Ще подкрепите ли "Без TIRоризъм" в моите почивни д

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Пон 03 ное 2008 18:46


Cee написа:Аз лично съм протиф mhihi Съжалявам колеги .... бизнес mhihi

аз също съм против!в нормална държава,където са приети такива ограничения се виртят спокойно 600-700км на работе ден по магистралите.А тук Бургас-София ти идва нагорнище




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 03 ное 2008 18:46


Милослав написа:До колкото знам по белите държави през уикендите не им дават да карат ...

Да,но във всички бели държави има спецялизирани паркинги с кенефи, с бани с места за хранене,които тук липсват.Спят по пътищата източват им нафтата и други гадории.Бил съм в тоя бранш 4-ри години.Не съм спал по цели нощи само и само да не изгъмя.Нека да го направят като в белите държави,пък тогава да забранят движението през почивните дни.Последствията след кражба са си изцяло за сметка на шофьора.Представете си да ви източат 800л нафта и да трябва да я платите после.За какво работят тея хора?


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот icoico » Пон 03 ное 2008 19:22


БЪЛГАРСКИ СЪЮЗ НА ТОВАРНИТЕ ПРЕВОЗВАЧИ

До : Председателя на Д.О.Б.Р.О.
Г-н Светослав Спасов,

Уважаеми господин Спасов,

Членовете на нашия съюз остро възразяват срещу кампанията „Без ТИРоризъм в моите почивни дни”, водена от вашата организация.
Ние не сме терористи.
Транспортът не е причина за проблемите по пътищата.
Проблемите са в липсата на пътища, отговарящи на нуждите на транспорта.
Ние превозваме износа на българските производители.
Ние доставяме материали и машини за българските фирми, в които българите работят.
Ние снабдяваме населението със стоки.
Ние сме най-потърпевши от липсата на адекватна инфраструктура, дори по-вече от собствениците на леки коли, тръгнали на път петък и събота.
Защото сме всеки ден по тесните и разбити пътища.
Защото в България изминаваме за един работен ден половината от километрите, които пътуваме в Западна Европа.
Защото няма паркинги за почивка, дори и на граничните пунктове.
Защото плащаме 1100 лв винетка за всеки камион, а няма един завършен аутобан.
Защото планинската държава Хърватия построи за 7 години 2100 км аутобани, а България не може да завърши 20 години една магистрала.
Защото през зимата пътищата никога не са почистени.
Защото плащаме данъци, кредити, осигуряме препитание на хиляди българи и внасяме милиони левове в страната.
И за това искането да не работим 12 дни в месеца показва икономическа недалновидност.
Не приемаме вашата кампания, защото злепоставя нашата професия.
Защото не се борите срещу причината за проблемите по пътищата.
Защото се борите срещу част от потърпевшите и ги представяте за виновни.
Защото настройвате водачите на леки коли срещу професионалните шофьори на камиони.
Защото тези проблеми не могат да се рашават за сметка на отрасъла транспорт и без дискусия с него. А вие правите точно това.
Защото няма държава в Европа с целогодишна забрана за камиони през три дни от седмицата. Частична забарана има в събота само през лятото.
Защото предлаганите от вас забрани нямат за цел да решат проблема с липсващата инфраструктура.
Защото вашите искания са напълно некомпетентни и ще задълбочат проблема, вместо да го решат.
Защото разчитате да се харесат на част от българите. Но работещите в транспорта също са българи.
Защото в България няма паркинги, годни да поемат хилядите камиони, спрени за 3 дни. И като тръгнат след забраната тези камиони ще предизвикат още по-големи задръствания по тесните пътища.
И понеже се опитвате да рашавате проблеми на транспорта добре е да сте поне малко компетентни и да знаете :
Големите камиони не се казват ТИР-ове. Карнет ТИР е митнически документ. Така че протеста ви в този вид е насочен срещу митницата.
Всички камиони имат електронен ограничител на скоростта.
Шофьорите ни пътуват само 8 часа, след което задължително почиват 9 часа.
Кой от останалите участници в движението може да докаже че е работил само 8 часа след 9 часова почивка ?
Ние сме единствената професия, където времето за работа на шофьора се регистрира до минута с тахограф и подлежи на контрол години назад. Същите тахографи записват скоростта на движение на камиона.
В във всяка държава има специални служби, проверяващи графиците за движение и почивка седмици назад.
За разлика от всички други участници в движението нашите шофъори са принудени да спазват правила и получават големи санкции при нарушаването им.
Един камион струва 200 000 лв и не може да работи само 18 дни всеки месец за удобство на леките коли. Кой друг отрасъл ще се съгласи да работи 4 дни седмично и останалите 3 дни да работи само нощем. Нашите шофьори също имат семейства.
И накарая – не манипулирайте обществото, че камионите са виновни за многото катастрофи. Участието в част от пътните произшествия в страна не значи, че всички са предизвикани от шофьорите на камиони.
Какво да кажем за леките коли, които масово „летят” с над 100 км в час по тесни шосета, самонадеяни водачи на мощни коли без опит, пълното незачитане на правила и ограничения от водачите на леки коли ?
Те пречат и на нас и нашето желание е да няма такива по пътищата.

07.10.2008
Русе Български съюз на товарните правозвачи


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот icoico » Пон 03 ное 2008 19:26


От себе си бих добавил-защото горепосоченият господин леко е подранил с началото на предизборната си кампания...


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пон 03 ное 2008 21:51


Колеги, помислете трезво по въпроса и недейте да си режете клона на който седите. Забраняването на тежкотоварните камиони през уикендите ще има много негативни последици за икономиката на цялата страна. Броят на ТИРовете като цяло няма да да намалее ами даже обратното ще се увеличи през делничните дни. Погледнете по далновидно по въпроса.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 03 ное 2008 22:58


20vTurbo написа:Колеги, помислете трезво по въпроса и недейте да си режете клона на който седите. Забраняването на тежкотоварните камиони през уикендите ще има много негативни последици за икономиката на цялата страна. Броят на ТИРовете като цяло няма да да намалее ами даже обратното ще се увеличи през делничните дни. Погледнете по далновидно по въпроса.

Това ще го разберът ама ще е късно.Сега ако е задръстване по околовръстното, направят ли таяа простотия ще е три пъти по-задръстено,и не само там.И да поясня ТИР е митнически документ,а не тежкотоварен камион.Пълното му название е ТИР-КАРНЕТ,за тези,които незнаяат.Ние нямаме тези условия,за да въвеждаме такива неща.


Потребителски аватар
jijibs
Мнения: 698
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас, Golf 3, AEA

Мнениеот jijibs » Пон 03 ное 2008 23:08


че ще си минават тировете ще си минават то е ясно (припомням референдума в Бургас за нефтопровода). Но нека поне да измислят управляващите механизъм да им се събират хубави такси и парите от тях да се влагат в инфраструктура! Иначе... "досега каквото беше - беше. отсега нататък - както си беше"


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пон 03 ное 2008 23:22


Такси не малко се събират.
Големите камиони никак не са много - по европа е къде къде по натоварено.
За мен това е една невероятна простотия.
Същото е със забраната за движение на камиони София-Перник сутри и вечер - ефект че има има, обаче задръстването си е задръстване, а в един момент като пуснат камионите и става ужас.
Това след 3 часа - представям си след три дни на Шипка какво ще стане :shock :shock :shock

Проблема с движението трябва да се решава чрез държавна политика, а не някакви псевдо организаций да отчитат дейност.


Потребителски аватар
B O B I
Мнения: 1637
Регистриран на: Чет 02 мар 2006 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B O B I » Пон 03 ное 2008 23:23


Ако направят магистрали като в другите държави няма да ме интересува дали има тир в трета лента по което и да е време и ден


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Вто 04 ное 2008 0:11


Камионите не са толкова опасни,колкото ги изкарват.Всички камиони са с ограничител на скоростта,която е 90км/ч.Вярно,че на по старите има възможност да се маха,но на новите това е невъзможно.Самия копютър не позволява.Новите камиони не пречат на движението защото ги правят достатъчно мощни,и товар от порядъка на 20т не ги затруднява.По опасни са водачите на леките автомобили.По точно тези с бързите и лъскави коли дето си мислят,че са безсмъртни,и че всеки е длъжен да ги пази.Както и тези самонадеяни шофьори дето са взели вчера книжки,и се мислят за големите майстори(тук във форума имаше такъв).А относно таксите мисля,че са достатъчно големи.Винетката за един лек автомобил е от порядъка на 50-70лв,а на един такъв камион е 1100.Данъка също не е никак малък.И нека държавата спре да се чуди какво и как да уреже и с какво да се оправдае за лошите пътища.А да вземе да ги оправи щото вече е непоносимо.Магистрала хемус я правят една година вече и още не направена.Зимно време става страшно всяка заима едно и също вечните изненади.Но главния проблем не нито в камионите нито в колите,а в тея от които зависи това да се оправи.Само че те предпочитат да си сложат парата в джоба от колкото да направят нещо.В България има места,до които може да се стигне само пеша или с кон или магаре все едно живеем в 19 век.


velizar987
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот velizar987 » Вто 04 ное 2008 1:28


.

Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 14:00, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Вто 04 ное 2008 8:21


velizar987 написа:Айде стига с тези безопасни камиони! Поради факта, че закъсняват в графика всички камиони летят като обезумели(мощни са, а скорост от 90км/ч хич не е малка за 20 тона). Мен ме е по страх от летящ камион отколкото от летящото БМВ на някое гъзарче.
А като направят магистралите трафика ще намалее ли? НЕ! Ще се увеличи. Който твърди противното, да се замисли повече и ще разбере че греши. Единствения начин, за намаление на трафика от камиони, е развитието на железницата. Дано управляващите се усетят и започнат да спонсорират БДЖ та тая напаст от камиони по пътищата да намалее.

Добре,я си представи три дни тея камиони седът и чакат понеделник.И в понеделник всички тея камиони се изсипят нажеднъж по пътищата знаеш ли какво ще стане?Такива задръствания не няма да видиш и в час пик, на която и да е софийска улица.А относно колко е безопасна скоростта вярвай ми 4-ри години съм карал такива камиони и изобщо не е толкова опасно колкото някое пишлеме да кара с 220 по магистралата.За тея 4-ри години знаеш ли на какво съм се нагледал?От всички катастрофи да е имало 2-3 с камион,ама някой малоумник забит в него щото много бързат.А колко самоубийци има по тея пътища гледа,че срещу него идва камион като училище обаче продължава да кара срещу мен.


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Вто 04 ное 2008 10:31


Ама толкова са безопасни, те са направо като бебешки колички! Точно един такъв безопасен камион прегази и уби един приятел (има тема във форума за него). Шофьорът в момента си шофира с УСЛОВНА присъда от 2 години и 10 месеца.
Ама иначе са едни такива добрички.. И безопасни.. А колко пъти ме е изпреварвал камион като съм карал със 100 да казвам ли? А на магистралата колко камиони съм виждал в най-лява лента? А колко народ избиха по пътищата?
Хайде стига сте си защитавали хляба!


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 04 ное 2008 10:39


против тази забрана съм :) не им е лесно на хорицата....не мисля че трябва да им се утежнява още занаята.


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Вто 04 ное 2008 10:58


ISRalien написа:Хайде стига сте си защитавали хляба!


:shock :shock :shock :shock

Що за изказване е това?
Да не би да е незаконна дейност, престъпна, неморална, какво?



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта