


Потребителски аватар
mokito
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 30 сеп 2008 18:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот mokito » Съб 01 ное 2008 19:26


И аз благодаря и аз имам същия проблем,и аз ще пробвам..бях го позабравил,не че имам нещо ценно вътре ама друго си е като си функционира.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта