Здравейте, съфорумци. Вчера смених горивния филтър. Сложих на МАН, препоръчаха ми го като най-добър. Да, ама днес сутринта трябваше да въртя няколко пъти докато запаля. Погледнах маркуча, който отива към помпата... пълен с мехурчета. От какво ще е? Помагайте... досега бях с евтин, нямах проблеми, купих скъп- проблеми...
Има ли някакъв начин да обезвъздуша системата?



смених горивния филтър...и въздух в прозрачния маркуч?
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
извинявайте, колеги, че изчезнах от ефира. дойдоха сутринта да ми режат дървата и сега чак се прибирам отвън. Първо, благодаря на всички, които се включиха със съвет и мнение.
Относно маркучетата, отпада варианта, тъй като съм ги проверил добре и няма никъде течове, дори съм изрязал старите окончания и съм ги затегнал здраво със скобите. Виж, за пробката долу не съм гледал, ще я видя. Относно о-пръстенчета, може да е паднало наистина, щото не забелязах такова да има, като слагах филтъра. Но повечето ме съмнява, че е така нареченото клапанче за обратната нафта. Щото го продухвах няколко пъти и да не би да съм издухал нещо. Възможно ли е такова явление? Утре смятам от сутринта да се заема с колата, щото ей сега като реших да я прибера в двора отново не можех да запаля, въртях 3-4 пъти, докато едва запали. Ако имате други предположения, ще съм ви благодарен.
Относно маркучетата, отпада варианта, тъй като съм ги проверил добре и няма никъде течове, дори съм изрязал старите окончания и съм ги затегнал здраво със скобите. Виж, за пробката долу не съм гледал, ще я видя. Относно о-пръстенчета, може да е паднало наистина, щото не забелязах такова да има, като слагах филтъра. Но повечето ме съмнява, че е така нареченото клапанче за обратната нафта. Щото го продухвах няколко пъти и да не би да съм издухал нещо. Възможно ли е такова явление? Утре смятам от сутринта да се заема с колата, щото ей сега като реших да я прибера в двора отново не можех да запаля, въртях 3-4 пъти, докато едва запали. Ако имате други предположения, ще съм ви благодарен.
веселин написа:Има една гарнитура между корпуса на филтъра и клапана за т.нар обратна нафта - О пръстенче - по принцип си е комплект с новия филтър - ама мое да е изпаднала нейде ....
това О-пръстенче, със сигурност ли идва със всеки филтър. И на самия филтър ли е или допълнително в кутийката, щото ако е в кутийката, съси сигурност нямаше нищо. Моят е на Ман.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
anger написа:Зависи единствено от цената, на която си го купил. Може продавача да ти ги е спестил. Но, защо ли си мисля, че не си напълнил новия филтър с нафта до преливане... Това е задължително да се направи.
И да не го е направил след като е успял да запали той се пълни ако всичко е наред, т.е. не смуче въздух отнякъде.
Като изкараш клапана за излишното след като е работила колата трябва да е пълен до горе, ако се вижда хартията (не е покрита) ще има проблем с паленето, прекъсването на високи обороти (но това не е задължително в някои случаи) и т.н.
Re: смених горивния филтър...и въздух в прозрачния маркуч?
pivv написа:Има ли някакъв начин да обезвъздуша системата?
а на този въпрос може ли някой да ми отговори?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: buhata84 и 25 госта