Vw Golf Mk4 1.4 16V - Харчи доста масло 1л/600-700км

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
vakpa
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 03 май 2006 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот vakpa » Вто 28 окт 2008 16:17


Вече писах по горе, че миналата година минах по тази процедура. Никога не бях разглобявал двигател / до скоро карах Лада/, но по руската инструкция смених сегментите , гумичките на клапаните, протрих клапаните и се оттървах от постоянното доливане на масло - по 600-800 гр. на 1000 км. Резервните части - гарнитура на главата, сегменти гумичките на клапаните, един клапан /беше изкривен, немеца е късал ремък и тогава клапаните се изкривяват при удар в буталата/ , силиконово уплътнение за картера и капака на разпределителните валове ми излязоха около 300-320 лв плюс двайсетина лв за специални ключове / за болтовете на главата и др./ Възможна е смяна и на някои от болтовете на главата и хидравличните повдигачи, ако е необходимо. Проблем беше само с два болта на картера, много трудно се отвиват и завиват, понеже се намират в отвори около 14 см дълбоки и трябва специален "карданен " ключ или , както аз направих - развих малко болтовете на скоростната кутия и в процепа между нея и двигателя стигнах до тези два болта. Всичко е описано подробно в руският сайт и много собственици на 1,4 AKQ i AHW са минали по този път. Оказва се, че немеца през 1998 и 99 год. е слагал некачествени сегменти на тези два двигателя. Впоследствие ги е сменил, но за нещастие ние попаднахме в групата за ремонт.




osev
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот osev » Пет 31 окт 2008 12:13


Аз съм в сервиза от три дни с този проблем, преди няколко часа майстора ми съобщи, че проблемът е голям - надраскани цилиндри и ми каза по-добре да отида да се разберем какво да правим лично :)


Потребителски аватар
kindera
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kindera » Сря 05 ное 2008 10:19


При мен ремонта завърши надявам се успешно!!! Сменихме сегментите, лагерите,ролки,ремъци,гарнитури каткто и едно ремонтче на главата!И вече се надявам да спре да харчи масло!
Специални благодарности на Ники и Мишо от сервиза в Герман ! Много способни и съвестни "чичковци" !!! :)


Потребителски аватар
Thriller
Мнения: 268
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 3:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Wolfsburg

Мнениеот Thriller » Сря 05 ное 2008 10:39


И аз го имам същия проблем но не чак толкова.Случва се ако колата се кара с по-висока температура.!Ремонта се състой от смяна на гумички и вероятно сегменти,частите са евтини но работата е малко по-скъпа!


Потребителски аватар
kindera
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kindera » Сря 05 ное 2008 10:46


Ако частите са качествени не са мн евтини на мен частите ми излезнаха към 700лв.! Но по добре да се направи едно ремонтче от колкото да си караш така , поне аз така мисля ! Знам че ако пуши черно са гумички, обаче ако е синкаво-бял и харчи много масло придружено с висока компресия -и сегменти!!!!


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 05 ное 2008 10:49


kindera написа:Ако частите са качествени не са мн евтини на мен частите ми излезнаха към 700лв.! Но по добре да се направи едно ремонтче от колкото да си караш така , поне аз така мисля ! Знам че ако пуши черно са гумички, обаче ако е синкаво-бял и харчи много масло придружено с висока компресия -и сегменти!!!!


за гумички и сегменти 700лв? някой те е полял с вряла вода...


Потребителски аватар
Thriller
Мнения: 268
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 3:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Wolfsburg

Мнениеот Thriller » Сря 05 ное 2008 11:03


Лол 700лв + работа или без?Ако е без все едно си сменил сегменти на 12 цилиндров мотор,като имаш предивид,че гумичките са към 20лв ! :lol:


Потребителски аватар
kindera
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kindera » Сря 05 ное 2008 16:41


Вие май не четет като хората ! В тези 700лв. влизат:
-ролки 4бр
-ремъци 2бр
-сегменти
-биелни лагери
-гарнитури
-ремонт на глава(шлайфане.гумички,клапани,водачи и тн...)
-болт колянов вал и уплътнение термостат
-антифриз(органичен)
-масло(не от варела, кастрол 10w40)
-свещи
може да има и друго ама не се сещам в момента !!Освен ако не копуваш от Euro07 тогава може и по малко да излезе!


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Не е зле

Мнениеот mufin » Сря 05 ное 2008 19:04


Добра е цената.
Да докладваш как е след ремонта.


osev
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот osev » Чет 06 ное 2008 9:59


И аз съм готов с ремонта :D Голфчето вече е почти като ново, като се има предвид, че буталата и цилиндрите бяха надрани. Не знам какво точно е сменено, имам пълно доверие на майстора, вкарах я в сервиза и му казах, че искам да стане като нова. Всичко ми излезе 533 лв. Не пуши вече, повдигачите не тракат, върви доста по-добре от преди ремонта :D


Потребителски аватар
kindera
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kindera » Чет 06 ное 2008 10:34


Честито ! Само не я юркаи мн до 2500-3000обр най-много! После на 1000км масло и тогава вече може да си караш нормално!


osev
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот osev » Чет 06 ное 2008 11:09


Благодаря kindera :)
Аз по принцип я карам спокойно, за никъде не бързам и рядко стрелката на оборотомера подминава 3000 оборота :)
Питах майстора дали трябва да я карам по-нежно, но той ми каза, че няма проблеми, само като мина 2000 км трябва да мина да я погледне.
Сега чакам следващия проблем, но се надявам това да се случи след 2-3 месеца, защото от ремонти вече останах с празни джобове :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Vw Golf Mk4 1.4 16V - Харчи доста масло 1л/600-700км

Мнениеот niikoo_1 » Пет 11 сеп 2009 17:13


Да добавя, че съм виждал няколко отворени такива мотора със същите симтоми, просто си е нормално при тях.

Една от колите беше на към 40 или 80хил.км (забравил съм точно все пак беше преди 3год.) купувана чисто нова от Б-я :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта