Смяна на радиаторът в купето на Голф 3 (иде зима няма топло)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
sarafa
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Смяна на радиаторът в купето на Голф 3 (иде зима няма топло)

Мнениеот sarafa » Чет 30 окт 2008 16:53


Първият въпрос ми е радиаторът в купето за охладителната течност комплект ли е с климатичният ( става въпрос за Г3 1996г. 1.6 I.GT 101кс. ако има значение ) или са отделни и може ли да се смени само единият :wink:
И вторият въпрос ми е толкова ли е трудоемка смяната, че на две места вече не се наемат със смяната :олелеее




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Чет 30 окт 2008 17:21


Отделни са и ДА толкова трудоемка работа е, една шепа видии и един кубик пластмаси се вадят докато стигнеш до него. Днес точно това правих ремонт парно на 3-ка :!: За да си го представиш сядаш на шофьорското място и всичко дето виждаш пред теб до стъклото се маха,докато не остане една топка кабели, кормилната колона и една греда :idea:


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Чет 30 окт 2008 21:26


Много е тегаво, но във форума някъде имаше тема как да се свали стъпка по стъпка. Миналата година баща ми (с моя помощ) го разглоби цялото, за да сменим радиаторчето.
Просто се сваля ЦЯЛОТО табло.
По-добре с приятел ако имаш някоя събота/неделя... В сервиз ще ти съдерат кожицата ако смятат на час!


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Пет 31 окт 2008 11:50


Сигурен ли си,че нямаш парно заради радиатора?Другата причина поради която може да нямаш,е липсата на дунапрените които покриват дупките на клапата за топло-студено.Омазнява ли ти се предното стъкло?


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пет 31 окт 2008 15:10


Е и дунапрените да са пак имаш същото разглобяване. Ако те е шубе, че не е радиаторчето си купи запази си бележката и после го върни само се разбери с хорицата да не стане грешка :).
И аз съм на мнение че са отделни 2та радиатора.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 31 окт 2008 20:18


Радиаторите наистина са отделни забравих да го напиша :idea:
Изображение
Това е климатика
Изображение
А това климатроника
Изображение
А тук е без климатик или климатроник


Golf31.8miGT
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Golf31.8miGT » Съб 01 ное 2008 5:53


Работата е доста трудоемка както са писали колегите по-горе. Наскоро сменях моя радиатор в сервиз и със работата и нов радиатор ми взеха малко над 200лв .(мисля че радиатора е някъде около 150лв, не помня точно)


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Съб 01 ное 2008 9:12


Получава се нещо подобно:

Изображение


Потребителски аватар
White Arrow
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 09 апр 2006 17:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

парното Г3

Мнениеот White Arrow » Пон 03 ное 2008 23:26


Не, че се получава нещо подобно, а точно така става :lol: Днес ми отне почти цял ден за тази смяна на радиаторчето на парното, но сега както се казва в форума в колата е АФРИКА :D . Колегата е абсолютно прав сядаш на шофьорската седалка и почваш разглобяване на всичко което е пред теб докато останат само кабелите няма какво да се притесняваш само помниш кое къде е и готово. На мен ми отне време, но за цена на радиаторчето 28 лв. (Topran- Germany) мисля, че си струва... Не забравяй да си оправиш и клапите за въздуха защото със сигурност дунапрена е паднал или поне е започнал... аз това го свърших миналата седмица и като ми даде резултат само за дебита на въздуха ми се наложи повторно разглобяване наново :evil: Не се плаши от гледката само изглежда сложно... аз не бих дал 200 лв. при положение, че за 28 лв. и един ден игра получавам същия резултат...АФРИКААА...(направих и снимки ако някой иска мога да ги кача)Поздрави от мен на всички VW маниаци!!!


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пон 03 ное 2008 23:52


Ето това е доста подробна тема ... до колкото знам като махнеш дунапрените на клапите се слагаше едно алуминиево фолио и то струва 20тина лв. но то е предназначено за камини и ефекта му е същия и няма такова износване :).


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Вто 04 ное 2008 8:50


Pavcho2 написа:Ето това е доста подробна тема ... до колкото знам като махнеш дунапрените на клапите се слагаше едно алуминиево фолио и то струва 20тина лв. но то е предназначено за камини и ефекта му е същия и няма такова износване :).
Аз залепих картонче със силикон и също свърши работа.И между другото не съм свалял волана,за да извадя таблото.


Потребителски аватар
ilkomuhata
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 18 май 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: парното Г3

Мнениеот ilkomuhata » Вто 04 ное 2008 20:30


White Arrow написа:Не, че се получава нещо подобно, а точно така става :lol: Днес ми отне почти цял ден за тази смяна на радиаторчето на парното, но сега както се казва в форума в колата е АФРИКА :D . Колегата е абсолютно прав сядаш на шофьорската седалка и почваш разглобяване на всичко което е пред теб докато останат само кабелите няма какво да се притесняваш само помниш кое къде е и готово. На мен ми отне време, но за цена на радиаторчето 28 лв. (Topran- Germany) мисля, че си струва... Не забравяй да си оправиш и клапите за въздуха защото със сигурност дунапрена е паднал или поне е започнал... аз това го свърших миналата седмица и като ми даде резултат само за дебита на въздуха ми се наложи повторно разглобяване наново :evil: Не се плаши от гледката само изглежда сложно... аз не бих дал 200 лв. при положение, че за 28 лв. и един ден игра получавам същия резултат...АФРИКААА...(направих и снимки ако някой иска мога да ги кача)Поздрави от мен на всички VW маниаци!!!

пусни снимки за да видим за какво иде нареч


Потребителски аватар
White Arrow
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 09 апр 2006 17:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

парното

Мнениеот White Arrow » Чет 06 ное 2008 18:15


Това са снимките които направих:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=305327
може да се видят и клапите с които се занимавах миналата седмица - няколко парчета пресован дунапрен или кече и шишенце "Прома" , а това е резултата от който съм мнооого доволен :D Дано да съм бил полезен успех на всички заели се с това начинание.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 07 ное 2008 23:53


Днес и аз сменях радиаторче на голф 3. Бях гледал снимки как става на пасат, но при пасатите май не остава тази греда, която доста пречи. В някоя тема пишеше, че ако е с климатик, не се сваля цялото парно - възможно ли е без да се маха гредата?
Доста се мъчих, но въздуховода, който обдухва предното стъкло не можах да го вкарам на мястото си. Сега ще видя ако не се чисти добре стъклото ще опитам пак.
И накрая се появи нещо, което не мога да определя дали е кабел или тръба, но съм сигурен че не съм го откачил аз.
Изображение
снимката не е много добра, ако трябва ще направя друга.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 08 ное 2008 0:48


Това на снимката е част от оригиналната антена. Това е нещо като наставка, назад отива към тавана, а напред към касетофона.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], redmed@abv.bg и 53 госта