Когато е студена едвам пали на бензин

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
asenvw
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Когато е студена едвам пали на бензин

Мнениеот asenvw » Пет 07 ное 2008 16:33


Здравейте колеги. Имам следния проблем с моето Поло. 1.3 моно. Когато е студена едвам палина бензин, не може да се изфорсира, пърпори и пуши ужасно през ауспуха. Когато е топла върви горе-долу на бензин, но мирише много на неизгорял бензин. На газ няма никакви проблеми. Иначе колата е бетон. Взех я преди 2 години и лично навъртях 98 000 км из цяла Европа, никога не ме е оставяла на път. Ако някой има идея какъв може да е проблема, надявам се да помогне. Мерси предварително на всички:)
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пет 07 ное 2008 16:51


Първо добре дошъл в сектата :twisted:
По въпроса - провери да не е от бенз помпа :wink:


asenvw
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asenvw » Пет 07 ное 2008 17:09


Предполагам, че ще е най-добре да отида на диагностика и мисля да се обърна към Хеед в Надежда. Препоръчаха ми го, а и прочетох доста добри мнения за този сервиз....


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пет 07 ное 2008 17:41


Да колега. Най-добре ще е да минеш диагностика, да видиш какво ще покаже и тогава пиши да опитаме да помогнем love.vw


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пет 07 ное 2008 22:30


не вярвам да е от помпа,по скоро ламбдата е мудна,или компира се е ошашкал за толкова пробег на ЛПГ :idea:
Принципно-поло2ф има мааалко проблем с форсажа докато е студена(имам впредвид компютъризираните),дори и всичко по колата да е в час :roll: :wink:
Преди да идеш на диагностика,пробвай да изчистиш грешките...Демек-откачи акумулатора за 30-тина минути(от двете клеми)после като го закачиш-нека си работи колата без форсажи, на място...15 мин.-за да събере компа пак информация....
Другата проба е да откачиш ламбдасондата от клемата и да видиш дали ще има разлика....


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Съб 08 ное 2008 11:42


Нови свещи, центровка и температурен датчик - точно в тази последователност.


asenvw
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asenvw » Съб 08 ное 2008 20:58


Свещите са ми чисто нови. Ще сменя тия дни и кабели, капачка и палец. Компютърът ми се рестартира при всяко изваждане на ключа за запалване, така е направено. Ламбда сондата мисля съвсем да я разкарам заедно с катализатора и да сложа резонаторно гърне. Но мисля, че диагностиката най-точно ще покаже къде е проблема, че не ми се слиза пак всяка сутрин с шише гореща вода.....



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта