Голф 4 - няколко ремонта + части - искам съвети колеги!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Green_Madness
Мнения: 847
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 4 - няколко ремонта + части - искам съвети колеги!

Мнениеот Green_Madness » Чет 30 окт 2008 17:49


За да не пускам 2-3 отделни теми, ще пусна тази за да обясня какво трябва и е задължително да направя по колата в рамките на 1-2 седмици. Моля ви, който има възможност да ми дава и примерни цени за да знам какъв приблизително ще е бюджета. Ето ги и нещата:

1. Предпазна кора - задължително ми е! Да я купя и да ми я сложат.
2. Копче за странични огледала - счупено - трябва ново.
3. Пастиране - също задължително!! (имам много гадни драскотини)
4. Колата придрусва на нулева скорост - и при студен и при топъл двигател :? - задължително трябва да го разреша!
5. Сутрин на студен двигател запалва и изгасва след това, трябва да натискам няколко пъти газта за да започне да загрява нормално. (акумулатора е перфектен като показатели)

С риск да ме помислите за луд, тези неща всичките мисля да ги направя в сервиза на VW на Околовръстното, но все пак съм длъжен да попитам първо тук!
Поне засега това е, ще съм благодарен за конкретни места - сервизи, които са пробвани и доказани. Поздрави! :)




Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Чет 30 окт 2008 18:01


1.Колегата GARTNER от форума продава такава за 250 лева.
2.Около 35 или 40 лева е.
3.Около 70 лева ако е ръчно и над 100,ако е машинно.
Иначе проверени са клубните майстори Ваското1 и Никси.
Това от мен.:)

Последна промяна от Dead man на Чет 30 окт 2008 18:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Гумата
Мнения: 186
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Гумата » Чет 30 окт 2008 18:30


1. Въпрос ето ти решението- http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=111769
2. Въпрос ето ти решението- http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=113057
3. Пастиране междо 60-80лв може и до 100лв
4.и 5.Въпрос можеш да посетиш някои от форумните майстори


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Чет 30 окт 2008 19:49


5 въпрос- датчик за температурата на входящия въздух но все пак да ти го проверят


Потребителски аватар
Ицку®
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
Автомобил: 2xTouran TDI
Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
Местоположение: Поморие

Re: Голф 4 - няколко ремонта + части - искам съвети колеги!

Мнениеот Ицку® » Чет 30 окт 2008 19:51


Green_Madness написа:4. Колата придрусва на нулева скорост - и при студен и при топъл двигател :? - задължително трябва да го разреша!

Как така подрусва?


Потребителски аватар
CARLSON
Мнения: 81
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CARLSON » Чет 30 окт 2008 20:35


е така , неритмична работа на двигателя - цилиндър по-малко , свещ ,кабел ......
ако не е свещ или кабел , аз бия на температурен датчик .
има ли разлика дали е топло , студено , влажно .... ?


Потребителски аватар
LEADER_
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот LEADER_ » Чет 30 окт 2008 20:52


И аз чакам мнения по 4 въпрос с придрусването защото и при мен се получава.


Потребителски аватар
Green_Madness
Мнения: 847
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Green_Madness » Чет 30 окт 2008 21:50


CARLSON написа:е така , неритмична работа на двигателя - цилиндър по-малко , свещ ,кабел ......
ако не е свещ или кабел , аз бия на температурен датчик .
има ли разлика дали е топло , студено , влажно .... ?


Свещите са нови! Иначе е неприятно усещането - прости притриса, придрусва и е гадно - предполагам сте наясно. За времето - няма разлика дали е на студ или топло.


yogybear
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yogybear » Чет 30 окт 2008 22:27


Green_Madness написа:
CARLSON написа:е така , неритмична работа на двигателя - цилиндър по-малко , свещ ,кабел ......
ако не е свещ или кабел , аз бия на температурен датчик .
има ли разлика дали е топло , студено , влажно .... ?


Свещите са нови! Иначе е неприятно усещането - прости притриса, придрусва и е гадно - предполагам сте наясно. За времето - няма разлика дали е на студ или топло.

И при мен е така :dontknow: :dontknow:


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Пет 31 окт 2008 14:26


бих ти препоръчал да си купиш частите от VW и да си намериш читав майстор да ти ги сложи :)


Потребителски аватар
Green_Madness
Мнения: 847
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Green_Madness » Пет 31 окт 2008 15:54


stenly_m написа:бих ти препоръчал да си купиш частите от VW и да си намериш читав майстор да ти ги сложи :)


Прав си, но има проблеми, за които не е ясно, каква е причината:

4. Колата придрусва на нулева скорост - и при студен и при топъл двигател - задължително трябва да го разреша!
5. Сутрин на студен двигател запалва и изгасва след това, трябва да натискам няколко пъти газта за да започне да загрява нормално. (акумулатора е перфектен като показатели)

Тия от ФВ може да ме накарат да си купя 100 неща, които не ми трябват...


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kok12 » Пет 31 окт 2008 16:13


Закачи я на VAG-a,той ще ти каже.Мен ми се струва софтуеърно това с гасненето след запалване.
И моята друса когато е на место,например на светофара и аз се пъна от дее така. Един вика маховик, втори тампони, трети незнам си кво,на човек му писне


catatonia
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот catatonia » Пет 31 окт 2008 16:25


При мен придрусването си го има след чистене на дросел, смяна на ламбда сонда и датчик. При мен обаче имаше и придърпване при подаване на газ. След дълго лутане в сервиза на Жоро в Люлин казаха, че е дефект на компютъра на колата, но не съм го сменял. Успех!


Потребителски аватар
Green_Madness
Мнения: 847
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Green_Madness » Чет 20 ное 2008 9:58


Джентълмени, направих някои неща по колата, още не съм приключил, но да драсна, може на някой да му е полезно.

1. Смених темп. датчик - вече сутрин си пали перфектно и не е като преди - от него е било.
2. Смених масло скоростна кутия
3. Смених маслото на мотора и съм доволен много от човека - евала му правя! Вече само там ще ходя - няма да пускам повече инфо, да не ми стане комерс мнението :lol:
4. Смених спирачна течност - пак от същия пич.
5. Копче за странични огледала - 53 лв. :shock :lol:
6. Придрусването ще го решавам с тампони на двигателя - малко неприятно се изненадах от цената - 2 тампона по около 75 лв. и третия е 100 лв.
7. Поръчах и гарнитура, че изпуска малко масло - иначе двигателя отдолу няма капчица, което си е добра новина
8. Пастирах колата - добре стана
9. Изскочи сериозен проблем с предпазната кора :evil: - тук ще ви искам мнение! Нека някой, който има като моя Голф да каже черно на бяло - имам ли цяла кора, която да покрива двигателя?!?! Момчето, което ми ремонтира колата каза, че трябва да е от две части - една отпред и след нея се закача друга, която покрива мотора. Като беше под колата, каза че ясно се виждат щипките за втората - голямата кора. В същото време, там откъдето поръчвам части ми твърдят че няма такова нещо?! Имало само за дизелови мотори цяла кора, за мен -не. И ми казват, че и в програмата им не им излизало нищо... Не е болка за умиране, но съм тръгнал да правя доста неща и искам всичко да ми е ясно. Благодаря предварително на отзовалите се! :)


Потребителски аватар
tonyM
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonyM » Чет 20 ное 2008 11:23


Пластмасови кори за отдолу може да си поръчаш оттук: http://www.avtosklad.bg/8/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8+%D0%BF%D0%BE%D0%B4+%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F/30/VW/10545/VW-Golf+IV+(97-05).html
Аз направих следното: поръчах си от горепосоченото място двете странични (с доставката- 45 лева) и метална за отдолу (от колегата GARTNER за 250 лева). Миналата събота ги монтирах. Мисля, че добре стана.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта