въпрос за дюзи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

въпрос за дюзи

Мнениеот golf_mania_jambol » Чет 06 ное 2008 11:01


здравеите колеги искам да попитам....имам голф гти пб мотор ...имам намерения за увеличаване времето за впръскване на гориво от дюзите...тоест повечко гориво да пускат....искам съвет от някои които разбира или го е правел мерси предварително..




Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот golf_mania_jambol » Съб 08 ное 2008 9:06


:arrow:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 08 ное 2008 12:01


Мания, обръщаш се към Брезел, комбито-тди или ифидик.
Трябва ти 'чипосване', защото по друг начин не виждам как ще го направиш. Времето за отваряне на дюзите при режим на плавен ход (без ускоряване) е 3.2ms Като натиснеш яката отива и над 9ms, но колко над 9 не мога да кажа, защото не съм гледал.
НО!
При теб (а и при мен, де!) основния проблем не е количеството впръснато гориво, а количеството постъпил въздух.
Да вдигнеш дебита на горивото е лесно- най-елементарното- откачаш вакуумчето от регулатора на налягането на горивото, запушваш маркучлето с болтче М4, за да не смуче от атмосферата и налягането в рейката вече не ти е 2.5 бара, а 3 бара. Логично е- при по-високо налягане за единица време ще впръсне повече гориво
Ако и това не ти стига- има регулатори на горивото с променливо налягане. Ако щеш- и на 5 бара го вдигни (до толкова ще ти издаяни помпата)
Но резултата ще е само да почнеш да давиш колата и тя да се спъне още повече, ако се престараеш с наляганията.
Има и друг начин ;) PowerBox.
Купуваш си един датчик за температурата на антифриза (синия), режеш му долнището и използваш само куплунга. На него запояваш един резистор от порядъка на 1кОм и го бучваш на мястото на оригиналния (нека си виси с опашки за другите кабеляци ;) )
Компа ще ти отчита по-ниска температура на антифриза и ще отваря за по-дълго време дюзите.
Но ще имаш проблем с първо палене в студеното време... Ще трябва да мислиш начин за комутиране на работен датчик (този, дето си е на фланеца) и PowerBox-датчика. Да кажем- става с реленце ;)
Успех!

Само да допълня, че ако откача вакуума колата работи прилично и на 3бара налягане на горивото, но не мога да кажа, че се вдигна кой-знае с какво ускорението...

Въздух иска, брат! Въздуууух..... :(


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот golf_mania_jambol » Съб 08 ное 2008 14:46


мерси колега 6те я мисля ...полезни савети ми даде.... :twisted:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта