Жабка на Поло
- Vladko_1
- Мнения: 227
- Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Жабка на Поло
Значи на един приятел има Поло 1997 година.Тази вечер ключалката на жабката заяде.Едното чопче,което се стиска за да се отвори не мърда.Сега не може да се отвори жабката,а вътре са му документите някой може ли да ми помогне?Извинявам се ако темата не е пост-аната правилно,но търсих друга подобна и не намерих.
-
jijane
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Ако проблема не е в самата ключалка(нещо да заяжда и т.н.) тогава правите следното: Това правоъгълното парче пластмаса дето покрива ключалката(ключалката е в средата му) като го понапънеш малко и излиза цялото заедно с двете копченца, които се натискат за да се отвори жабката. Използва се плоска отвертка, която се подпъхва огоре или отдолу на тази черната пластмаса. Работи се внимателно, че са малко трошливи пластмасите. Когато свалите пластмасата с двете копченца(и самата ключалка в това число) отдолу ще се покажат двете метални пластинки, които служат за издърпване на вътрешните зъбчета. Махате ги и тогава с подходящ инструмент избутвате вътрешните зъбчета и отваряте.
Това е по-малко грубиянския метод за отваряне на жабката, но е ефективен, пробвал съм го лично. Чесно да ви кажа заключена/отключена жабка на поло/ибиза от тия години се отваря точно за 30 секунди максимум и то от аматьор като мене.
Другич начин, който го приложих при мен за пръв път защото и на мене ми се беше счупило едното зъбче е малко по-грубиянски, но по-бърз и нищо не счупих
Взимаш едно парче тел(за предпочитане стоманизирана, че е по-твърдичка) огъваш му една кука накрая и атака към жабката. Понапъвате вратата на жабката малко навън и точно зад двете зъбчета, които държат жабката затворена(самите те са в пластмасов корпус) има една П-образна пластмасова скоба. Точно тази скоба служи за фиксиране на целия заключващ механизъм към вратичката на жабката. След като сте понапънали вратичката в действие влиза телта с кукичката накрая. Закачаш скобата и с едно рязко движение нагоре тя излиза и общо взето механизма остава в свободно състояние.
Общо взето е това колега. Надявам се да съм бил полезен, макар малко да са ми завъртяни обясненията.Далече си ми иначе с удовослтвие бих помогнал при демонтажа/монтажа.
А и още нещо, независимо кой метод ползваш при свалянето на ключалката/отварянето на жабката трябва да направиш процедурата описана в първия метод за да подмениш счупените чаркове в ключалката.
Успех
Това е по-малко грубиянския метод за отваряне на жабката, но е ефективен, пробвал съм го лично. Чесно да ви кажа заключена/отключена жабка на поло/ибиза от тия години се отваря точно за 30 секунди максимум и то от аматьор като мене.
Другич начин, който го приложих при мен за пръв път защото и на мене ми се беше счупило едното зъбче е малко по-грубиянски, но по-бърз и нищо не счупих
Общо взето е това колега. Надявам се да съм бил полезен, макар малко да са ми завъртяни обясненията.Далече си ми иначе с удовослтвие бих помогнал при демонтажа/монтажа.
А и още нещо, независимо кой метод ползваш при свалянето на ключалката/отварянето на жабката трябва да направиш процедурата описана в първия метод за да подмениш счупените чаркове в ключалката.
Успех
-
unsigned
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 22 окт 2007 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега имах същия проблем преди 2 седмици. От едната страна копчето потъва и си до там.
Значи има 2 метални палчета бравата, лявото копче при натискане прибира дясното палче и обратното.
Та дърпаш жабката максимално към тебе 3, 4мм процеп се получава взимаш нещо, като тънка дълга отвертка(аз ползвах едната пластина от стара чистачка) и бъркаш отвътре на ключалката. Ако ти е потънало дясното копче бъркаш от ляво и натискаш под палчето като в същото време натискаш и другото(здравото) копче и се отваря.
Виж ключалката на жабката при краката където са бушоните тя е същата и ще ти стане ясно веднага как работи.
Счупено е ръбчето на това палче точно където го натиска едно малко рамо. Аз го омазах здраво с някво моментно лепило и за сега е ок ама пак ще се счупи усещам.
П.П ако някой прдава такава брава .. купувам веднага
Значи има 2 метални палчета бравата, лявото копче при натискане прибира дясното палче и обратното.
Та дърпаш жабката максимално към тебе 3, 4мм процеп се получава взимаш нещо, като тънка дълга отвертка(аз ползвах едната пластина от стара чистачка) и бъркаш отвътре на ключалката. Ако ти е потънало дясното копче бъркаш от ляво и натискаш под палчето като в същото време натискаш и другото(здравото) копче и се отваря.
Виж ключалката на жабката при краката където са бушоните тя е същата и ще ти стане ясно веднага как работи.
Счупено е ръбчето на това палче точно където го натиска едно малко рамо. Аз го омазах здраво с някво моментно лепило и за сега е ок ама пак ще се счупи усещам.
П.П ако някой прдава такава брава .. купувам веднага
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта