Въпрос за Голф 2 1.6 PN

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Въпрос за Голф 2 1.6 PN

Мнениеот vladitdrv » Чет 06 ное 2008 23:32


Случайно някой да има описание на карборатора на тая кола?Това дето е някакъв мелез между моноинж. и карборатор,има и комп дори и всичко необходимо за моноинж.+вакууми!Не му знам модела точно затова изцепих това описание!




sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Пет 07 ное 2008 9:54


Ето тук колегата е дал едно много добро ръководство с картинки разгледай го http://sbirov.data.bg/cars/vw/Volkswage ... %e3%5d.rar


TheSheriff
Мнения: 87
Регистриран на: Чет 12 юни 2008 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот TheSheriff » Пет 07 ное 2008 14:06


мойта джета е същата ... много странен двигател :roll:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пет 07 ное 2008 21:04


Благодаря,ще разгледам да видя може ли да се направи нещо по това чудо на техниката!Проблема е че селско ми дава разход 10/100!Вижда ми се много :roll: !За градското да не говорим :shock


Потребителски аватар
kostadin_pirishanchin
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банско

Мнениеот kostadin_pirishanchin » Съб 08 ное 2008 11:10


някаде по карборапора трябва да е написан модела и серийния номер вадиш ги на един лист и отиваш в някои авто магазин и взимаш РЕМОНТЕН КОМПЛЕКТ ЗА КАРБОРАТОРА. сменяш гарнитурите и жигльорите после отижаш на диагностика да ти направят центровка на сместа(бензин-въздох) и центровка на делкото и си готов. така колата започва да харчи като по каталог. УСПЕХ


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Нед 09 ное 2008 21:37


Принципно карам 1.6Д Джета,но заради малък инцидент съм принуден да карам тоя голф обаче толкова мн пари за гориво никога не съм давал! :shock Работя в сервиз и знам колко мн колеги правят диагностика на карборатори,а тия с елконите се броят на пръсти дето знаят какво правят!Колата работи добре,пали,върви необичаино много за такъв голф и сигурно там е проблема!Разхода е константна величина независимо как го караш(ГОЛЯМ) :lol: !Та дали има нещо специфично като дефект по тия карборатори които се проявява най-често?


eng.Kostadinov
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот eng.Kostadinov » Нед 09 ное 2008 23:11


Здравей колега,
Не търси дефекти по карбураторчето, като ти върви добре голфа ;) това че харчи ми се струва да е в зависимост от натиска оказван върху най десния педал :lol: . Обикновено би трябвало да харчи около 7 литра на 100 километра. Възможно е някой да го е настройвал и от това да ти гори доста. Другата възможност е някой да ти е прерязал ламбда сондата. По прочетеното от форума отрязаната ламбда сонда би трябвало да доведе също до висок разход (винаги богата горивна смес). Лично според мен ако превключваш малко
по-рано би трябвало да гори по-малко.
Поздрави


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 10 ное 2008 21:46


Колега,благодаря за съветите!Значи колата е внос от братска Германия и никой до сега не е пипал там!Смених анг. ремък,ролката,маслото и филтрите.Отначало (първите 1000км) даваше мн добър разход(5,5-6/100 извънградско) но изведнъж нещо сам взе да си гори много!По-интересно е че и малко и мн газ да се кара все толкова си гори(чак взех да гледам да не тече от някъде).


eng.Kostadinov
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот eng.Kostadinov » Вто 11 ное 2008 0:03


Здравей колега,
казваш че си сменял ремъци и консумативи. Възможно е да не са ти настроили предварението и да ти харчи повече. 1000 километра си карал след смяната на ремъци и консумативи или преди това? Ако не е тайна, колко харчи този голф? над 10? Ще е интересно да се види машината, а каквото казваш е абсолютната истина, извънградско при спокойно каране (някой го наричат "пенсионерско") харчи наистина завидно малко. Пробвай, дали едно нулиране на ECU няма да оправи работите. Прави ли проблем с оборотите? Виж състоянието на дроселовата клапа и дали не иска чистене.
Поздрави


TheSheriff
Мнения: 87
Регистриран на: Чет 12 юни 2008 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот TheSheriff » Вто 11 ное 2008 0:10


Ако се чисти дреселовата клапа при тия мотори, трябва ли да се разкачва пак плюса на акумулатора :?:
Че аз имам същия двигател. Баща ми я взе втора ръка колата преди, сега я карам аз и не знам от кога не е чистена :oops: :wink:


eng.Kostadinov
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот eng.Kostadinov » Вто 11 ное 2008 0:40


До колкото съм чел из форума трябва да се адаптира, като част от адаптацията включва разкачане на акумулатора, а другата част е в тази тема
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=83810&highlight=%E0%E4%E0%EF%F2%E8%F0%E0%ED%E5+%E4%F0%EE%F1%E5%EB%EE%E2%E0+%EA%EB%E0%EF%E0
Ако не ти прави проблем и не е много мърсна не я пипай, че един колега си пати след чистене на дроселовата клапа
Поздрави


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 11 ное 2008 20:27


Възможно е да не са ти настроили предварението и да ти харчи повече. 1000 километра си карал след смяната на ремъци и консумативи или преди това?


Колега,аз сменях ремъците на голфчето!От 4-5 години работя в автосервиз и мисля че знам доста неща за тоя двигател,но с карборатори мн рядко се сблъсквам(особенно електронни)!Трябваше ми някъкво описание да видя какво точно прави тоя комп.Мисля да пробвам да и пусна един тестер да видя дали е записал някоя грешка в иначе умния карбораторен комп. 1000дата км са след обслужването и си даваше перфектен разход обаче незнаино какво се получи та взе да гълта толкова много?! Забелязах че някой път се опитва да гасне като я пусна на скорост по надолнище и като натисна съединителя да спирам за момент присветва лампата на алтернатора.Също така и като я запаля сутрин отначало заработва добре(около 1100-1300об/м на слух че няма обототомер) и след това почва да се дави в бенз,че чак и от ауспуха излиза мирис на негорял бензин! :roll:


П.С Това дето колегата от пуснатия линк е направил мисля е чиста загуба на време!Съжалявам да го кажа ама си е така,само молитва и е трябвало и ще литне! :lol:


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Вто 11 ное 2008 21:28


колега при каране играе ли ти педала на газта.аз имах такъв голф и съм патувал на дълго по европа мн.икономичен беше ...е придобих го на 60 ооо клм. истински /за нас кажи речи нов/ от сестра ми.много доволен бях разглеждал съм карбуратора , няма нищо за ръчно регулиране . сигурно е нещо компютъра .....дано се оправиш .
сега се сетих в карбуратора влизаха множество кабели .

Последна промяна от kiko946 на Вто 11 ное 2008 21:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 11 ное 2008 21:34


колега при каране играе ли ти педала на газта


Играе дори и по инерция.....сам си дава газ чат-пат!Като си подпреш крака на педала без да натискаш се усеща как примръдва!


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 11 ное 2008 21:42


vladitdrv написа:
колега при каране играе ли ти педала на газта


Играе дори и по инерция.....сам си дава газ чат-пат!Като си подпреш крака на педала без да натискаш се усеща как примръдва!
Отначало ме уплаши с този шаващ педал :twisted: ,но иначе бях много доволен от този двигател и карбуратор :wink: .Само едно не ми хареса ,малката мощност ,и затова го преработих! 8) Колега от форума прибра и карба и компютъра,надявам се че остана доволен, 8) аз нямах забележка от работата им!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта