смених горивния филтър...и въздух в прозрачния маркуч?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

смених горивния филтър...и въздух в прозрачния маркуч?

Мнениеот pivv » Пет 07 ное 2008 8:39


Здравейте, съфорумци. Вчера смених горивния филтър. Сложих на МАН, препоръчаха ми го като най-добър. Да, ама днес сутринта трябваше да въртя няколко пъти докато запаля. Погледнах маркуча, който отива към помпата... пълен с мехурчета. От какво ще е? Помагайте... досега бях с евтин, нямах проблеми, купих скъп- проблеми...
Има ли някакъв начин да обезвъздуша системата?




John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Пет 07 ное 2008 9:30


Що си мисля, че просто не са добре притегнати маркучите от и към филтъра ... или просто си случил на пробит - виж, дали някъде под колата няма накапано от гориво.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 07 ное 2008 9:49


Според мен е онова прословуто щифче. Новото ли го сложиха или старото ?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пет 07 ное 2008 10:48


погледни и отдолу пробката
вьзможно е да не е затегната


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Пет 07 ное 2008 11:52


май си е наред това...и аз преди така се бях притеснил ама си било така наред ми казаха...но нека някой компетентен каже така ли трябва или не?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 07 ное 2008 12:33


Има една гарнитура между корпуса на филтъра и клапана за т.нар обратна нафта - О пръстенче - по принцип си е комплект с новия филтър - ама мое да е изпаднала нейде .... :dontknow:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 07 ное 2008 12:47


Мда, сто процента е някъде около филтъра проблема. Понякога не пасват много добре горе маркучета, клапанчета, уплътнения и т.н.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Пет 07 ное 2008 18:38


извинявайте, колеги, че изчезнах от ефира. дойдоха сутринта да ми режат дървата и сега чак се прибирам отвън. Първо, благодаря на всички, които се включиха със съвет и мнение.
Относно маркучетата, отпада варианта, тъй като съм ги проверил добре и няма никъде течове, дори съм изрязал старите окончания и съм ги затегнал здраво със скобите. Виж, за пробката долу не съм гледал, ще я видя. Относно о-пръстенчета, може да е паднало наистина, щото не забелязах такова да има, като слагах филтъра. Но повечето ме съмнява, че е така нареченото клапанче за обратната нафта. Щото го продухвах няколко пъти и да не би да съм издухал нещо. Възможно ли е такова явление? Утре смятам от сутринта да се заема с колата, щото ей сега като реших да я прибера в двора отново не можех да запаля, въртях 3-4 пъти, докато едва запали. Ако имате други предположения, ще съм ви благодарен.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Пет 07 ное 2008 18:41


веселин написа:Има една гарнитура между корпуса на филтъра и клапана за т.нар обратна нафта - О пръстенче - по принцип си е комплект с новия филтър - ама мое да е изпаднала нейде .... :dontknow:

това О-пръстенче, със сигурност ли идва със всеки филтър. И на самия филтър ли е или допълнително в кутийката, щото ако е в кутийката, съси сигурност нямаше нищо. Моят е на Ман.


Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Пет 07 ное 2008 19:34


Със сигурност. Даже са две - черно и синьо. С филтър MAHLE вървеше в комплект като купувах преди време.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Пет 07 ное 2008 21:14


anger написа:Със сигурност. Даже са две - черно и синьо. С филтър MAHLE вървеше в комплект като купувах преди време.

хмм...при мен такива неща нямаше..дали да не отида утре да питам в магазина..


Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Пет 07 ное 2008 21:50


Зависи единствено от цената, на която си го купил. Може продавача да ти ги е спестил. Но, защо ли си мисля, че не си напълнил новия филтър с нафта до преливане... Това е задължително да се направи.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 07 ное 2008 22:11


anger написа:Зависи единствено от цената, на която си го купил. Може продавача да ти ги е спестил. Но, защо ли си мисля, че не си напълнил новия филтър с нафта до преливане... Това е задължително да се направи.


И да не го е направил след като е успял да запали той се пълни ако всичко е наред, т.е. не смуче въздух отнякъде.

Като изкараш клапана за излишното след като е работила колата трябва да е пълен до горе, ако се вижда хартията (не е покрита) ще има проблем с паленето, прекъсването на високи обороти (но това не е задължително в някои случаи) и т.н.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Съб 08 ное 2008 0:10


филтъра съм го напълнил до горе, преди да го сложа, все пак не ми е за първи път да сменям филтър :lol: а относно клапана, утре ще го снемам по принцип, явно е от него, щото всичко друго ми е наред...а пък за цената на филтъра, съм се изръсил бая - 43 лв. от Ауто+


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: смених горивния филтър...и въздух в прозрачния маркуч?

Мнениеот pivv » Съб 08 ное 2008 0:13


pivv написа:Има ли някакъв начин да обезвъздуша системата?

а на този въпрос може ли някой да ми отговори?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 35 госта