Иначе ако сложиш обикновена - първо има голяма вероятност да ти замине дебитомера, второ двигателя ще е спънат, и трето - ще харчи повече. Според мен ен си заслужава мъките, евтиното винаги излиза скъпо в крайна сметка
Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Според мен най-добре да не рискуваш, и да си сложиш газов инжекцион. Вече са евтини - по 1300лв. Хубавото е, че като го сложиш, и забравяш, че имаш газова - само на бензиностанцията се сещаш
Иначе ако сложиш обикновена - първо има голяма вероятност да ти замине дебитомера, второ двигателя ще е спънат, и трето - ще харчи повече. Според мен ен си заслужава мъките, евтиното винаги излиза скъпо в крайна сметка
Иначе ако сложиш обикновена - първо има голяма вероятност да ти замине дебитомера, второ двигателя ще е спънат, и трето - ще харчи повече. Според мен ен си заслужава мъките, евтиното винаги излиза скъпо в крайна сметка
Или както ти предложи Васко си вземи 2.0 АВТ двигател, 90 к.с., той е моноинжекцион и можеш спокойно да сложиш обикновена газова. Имам кола с такъв двигател и софийско градско е 10-11 бензин (газ нямам, карам колата не повече от 400 км на месец и няма да слагам газова на този етап), на дълъг път (София-Благоевград-София) 7-7.5 бензин. Цените на частите ми се струват като на голф 3 (имам и такава кола), консумативите и те са в този диапазон. Ако те интересува още нещо питай, ако искаш ела да покараш колата и прецени дали двигател 115 или 90 к.с.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Ninja написа:Или както ти предложи Васко си вземи 2.0 АВТ двигател, 90 к.с., той е моноинжекцион и можеш спокойно да сложиш обикновена газова. Имам кола с такъв двигател и софийско градско е 10-11 бензин (газ нямам, карам колата не повече от 400 км на месец и няма да слагам газова на този етап), на дълъг път (София-Благоевград-София) 7-7.5 бензин. Цените на частите ми се струват като на голф 3 (имам и такава кола), консумативите и те са в този диапазон. Ако те интересува още нещо питай, ако искаш ела да покараш колата и прецени дали двигател 115 или 90 к.с.
2.0 АВТ
Този мотор наистина няма чупене ... един познат има такова Ауди
Колата е видимо на много километри (салона е страшно износен) ... но мотора е пушка.
Б4-ката за съжаление е доста тесен автомобил (вътрешно) за разлика от Пасат който е направо огромен. Багажника е голям, но да не повтарям вече казано от Ваското 1.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе бе бих казал, че е тесен въобще, ама айде да не влизаме в излишни спорове. Като си карал веднъж 115-те коня, после 90-те ти се струват супер недостатъчно. Благодаря на колегата, който ми предложи да пробвам колата му - няма нужда, пробвах такава - няма сравнение с АБК.
Въпрос към специалисти: Колко трябва да е компресията на АБК - утре отивам на диагностика на една такава, че май си харесах количка.

Въпрос към специалисти: Колко трябва да е компресията на АБК - утре отивам на диагностика на една такава, че май си харесах количка.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
connor cane написа:Абе бе бих казал, че е тесен въобще, ама айде да не влизаме в излишни спорове. Като си карал веднъж 115-те коня, после 90-те ти се струват супер недостатъчно. Благодаря на колегата, който ми предложи да пробвам колата му - няма нужда, пробвах такава - няма сравнение с АБК.
Въпрос към специалисти: Колко трябва да е компресията на АБК - утре отивам на диагностика на една такава, че май си харесах количка.![]()
При това положение спорът е излишен
То верно, че след пасат всичко от този клас ти се стурва тясно, че и от по високите (5-та серия на БМВ и Е-класата на Мерцедес са с по малко вътрешно пространство за пасажерите).
Б4-ката като вътрешно пространство е около размерите на Голф (с изключение на багажника). Задната седалка на Аудитата е вирната прекалено нагоре, но това вече опира до вкус (на някой може да му харесва така).
- Stivi
- Мнения: 8378
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Баджанака караше една двулитрова B4 /115кс/ с обикновенна газова и няколко пъти сме ходили до Банско 4 човека и претъпкан багажник /комби/ и колата си вървеше перфектно а за гърмежи никога не е ставало въпрос ! Мястото вътре си е екста щом аз при 186см се чуствам много добре на задната седалка. Моето мнение е че за тези пари това е перфектната кола стига да се намери добър екземпляр !
- rainheart
- Мнения: 627
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 0:08
- Автомобил: MK3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: София
mafiota написа:Изкам да използувам темата да попитам какво е мнението ви за същият модел ауди комби, но с по-малкият мотор който е 1,6 пълна инжекция ???
За двигателя нищо не мога да ти кажа, но ако ти трябва КОМБИ, откажи се от този модел. Един съсед и един приятел имат такива "авант"и багажниците им са за 2 малки сака
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
mafiota написа:Изкам да използувам темата да попитам какво е мнението ви за същият модел ауди комби, но с по-малкият мотор който е 1,6 пълна инжекция ???
1,6 маторя е 101 кс - абривиатурата му е АДА. Кво да ти кажа, аз лични такОв не сАм карал, ма в Ауди форума не го тачат много. Слаб идва за купето - особено за Авант.
По-добре обмисли следните 2 варианта:
- 2.0, 90 кс, АБТ - здрав като магаре моноинДжекционен мотор. Ама муден - ако не си спортист и тва не ти прави впечатление - АБТ е за теб маторя. Доколкото знам, върви колкото 1,6, макар че той е 101 кс. Лесен за газифициране.
- 2.0, 115 кс АБК - многоточков инДжекцион Диджифант - 3 месеца и половина вече карам такъв - нема кахър, ако намериш читав. Дебиомерът му е тегава страна - като на всички многоточкови инДжекциони. Ако газираш - по-добре е ГИ, ама и с добре направена обикновена става, при положение, че се спазват следните неща:
1. Да се сложи кихалка на дебитомера - клапан, който не позволява гърмежът да достигне клапата на дебитомера и да я деформира.
2. Да се ревизира и подмени всичко по запалителната система - кабели, свещи, капачка и палец на делко. Обикновено неизправности по тях са причина за така печално известните гръмове.
3. Да се настрои добре газовата - на мен Машинката ми я центрова - нема грижи.
Плъшокът, от когото купих колата, си я беше газирал с обикновена газ и явно му е гърмяла, щото клапата на дебитомера беше поизкривена. В последствие явно е сложил кихалка. След намеса на големия чук (за клапата) и малко фини настройки на четеца и другите джвъчки (на дебитомера) всичко е ок.
Как ще е маък багажника на аванта бре - стига с тия неподготвени изказвания! Идете и погледнете 1-2 такива коли, па тогава говорете!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
connor cane написа:mafiota написа:Изкам да използувам темата да попитам какво е мнението ви за същият модел ауди комби, но с по-малкият мотор който е 1,6 пълна инжекция ???
1,6 маторя е 101 кс - абривиатурата му е АДА. Кво да ти кажа, аз лични такОв не сАм карал, ма в Ауди форума не го тачат много. Слаб идва за купето - особено за Авант.
Аз мога да потвърдя, че АДА е слаб за купе Б4 другия филм е, че електрониката е Хитачи и Бобина, комутатор и инжектори са спряни от производство(оригиналните). Сменях комутатор на една такава и проблем.......... единствения вариан беше на Хела - 250лв.
- mafiota
- Мнения: 1583
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
connor cane написа:mafiota написа:Изкам да използувам темата да попитам какво е мнението ви за същият модел ауди комби, но с по-малкият мотор който е 1,6 пълна инжекция ???
1,6 маторя е 101 кс - абривиатурата му е АДА. Кво да ти кажа, аз лични такОв не сАм карал, ма в Ауди форума не го тачат много. Слаб идва за купето - особено за Авант.
По-добре обмисли следните 2 варианта:
- 2.0, 90 кс, АБТ - здрав като магаре моноинДжекционен мотор. Ама муден - ако не си спортист и тва не ти прави впечатление - АБТ е за теб маторя. Доколкото знам, върви колкото 1,6, макар че той е 101 кс. Лесен за газифициране.
- 2.0, 115 кс АБК - многоточков инДжекцион Диджифант - 3 месеца и половина вече карам такъв - нема кахър, ако намериш читав. Дебиомерът му е тегава страна - като на всички многоточкови инДжекциони. Ако газираш - по-добре е ГИ, ама и с добре направена обикновена става, при положение, че се спазват следните неща:
1. Да се сложи кихалка на дебитомера - клапан, който не позволява гърмежът да достигне клапата на дебитомера и да я деформира.
2. Да се ревизира и подмени всичко по запалителната система - кабели, свещи, капачка и палец на делко. Обикновено неизправности по тях са причина за така печално известните гръмове.
3. Да се настрои добре газовата - на мен Машинката ми я центрова - нема грижи.
Плъшокът, от когото купих колата, си я беше газирал с обикновена газ и явно му е гърмяла, щото клапата на дебитомера беше поизкривена. В последствие явно е сложил кихалка. След намеса на големия чук (за клапата) и малко фини настройки на четеца и другите джвъчки (на дебитомера) всичко е ок.
Как ще е маък багажника на аванта бре - стига с тия неподготвени изказвания! Идете и погледнете 1-2 такива коли, па тогава говорете!
благодаря ви за отговорите, вече имам някаква ориентация за модела и сега разбирам защо има разлика в цените на 1,6 и 2,0 кубика
- mafiota
- Мнения: 1583
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
dobrin написа:Имам приятел, който продава поддържано такова Ауди куатро 1994г., клима тъмносиньо, само че няма газ. Ама пък имам и приятел, който продава ГИ БардолиниАко те интересува, пиши ЛС да ти дам подробности.
Иначе е много здрав автомобил, не е скъп за поддържка.
Благодаря за предложението, но в момента просто разучавам пазара, може би за напред ще се реша да сменя Пасата , но до тогава дълго време ще ме чопли дилемата дали Пасат комби или Ауди Б4 комби .....

- mafiota
- Мнения: 1583
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
E дойде момента, тези дни се разделих с пасата и сега съм се насочил към някое газифицирано ауди Б4 ABK /комби/. Някой може ли да сподели слабите места относно дебитомера, как да позная дали с газовата е имало проблеми (гъмяла), как се държи колата при повреден дебитомер, може ли да се ремонтира (до колкото разбирам е възможно от части) ???? Ии какво представлява тази кихалка, или клапа , която "обира" гърмежите??
-
stanev11
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Audi 80 (B4) 2АBK 115hp - мнения и впечатления
кихалката представлява един гумен пръстен на малко след дебитомера,като гръмне той се измества и създеното налягане излиза от отворите които се откриват.Дали е гърмял може да се познае по фрапиращи случаи като разцепена филтърна кутия/има го и тоя момент/виждал съм такива,проверяваш и клапата на дебитомера дали е подвижна,като се свали капака на филтъра се вижда клапата и може да се пипне.Другите колеги да помагат с нещо и да ме коригират ако не съм прав с нещо 
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 69 госта

Ако те интересува, пиши ЛС да ти дам подробности.