
И вторият въпрос ми е толкова ли е трудоемка смяната, че на две места вече не се наемат със смяната

Аз залепих картонче със силикон и също свърши работа.И между другото не съм свалял волана,за да извадя таблото.Pavcho2 написа:Ето това е доста подробна тема ... до колкото знам като махнеш дунапрените на клапите се слагаше едно алуминиево фолио и то струва 20тина лв. но то е предназначено за камини и ефекта му е същия и няма такова износване.
White Arrow написа:Не, че се получава нещо подобно, а точно така ставаДнес ми отне почти цял ден за тази смяна на радиаторчето на парното, но сега както се казва в форума в колата е АФРИКА
. Колегата е абсолютно прав сядаш на шофьорската седалка и почваш разглобяване на всичко което е пред теб докато останат само кабелите няма какво да се притесняваш само помниш кое къде е и готово. На мен ми отне време, но за цена на радиаторчето 28 лв. (Topran- Germany) мисля, че си струва... Не забравяй да си оправиш и клапите за въздуха защото със сигурност дунапрена е паднал или поне е започнал... аз това го свърших миналата седмица и като ми даде резултат само за дебита на въздуха ми се наложи повторно разглобяване наново
Не се плаши от гледката само изглежда сложно... аз не бих дал 200 лв. при положение, че за 28 лв. и един ден игра получавам същия резултат...АФРИКААА...(направих и снимки ако някой иска мога да ги кача)Поздрави от мен на всички VW маниаци!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта