Въпрос за Голф 2 1.6 PN
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Въпрос за Голф 2 1.6 PN
Случайно някой да има описание на карборатора на тая кола?Това дето е някакъв мелез между моноинж. и карборатор,има и комп дори и всичко необходимо за моноинж.+вакууми!Не му знам модела точно затова изцепих това описание!
Ето тук колегата е дал едно много добро ръководство с картинки разгледай го http://sbirov.data.bg/cars/vw/Volkswage ... %e3%5d.rar
-
TheSheriff
- Мнения: 87
- Регистриран на: Чет 12 юни 2008 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- kostadin_pirishanchin
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 07 ное 2008 9:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Банско
някаде по карборапора трябва да е написан модела и серийния номер вадиш ги на един лист и отиваш в някои авто магазин и взимаш РЕМОНТЕН КОМПЛЕКТ ЗА КАРБОРАТОРА. сменяш гарнитурите и жигльорите после отижаш на диагностика да ти направят центровка на сместа(бензин-въздох) и центровка на делкото и си готов. така колата започва да харчи като по каталог. УСПЕХ
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Принципно карам 1.6Д Джета,но заради малък инцидент съм принуден да карам тоя голф обаче толкова мн пари за гориво никога не съм давал!
Работя в сервиз и знам колко мн колеги правят диагностика на карборатори,а тия с елконите се броят на пръсти дето знаят какво правят!Колата работи добре,пали,върви необичаино много за такъв голф и сигурно там е проблема!Разхода е константна величина независимо как го караш(ГОЛЯМ)
!Та дали има нещо специфично като дефект по тия карборатори които се проявява най-често?
-
eng.Kostadinov
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Здравей колега,
Не търси дефекти по карбураторчето, като ти върви добре голфа
това че харчи ми се струва да е в зависимост от натиска оказван върху най десния педал
. Обикновено би трябвало да харчи около 7 литра на 100 километра. Възможно е някой да го е настройвал и от това да ти гори доста. Другата възможност е някой да ти е прерязал ламбда сондата. По прочетеното от форума отрязаната ламбда сонда би трябвало да доведе също до висок разход (винаги богата горивна смес). Лично според мен ако превключваш малко
по-рано би трябвало да гори по-малко.
Поздрави
Не търси дефекти по карбураторчето, като ти върви добре голфа
по-рано би трябвало да гори по-малко.
Поздрави
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Колега,благодаря за съветите!Значи колата е внос от братска Германия и никой до сега не е пипал там!Смених анг. ремък,ролката,маслото и филтрите.Отначало (първите 1000км) даваше мн добър разход(5,5-6/100 извънградско) но изведнъж нещо сам взе да си гори много!По-интересно е че и малко и мн газ да се кара все толкова си гори(чак взех да гледам да не тече от някъде).
-
eng.Kostadinov
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Здравей колега,
казваш че си сменял ремъци и консумативи. Възможно е да не са ти настроили предварението и да ти харчи повече. 1000 километра си карал след смяната на ремъци и консумативи или преди това? Ако не е тайна, колко харчи този голф? над 10? Ще е интересно да се види машината, а каквото казваш е абсолютната истина, извънградско при спокойно каране (някой го наричат "пенсионерско") харчи наистина завидно малко. Пробвай, дали едно нулиране на ECU няма да оправи работите. Прави ли проблем с оборотите? Виж състоянието на дроселовата клапа и дали не иска чистене.
Поздрави
казваш че си сменял ремъци и консумативи. Възможно е да не са ти настроили предварението и да ти харчи повече. 1000 километра си карал след смяната на ремъци и консумативи или преди това? Ако не е тайна, колко харчи този голф? над 10? Ще е интересно да се види машината, а каквото казваш е абсолютната истина, извънградско при спокойно каране (някой го наричат "пенсионерско") харчи наистина завидно малко. Пробвай, дали едно нулиране на ECU няма да оправи работите. Прави ли проблем с оборотите? Виж състоянието на дроселовата клапа и дали не иска чистене.
Поздрави
-
TheSheriff
- Мнения: 87
- Регистриран на: Чет 12 юни 2008 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
-
eng.Kostadinov
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
До колкото съм чел из форума трябва да се адаптира, като част от адаптацията включва разкачане на акумулатора, а другата част е в тази тема
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=83810&highlight=%E0%E4%E0%EF%F2%E8%F0%E0%ED%E5+%E4%F0%EE%F1%E5%EB%EE%E2%E0+%EA%EB%E0%EF%E0
Ако не ти прави проблем и не е много мърсна не я пипай, че един колега си пати след чистене на дроселовата клапа
Поздрави
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=83810&highlight=%E0%E4%E0%EF%F2%E8%F0%E0%ED%E5+%E4%F0%EE%F1%E5%EB%EE%E2%E0+%EA%EB%E0%EF%E0
Ако не ти прави проблем и не е много мърсна не я пипай, че един колега си пати след чистене на дроселовата клапа
Поздрави
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Възможно е да не са ти настроили предварението и да ти харчи повече. 1000 километра си карал след смяната на ремъци и консумативи или преди това?
Колега,аз сменях ремъците на голфчето!От 4-5 години работя в автосервиз и мисля че знам доста неща за тоя двигател,но с карборатори мн рядко се сблъсквам(особенно електронни)!Трябваше ми някъкво описание да видя какво точно прави тоя комп.Мисля да пробвам да и пусна един тестер да видя дали е записал някоя грешка в иначе умния карбораторен комп. 1000дата км са след обслужването и си даваше перфектен разход обаче незнаино какво се получи та взе да гълта толкова много?! Забелязах че някой път се опитва да гасне като я пусна на скорост по надолнище и като натисна съединителя да спирам за момент присветва лампата на алтернатора.Също така и като я запаля сутрин отначало заработва добре(около 1100-1300об/м на слух че няма обототомер) и след това почва да се дави в бенз,че чак и от ауспуха излиза мирис на негорял бензин!
П.С Това дето колегата от пуснатия линк е направил мисля е чиста загуба на време!Съжалявам да го кажа ама си е така,само молитва и е трябвало и ще литне!
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
колега при каране играе ли ти педала на газта.аз имах такъв голф и съм патувал на дълго по европа мн.икономичен беше ...е придобих го на 60 ооо клм. истински /за нас кажи речи нов/ от сестра ми.много доволен бях разглеждал съм карбуратора , няма нищо за ръчно регулиране . сигурно е нещо компютъра .....дано се оправиш .
сега се сетих в карбуратора влизаха множество кабели .
сега се сетих в карбуратора влизаха множество кабели .
Последна промяна от kiko946 на Вто 11 ное 2008 21:35, променено общо 1 път.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Отначало ме уплаши с този шаващ педалvladitdrv написа:колега при каране играе ли ти педала на газта
Играе дори и по инерция.....сам си дава газ чат-пат!Като си подпреш крака на педала без да натискаш се усеща как примръдва!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта