

Rabbit_TDI написа:Пушенето при незагрял двигател е и от нейзгоряло гориво,което е следствие от лош горивен процес-причини много центровка,компресия,студ и т.н.Освен всичко друго може и да е от лек теч на маслото през клапаните който се сабира докато колата не работи.За да почнеш да различаваш ясно синкавия дим колата трябва яко да пуска масло ама ти тогава вече одавна ще си разбрал от палене сутрин,вървеж и разход.В заключение още никой не ми е отговорил на тъпичкия въпрос за разликата между конденз и пушек рано сутрин
vwg3 написа:Колеги как стоят нещата според вас при този случай- 1. колата и в най големите студове сутрин пали от раз не мени обороти,чакам я да загрее малко и тръгвам,НО ПРИ ПАЛЕНЕТО АКО НЕ САМ Я КАРАЛ 2-3 ДНИ ИЗЛИЗА ОТ АУСПУХА БЯЛ ПУШЕК ЗА НЯКОЛКО СЕКУНДИ-не гори много масло - в нормите споминати за всички abs -и от предишни теми!2. Струва ми се и съм почти сигурен в 1 нещо - като я изкарам и карам 5-6КМ, или иначе казано- допреди да загрее до 90 градуса върви супер - загрява до нормална температура и каточели замира!може ли проблема по точка 2 да е от това че термостата е за смяна ,защото трябва да сед половин час в задръстванията,или яка ръчка, за да стигне 90 гр!МОЛЯ ЗА ОТГОВОРИ И СЕ ИЗВИНЯВАМ,АКО ОТКЛАНЯМ ВНИМАНИЕТО ОТ ГЛАВНАТА ТЕМА
gotin_83 написа:Първо да кажа моята голфетка е от тези които пушат докато загрее повече после по слабо ама само като е студено и не гори масло като стоях тази сутрин на спирката обърнах внимание че доста от новите коли пушат от ауспуха а доста от старите не е и в двете страни има исключения но като цяло бая индивиди които се очаква да пушат яко те не пушат някой знае ли на какво се дължи
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Ivo_golf и 45 госта