Vw Golf Mk4 1.4 16V - Харчи доста масло 1л/600-700км
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Вече писах по горе, че миналата година минах по тази процедура. Никога не бях разглобявал двигател / до скоро карах Лада/, но по руската инструкция смених сегментите , гумичките на клапаните, протрих клапаните и се оттървах от постоянното доливане на масло - по 600-800 гр. на 1000 км. Резервните части - гарнитура на главата, сегменти гумичките на клапаните, един клапан /беше изкривен, немеца е късал ремък и тогава клапаните се изкривяват при удар в буталата/ , силиконово уплътнение за картера и капака на разпределителните валове ми излязоха около 300-320 лв плюс двайсетина лв за специални ключове / за болтовете на главата и др./ Възможна е смяна и на някои от болтовете на главата и хидравличните повдигачи, ако е необходимо. Проблем беше само с два болта на картера, много трудно се отвиват и завиват, понеже се намират в отвори около 14 см дълбоки и трябва специален "карданен " ключ или , както аз направих - развих малко болтовете на скоростната кутия и в процепа между нея и двигателя стигнах до тези два болта. Всичко е описано подробно в руският сайт и много собственици на 1,4 AKQ i AHW са минали по този път. Оказва се, че немеца през 1998 и 99 год. е слагал некачествени сегменти на тези два двигателя. Впоследствие ги е сменил, но за нещастие ние попаднахме в групата за ремонт.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
kindera написа:Ако частите са качествени не са мн евтини на мен частите ми излезнаха към 700лв.! Но по добре да се направи едно ремонтче от колкото да си караш така , поне аз така мисля ! Знам че ако пуши черно са гумички, обаче ако е синкаво-бял и харчи много масло придружено с висока компресия -и сегменти!!!!
за гумички и сегменти 700лв? някой те е полял с вряла вода...
Вие май не четет като хората ! В тези 700лв. влизат:
-ролки 4бр
-ремъци 2бр
-сегменти
-биелни лагери
-гарнитури
-ремонт на глава(шлайфане.гумички,клапани,водачи и тн...)
-болт колянов вал и уплътнение термостат
-антифриз(органичен)
-масло(не от варела, кастрол 10w40)
-свещи
може да има и друго ама не се сещам в момента !!Освен ако не копуваш от Euro07 тогава може и по малко да излезе!
-ролки 4бр
-ремъци 2бр
-сегменти
-биелни лагери
-гарнитури
-ремонт на глава(шлайфане.гумички,клапани,водачи и тн...)
-болт колянов вал и уплътнение термостат
-антифриз(органичен)
-масло(не от варела, кастрол 10w40)
-свещи
може да има и друго ама не се сещам в момента !!Освен ако не копуваш от Euro07 тогава може и по малко да излезе!
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Не е зле
Добра е цената.
Да докладваш как е след ремонта.
Да докладваш как е след ремонта.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
И аз съм готов с ремонта
Голфчето вече е почти като ново, като се има предвид, че буталата и цилиндрите бяха надрани. Не знам какво точно е сменено, имам пълно доверие на майстора, вкарах я в сервиза и му казах, че искам да стане като нова. Всичко ми излезе 533 лв. Не пуши вече, повдигачите не тракат, върви доста по-добре от преди ремонта 


-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Благодаря kindera
Аз по принцип я карам спокойно, за никъде не бързам и рядко стрелката на оборотомера подминава 3000 оборота
Питах майстора дали трябва да я карам по-нежно, но той ми каза, че няма проблеми, само като мина 2000 км трябва да мина да я погледне.
Сега чакам следващия проблем, но се надявам това да се случи след 2-3 месеца, защото от ремонти вече останах с празни джобове

Аз по принцип я карам спокойно, за никъде не бързам и рядко стрелката на оборотомера подминава 3000 оборота

Питах майстора дали трябва да я карам по-нежно, но той ми каза, че няма проблеми, само като мина 2000 км трябва да мина да я погледне.
Сега чакам следващия проблем, но се надявам това да се случи след 2-3 месеца, защото от ремонти вече останах с празни джобове

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw Golf Mk4 1.4 16V - Харчи доста масло 1л/600-700км
Да добавя, че съм виждал няколко отворени такива мотора със същите симтоми, просто си е нормално при тях.
Една от колите беше на към 40 или 80хил.км (забравил съм точно все пак беше преди 3год.) купувана чисто нова от Б-я
Една от колите беше на към 40 или 80хил.км (забравил съм точно все пак беше преди 3год.) купувана чисто нова от Б-я

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 139 госта