Защо някои коли пушат а някои не?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Съб 20 яну 2007 1:52


еее колега ти ни разби с тоя въпрос!!!!!! :D :D




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 20 яну 2007 1:59


:oops: Ми аз лично не права разлика.Изпушването сутрин при палене на студено/бял облак/което го има при мен ми изглежда съвсем същото на цвят/бяло/ като товя на колите около мен на светофара/разбира се не на облак/


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Съб 20 яну 2007 8:17


пушенето се гледа при загрял двигател, на студено има конденз навсякъде по горивната и изпускателната система....
Ако бензинов автомобил пуши бяло с леко синкав отенък - гори масло, следователно гумички на клапани или в най-лошия случай - сегменти, това е...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 20 яну 2007 13:33


Пушенето при незагрял двигател е и от нейзгоряло гориво,което е следствие от лош горивен процес-причини много центровка,компресия,студ и т.н.Освен всичко друго може и да е от лек теч на маслото през клапаните който се сабира докато колата не работи.За да почнеш да различаваш ясно синкавия дим колата трябва яко да пуска масло ама ти тогава вече одавна ще си разбрал от палене сутрин,вървеж и разход.В заключение още никой не ми е отговорил на тъпичкия въпрос за разликата между конденз и пушек рано сутрин :?


Потребителски аватар
jorkata_
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 06 яну 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jorkata_ » Съб 20 яну 2007 13:40


И мойта като е студено пуши,като е топло не и аз си мислех че е масло ама е конденз особенно пак на газ,при нея е двойно повече :lol:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Съб 20 яну 2007 14:53


Rabbit_TDI написа:Пушенето при незагрял двигател е и от нейзгоряло гориво,което е следствие от лош горивен процес-причини много центровка,компресия,студ и т.н.Освен всичко друго може и да е от лек теч на маслото през клапаните който се сабира докато колата не работи.За да почнеш да различаваш ясно синкавия дим колата трябва яко да пуска масло ама ти тогава вече одавна ще си разбрал от палене сутрин,вървеж и разход.В заключение още никой не ми е отговорил на тъпичкия въпрос за разликата между конденз и пушек рано сутрин :?

Ми предполагам по това как се разнася във въздуха за колко време се изпарява.


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Съб 20 яну 2007 23:30


Колеги как стоят нещата според вас при този случай- 1. колата и в най големите студове сутрин пали от раз не мени обороти,чакам я да загрее малко и тръгвам,НО ПРИ ПАЛЕНЕТО АКО НЕ САМ Я КАРАЛ 2-3 ДНИ ИЗЛИЗА ОТ АУСПУХА БЯЛ ПУШЕК ЗА НЯКОЛКО СЕКУНДИ-не гори много масло - в нормите споминати за всички abs -и от предишни теми!2. Струва ми се и съм почти сигурен в 1 нещо - като я изкарам и карам 5-6КМ, или иначе казано- допреди да загрее до 90 градуса върви супер - загрява до нормална температура и каточели замира!може ли проблема по точка 2 да е от това че термостата е за смяна ,защото трябва да сед половин час в задръстванията,или яка ръчка, за да стигне 90 гр!МОЛЯ ЗА ОТГОВОРИ И СЕ ИЗВИНЯВАМ,АКО ОТКЛАНЯМ ВНИМАНИЕТО ОТ ГЛАВНАТА ТЕМА


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 20 яну 2007 23:41


vwg3 написа:Колеги как стоят нещата според вас при този случай- 1. колата и в най големите студове сутрин пали от раз не мени обороти,чакам я да загрее малко и тръгвам,НО ПРИ ПАЛЕНЕТО АКО НЕ САМ Я КАРАЛ 2-3 ДНИ ИЗЛИЗА ОТ АУСПУХА БЯЛ ПУШЕК ЗА НЯКОЛКО СЕКУНДИ-не гори много масло - в нормите споминати за всички abs -и от предишни теми!2. Струва ми се и съм почти сигурен в 1 нещо - като я изкарам и карам 5-6КМ, или иначе казано- допреди да загрее до 90 градуса върви супер - загрява до нормална температура и каточели замира!може ли проблема по точка 2 да е от това че термостата е за смяна ,защото трябва да сед половин час в задръстванията,или яка ръчка, за да стигне 90 гр!МОЛЯ ЗА ОТГОВОРИ И СЕ ИЗВИНЯВАМ,АКО ОТКЛАНЯМ ВНИМАНИЕТО ОТ ГЛАВНАТА ТЕМА

Сменяй кво се чудиш,моя таралясник загрява за 3-4 км макс.,иначе бях като теб,не ми загряваше въобще.Когато е студен върви повече,защото компа подава по-богата смес докато загрее (смукач,казано най-просто).
По темата:мойта си пуши почти винаги,когато е по-студено от 5 градуса.Нямам представа защо.Като е топло няма такива ефекти.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 22 яну 2007 12:25


Rabbit_TDI написа:А как точно различавате пара от пушек?


Господи няма ли по-интереси неща че се занимавате с краснопис!


Потребителски аватар
panasonicsds
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Защо някои коли пушат а някои не?

Мнениеот panasonicsds » Сря 05 ное 2008 18:16


gotin_83 написа:Първо да кажа моята голфетка е от тези които пушат докато загрее повече после по слабо ама само като е студено и не гори масло като стоях тази сутрин на спирката обърнах внимание че доста от новите коли пушат от ауспуха а доста от старите не е и в двете страни има исключения но като цяло бая индивиди които се очаква да пушат яко те не пушат някой знае ли на какво се дължи :dontknow:

Последна промяна от panasonicsds на Сря 05 ное 2008 19:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 05 ное 2008 19:27


Колега как пак я изрови тая тема от 2007г :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта