Здравейте колеги. Имам следния проблем с моето Поло. 1.3 моно. Когато е студена едвам палина бензин, не може да се изфорсира, пърпори и пуши ужасно през ауспуха. Когато е топла върви горе-долу на бензин, но мирише много на неизгорял бензин. На газ няма никакви проблеми. Иначе колата е бетон. Взех я преди 2 години и лично навъртях 98 000 км из цяла Европа, никога не ме е оставяла на път. Ако някой има идея какъв може да е проблема, надявам се да помогне. Мерси предварително на всички:)
mod edit: vasstop
Когато е студена едвам пали на бензин
не вярвам да е от помпа,по скоро ламбдата е мудна,или компира се е ошашкал за толкова пробег на ЛПГ
Принципно-поло2ф има мааалко проблем с форсажа докато е студена(имам впредвид компютъризираните),дори и всичко по колата да е в час
Преди да идеш на диагностика,пробвай да изчистиш грешките...Демек-откачи акумулатора за 30-тина минути(от двете клеми)после като го закачиш-нека си работи колата без форсажи, на място...15 мин.-за да събере компа пак информация....
Другата проба е да откачиш ламбдасондата от клемата и да видиш дали ще има разлика....
Принципно-поло2ф има мааалко проблем с форсажа докато е студена(имам впредвид компютъризираните),дори и всичко по колата да е в час
Преди да идеш на диагностика,пробвай да изчистиш грешките...Демек-откачи акумулатора за 30-тина минути(от двете клеми)после като го закачиш-нека си работи колата без форсажи, на място...15 мин.-за да събере компа пак информация....
Другата проба е да откачиш ламбдасондата от клемата и да видиш дали ще има разлика....
Свещите са ми чисто нови. Ще сменя тия дни и кабели, капачка и палец. Компютърът ми се рестартира при всяко изваждане на ключа за запалване, така е направено. Ламбда сондата мисля съвсем да я разкарам заедно с катализатора и да сложа резонаторно гърне. Но мисля, че диагностиката най-точно ще покаже къде е проблема, че не ми се слиза пак всяка сутрин с шише гореща вода.....
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта
