Помощ: Голф 4 сутрин тресе и гасне докато загрее

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Съб 08 ное 2008 20:46


Не! Дросела трябва да ти е под капака на двигателя. Трябва да е отгоре на всмукателните колектори.




Потребителски аватар
tonyM
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonyM » Съб 08 ное 2008 21:30


Изображение

Дроселната клапа е означена с червената стрелка.
Как да я свалиш:
Сваляш двата пластмасови капака, като отвиеш гайките под капачките, означени с жълтите стрелки.
С виолетовата стрелка е показан MAF-a. За кутията на възд. филтър е хванат с 4 винта. Може и да не го сваляш (има защ. мрежа в посока дроселната клапа). Но внимавай с него, ако го сваляш за почистване.
После махаш двата пръстена, показани със сините стрелки.
Има и няколко маркучета за картени газове към тръбата между пръстените, мисля и към дроселната клапа.
Освен това има и 2 маркуча за охлад. течност към дроселната клапа, пак със скоби. Намират се от долната и страна.
Самата дроселна клапа е хваната за всмук. колектори с четири болта (вътрешен шестостен)- два отгоре, два отдолу.
Чистиш клапата и от двете страни- спрей, парцали, клечки за уши.
Монтаж в обратна последователност.
Адаптация на дроселовата клапа.

Дано съм бил полезен.


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

a

Мнениеот askin » Нед 09 ное 2008 11:16


досто подробно, мерси за труда :wink:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Нед 09 ное 2008 21:20


Колега,дроселовата клапа не е в кутията на въздушния филтър!Там дето завършва мъркуча я търси,и датчика за положение на дроселовата клапа(TPS) е там.Гледаи да не е въртяно нещо,одвивани болтове и тн.Когато си пуснеш климатика трябва оборотите дори да се вдигнат с около 50-100!


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

такааа - кво стана тези дни

Мнениеот askin » Сря 12 ное 2008 8:55


такааа - кво стана тези дни

1. изчистиха ми клапата
2. калибрираха ми я в Бош сервиза
3. калибрираха отново газовата
4. смениха масло и маслен филтър
5. смениха свещите

след 15 км и проблема пак се появи :shock: :shock: :shock:


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

a

Мнениеот askin » Сря 26 ное 2008 18:54


Още:
1. смениха горивния филтър
2. Ползвам редекс към бензина

сега е ред на Темп. датчик....


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Не е и датчика - смених и него днес

Мнениеот askin » Чет 27 ное 2008 20:53


Не е и датчика - смених и него днес :x :x :( :(


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пет 28 ное 2008 22:39


Колега мисля си, че проблема си остава в дросела. Ако имаш възможност да го размениш за проба с някой колега със същия мотор и без проблеми ще бъде най-добре. Мисля, че на месечната среща пред НИМ ще има колеги с твоя мотор с които ще може да се разбереш.
1.Когато колата е студена и пали на бензин има ли проблеми?
2.На диагностиката проверихте ли дебитомера (MAF), ламбда сондата и датчика за температурата на входящия въздух?
3.Ламбдата отчита бедна смес на бензин или на газ и сигурни ли са, че самата ламбда работи добре и наистина сместа е бедна?
4.Къде ходи на диагностика и къде ти е монтиран ГИ?
Виж тези теми:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%EE%F2%E8
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот askin » Пон 01 дек 2008 12:27


Каспър написа:Колега мисля си, че проблема си остава в дросела. Ако имаш възможност да го размениш за проба с някой колега със същия мотор и без проблеми ще бъде най-добре. Мисля, че на месечната среща пред НИМ ще има колеги с твоя мотор с които ще може да се разбереш.
1.Когато колата е студена и пали на бензин има ли проблеми?
2.На диагностиката проверихте ли дебитомера (MAF), ламбда сондата и датчика за температурата на входящия въздух?
3.Ламбдата отчита бедна смес на бензин или на газ и сигурни ли са, че самата ламбда работи добре и наистина сместа е бедна?
4.Къде ходи на диагностика и къде ти е монтиран ГИ?
Виж тези теми:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%EE%F2%E8
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0


1 .Пали трудно на бензин на студен двигател. След 2-3 мин каране се оправя , но остава пристрисването и след 30 мин изчева...
2. От диагностиките ми казаха че електрониката ми работи - VW сервиза и Bosh сервиза - специално лабдата ми била ОК.
3. Въпреки че лабдата ми била ОК - отчета си стои на 0.045V и не мърда ако е на свободна. А трябвало да играе между 0 и 1 в.
4. VW сервиза и Bosh сервиза. Не искам да казвам къде е в сервиза на ГИ за да не им правя лоша реклама - утре ще ходя да ми махат газовата.

във VW сервиза като ми измъкнаха дебитомера заработи по плавно , но казаха че това е заради аварийния режим - и в двата сервиза бяха съгласни че ламбдата, дебитомера и др. неща са ОК.

Проблема ми се получи след като минах 400 км с газовата - преди това колата беше слънце - Абсолютно никакви проблеми - палеше от раз, вървеше перфектно. И между другото газовата ми е BIGAS за 1900 лв
:(

PS: на ГАЗ - оборотите мърдат постоянно (на свободна) и често гасне


Потребителски аватар
tonyM
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonyM » Чет 25 дек 2008 12:19


Проблема при мен е разрешен! :D
Писал съм за решението в темата http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1532288#1532288


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Чет 25 дек 2008 12:40


И последния вариант е маркуча на картерните газове, мнооого често се късат от старост и агресия от страна на маслото и газовете, а от там може да смуче въздух колкото си иска. При мен това беше проблема, нямам газов джинджипляктор


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Чет 25 дек 2008 13:25


askin какво казаха на диагностиката във Валпе. Разрешили проблема :?:


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

a

Мнениеот askin » Пет 09 яну 2009 21:01


Каспър написа:askin какво казаха на диагностиката във Валпе. Разрешили проблема :?:


Сори за закъснелия отговор (нямах нет).
Ето какво стана във Валпе:

Отивам аз и почвам да търся сервиза, тръгвам по една уличка ама уличката като след бомбардировка, дупки , бабуни и едни локви с диаметър 3 метра. Спирам на едно място уж сервиз, но прилича на автоморга - в близкото поленце в дъгъобразна форма майстора разположил 20тина коли от които половината стари джипове и всичките с отворени капаци. Изчаках объркан от гледката 20 мин и чакайки да ми обърнат внимание - появи се майсторчето един чичка с мн изцапан гащеризон, шапка и очилца. Попитах аз тука тука ли е Валпе той избоботи нещо от сорта "да е тука е" и без да се задържа си продължи като пчеличка по колите, беше захванал едни мн стар мерцедес (сигурно от 70-те) , гледам аз още 4-5 човека кат мене чакат ред/внимание и стоях още 5 мин и си тръгнах......

Моето мнение е ако имате много нерви, малко пари(за това не съм мн сигурен) и доста свободно време ходете там и чакайте... аз се отказах...


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

а

Мнениеот askin » Пет 09 яну 2009 21:19


tonyM написа:Проблема при мен е разрешен! :D
Писал съм за решението в темата http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1532288#1532288


След разговорите с колегата TonyM и опитите през почивните дни установих къде може да е проблема: гумичките които уплътняват входящите колектори отдолу. Колегата ги смени и се оправи, а при мен като пръсна с спрей там ми се дигат оборотите.

Предлагам кологата Тони да обясни как се "освобождава предварително налягането на горивната магистрала" :) и да хващаме инструментите (въпреки че времето сега е мн кофти :) )

Ето снимка за какво точно става дума:
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
golf avenue
Мнения: 359
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
Автомобил: vw golf variant
Двигател: azj 02
Местоположение: Варна

Мнениеот golf avenue » Пет 09 яну 2009 22:43


[img][img]http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/686/235672148.JPG[/img][/img]
колега това на въздуховода/за картерните газове/ тиксо ли е? провери дали не смуче от там.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 120 госта