mod edit: vaskoto1
перката на радиатора на почти 100 С ?
перката на радиатора на почти 100 С ?
.....да се включва на почти 100 С ? Става въпрос за 1.8 ABS мотор. Сменени са и 2-та датчика, перката си включва и двете степени, сменян е термостата, но уви, все тая...
mod edit: vaskoto1
mod edit: vaskoto1
да, както този фланец, така и малкият отстрани (отпушен е и малката тръбичка към разширителния съд, ако това имаш предвид)
. направена е и промивка преди смяната на антифриза!
Последна промяна от fury на Съб 01 ное 2008 17:53, променено общо 1 път.
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
отговор
аз мойта перка напълно съм я изкючил и си ми държи нормални градуси
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: отговор
alex_zazy написа:аз мойта перка напълно съм я изкючил и си ми държи нормални градуси
Здравейте , това ми е първия пост тук и така да се изкажа и аз.
Колега имах подобен на твоя проблем.
Колата все прегряваше още от закупуването.Та започнах по майстори .
Смених датчика на радиатора за перката ,нищо.Последва термостата ,водната помпа ,промиване и вече не сещам какво .Оказа се датчика на таблото .
Ако се водиш по него може и да те подведе.Опитай да премериш температурата с мултицет или нещо подобно .
Колега имах подобен на твоя проблем.
Колата все прегряваше още от закупуването.Та започнах по майстори .
Смених датчика на радиатора за перката ,нищо.Последва термостата ,водната помпа ,промиване и вече не сещам какво .Оказа се датчика на таблото .
Ако се водиш по него може и да те подведе.Опитай да премериш температурата с мултицет или нещо подобно .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта
