
Иначе ако сложиш обикновена - първо има голяма вероятност да ти замине дебитомера, второ двигателя ще е спънат, и трето - ще харчи повече. Според мен ен си заслужава мъките, евтиното винаги излиза скъпо в крайна сметка

Ninja написа:Или както ти предложи Васко си вземи 2.0 АВТ двигател, 90 к.с., той е моноинжекцион и можеш спокойно да сложиш обикновена газова. Имам кола с такъв двигател и софийско градско е 10-11 бензин (газ нямам, карам колата не повече от 400 км на месец и няма да слагам газова на този етап), на дълъг път (София-Благоевград-София) 7-7.5 бензин. Цените на частите ми се струват като на голф 3 (имам и такава кола), консумативите и те са в този диапазон. Ако те интересува още нещо питай, ако искаш ела да покараш колата и прецени дали двигател 115 или 90 к.с.
connor cane написа:Абе бе бих казал, че е тесен въобще, ама айде да не влизаме в излишни спорове. Като си карал веднъж 115-те коня, после 90-те ти се струват супер недостатъчно. Благодаря на колегата, който ми предложи да пробвам колата му - няма нужда, пробвах такава - няма сравнение с АБК.
Въпрос към специалисти: Колко трябва да е компресията на АБК - утре отивам на диагностика на една такава, че май си харесах количка.![]()
mafiota написа:Изкам да използувам темата да попитам какво е мнението ви за същият модел ауди комби, но с по-малкият мотор който е 1,6 пълна инжекция ???
mafiota написа:Изкам да използувам темата да попитам какво е мнението ви за същият модел ауди комби, но с по-малкият мотор който е 1,6 пълна инжекция ???
connor cane написа:mafiota написа:Изкам да използувам темата да попитам какво е мнението ви за същият модел ауди комби, но с по-малкият мотор който е 1,6 пълна инжекция ???
1,6 маторя е 101 кс - абривиатурата му е АДА. Кво да ти кажа, аз лични такОв не сАм карал, ма в Ауди форума не го тачат много. Слаб идва за купето - особено за Авант.
connor cane написа:mafiota написа:Изкам да използувам темата да попитам какво е мнението ви за същият модел ауди комби, но с по-малкият мотор който е 1,6 пълна инжекция ???
1,6 маторя е 101 кс - абривиатурата му е АДА. Кво да ти кажа, аз лични такОв не сАм карал, ма в Ауди форума не го тачат много. Слаб идва за купето - особено за Авант.
По-добре обмисли следните 2 варианта:
- 2.0, 90 кс, АБТ - здрав като магаре моноинДжекционен мотор. Ама муден - ако не си спортист и тва не ти прави впечатление - АБТ е за теб маторя. Доколкото знам, върви колкото 1,6, макар че той е 101 кс. Лесен за газифициране.
- 2.0, 115 кс АБК - многоточков инДжекцион Диджифант - 3 месеца и половина вече карам такъв - нема кахър, ако намериш читав. Дебиомерът му е тегава страна - като на всички многоточкови инДжекциони. Ако газираш - по-добре е ГИ, ама и с добре направена обикновена става, при положение, че се спазват следните неща:
1. Да се сложи кихалка на дебитомера - клапан, който не позволява гърмежът да достигне клапата на дебитомера и да я деформира.
2. Да се ревизира и подмени всичко по запалителната система - кабели, свещи, капачка и палец на делко. Обикновено неизправности по тях са причина за така печално известните гръмове.
3. Да се настрои добре газовата - на мен Машинката ми я центрова - нема грижи.
Плъшокът, от когото купих колата, си я беше газирал с обикновена газ и явно му е гърмяла, щото клапата на дебитомера беше поизкривена. В последствие явно е сложил кихалка. След намеса на големия чук (за клапата) и малко фини настройки на четеца и другите джвъчки (на дебитомера) всичко е ок.
Как ще е маък багажника на аванта бре - стига с тия неподготвени изказвания! Идете и погледнете 1-2 такива коли, па тогава говорете!
dobrin написа:Имам приятел, който продава поддържано такова Ауди куатро 1994г., клима тъмносиньо, само че няма газ. Ама пък имам и приятел, който продава ГИ БардолиниАко те интересува, пиши ЛС да ти дам подробности.
Иначе е много здрав автомобил, не е скъп за поддържка.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта