


Помощ: Голф 4 сутрин тресе и гасне докато загрее

Дроселната клапа е означена с червената стрелка.
Как да я свалиш:
Сваляш двата пластмасови капака, като отвиеш гайките под капачките, означени с жълтите стрелки.
С виолетовата стрелка е показан MAF-a. За кутията на възд. филтър е хванат с 4 винта. Може и да не го сваляш (има защ. мрежа в посока дроселната клапа). Но внимавай с него, ако го сваляш за почистване.
После махаш двата пръстена, показани със сините стрелки.
Има и няколко маркучета за картени газове към тръбата между пръстените, мисля и към дроселната клапа.
Освен това има и 2 маркуча за охлад. течност към дроселната клапа, пак със скоби. Намират се от долната и страна.
Самата дроселна клапа е хваната за всмук. колектори с четири болта (вътрешен шестостен)- два отгоре, два отдолу.
Чистиш клапата и от двете страни- спрей, парцали, клечки за уши.
Монтаж в обратна последователност.
Адаптация на дроселовата клапа.
Дано съм бил полезен.
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
a
досто подробно, мерси за труда 

-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
такааа - кво стана тези дни
такааа - кво стана тези дни
1. изчистиха ми клапата
2. калибрираха ми я в Бош сервиза
3. калибрираха отново газовата
4. смениха масло и маслен филтър
5. смениха свещите
след 15 км и проблема пак се появи
:
:
:
1. изчистиха ми клапата
2. калибрираха ми я в Бош сервиза
3. калибрираха отново газовата
4. смениха масло и маслен филтър
5. смениха свещите
след 15 км и проблема пак се появи



-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
a
Още:
1. смениха горивния филтър
2. Ползвам редекс към бензина
сега е ред на Темп. датчик....
1. смениха горивния филтър
2. Ползвам редекс към бензина
сега е ред на Темп. датчик....
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не е и датчика - смених и него днес
Не е и датчика - смених и него днес





- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Колега мисля си, че проблема си остава в дросела. Ако имаш възможност да го размениш за проба с някой колега със същия мотор и без проблеми ще бъде най-добре. Мисля, че на месечната среща пред НИМ ще има колеги с твоя мотор с които ще може да се разбереш.
1.Когато колата е студена и пали на бензин има ли проблеми?
2.На диагностиката проверихте ли дебитомера (MAF), ламбда сондата и датчика за температурата на входящия въздух?
3.Ламбдата отчита бедна смес на бензин или на газ и сигурни ли са, че самата ламбда работи добре и наистина сместа е бедна?
4.Къде ходи на диагностика и къде ти е монтиран ГИ?
Виж тези теми:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%EE%F2%E8
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
1.Когато колата е студена и пали на бензин има ли проблеми?
2.На диагностиката проверихте ли дебитомера (MAF), ламбда сондата и датчика за температурата на входящия въздух?
3.Ламбдата отчита бедна смес на бензин или на газ и сигурни ли са, че самата ламбда работи добре и наистина сместа е бедна?
4.Къде ходи на диагностика и къде ти е монтиран ГИ?
Виж тези теми:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%EE%F2%E8
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Каспър написа:Колега мисля си, че проблема си остава в дросела. Ако имаш възможност да го размениш за проба с някой колега със същия мотор и без проблеми ще бъде най-добре. Мисля, че на месечната среща пред НИМ ще има колеги с твоя мотор с които ще може да се разбереш.
1.Когато колата е студена и пали на бензин има ли проблеми?
2.На диагностиката проверихте ли дебитомера (MAF), ламбда сондата и датчика за температурата на входящия въздух?
3.Ламбдата отчита бедна смес на бензин или на газ и сигурни ли са, че самата ламбда работи добре и наистина сместа е бедна?
4.Къде ходи на диагностика и къде ти е монтиран ГИ?
Виж тези теми:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%EE%F2%E8
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
1 .Пали трудно на бензин на студен двигател. След 2-3 мин каране се оправя , но остава пристрисването и след 30 мин изчева...
2. От диагностиките ми казаха че електрониката ми работи - VW сервиза и Bosh сервиза - специално лабдата ми била ОК.
3. Въпреки че лабдата ми била ОК - отчета си стои на 0.045V и не мърда ако е на свободна. А трябвало да играе между 0 и 1 в.
4. VW сервиза и Bosh сервиза. Не искам да казвам къде е в сервиза на ГИ за да не им правя лоша реклама - утре ще ходя да ми махат газовата.
във VW сервиза като ми измъкнаха дебитомера заработи по плавно , но казаха че това е заради аварийния режим - и в двата сервиза бяха съгласни че ламбдата, дебитомера и др. неща са ОК.
Проблема ми се получи след като минах 400 км с газовата - преди това колата беше слънце - Абсолютно никакви проблеми - палеше от раз, вървеше перфектно. И между другото газовата ми е BIGAS за 1900 лв

PS: на ГАЗ - оборотите мърдат постоянно (на свободна) и често гасне
Проблема при мен е разрешен!
Писал съм за решението в темата http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1532288#1532288

Писал съм за решението в темата http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1532288#1532288
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
a
Каспър написа:askin какво казаха на диагностиката във Валпе. Разрешили проблема
Сори за закъснелия отговор (нямах нет).
Ето какво стана във Валпе:
Отивам аз и почвам да търся сервиза, тръгвам по една уличка ама уличката като след бомбардировка, дупки , бабуни и едни локви с диаметър 3 метра. Спирам на едно място уж сервиз, но прилича на автоморга - в близкото поленце в дъгъобразна форма майстора разположил 20тина коли от които половината стари джипове и всичките с отворени капаци. Изчаках объркан от гледката 20 мин и чакайки да ми обърнат внимание - появи се майсторчето един чичка с мн изцапан гащеризон, шапка и очилца. Попитах аз тука тука ли е Валпе той избоботи нещо от сорта "да е тука е" и без да се задържа си продължи като пчеличка по колите, беше захванал едни мн стар мерцедес (сигурно от 70-те) , гледам аз още 4-5 човека кат мене чакат ред/внимание и стоях още 5 мин и си тръгнах......
Моето мнение е ако имате много нерви, малко пари(за това не съм мн сигурен) и доста свободно време ходете там и чакайте... аз се отказах...
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
а
tonyM написа:Проблема при мен е разрешен!![]()
Писал съм за решението в темата http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1532288#1532288
След разговорите с колегата TonyM и опитите през почивните дни установих къде може да е проблема: гумичките които уплътняват входящите колектори отдолу. Колегата ги смени и се оправи, а при мен като пръсна с спрей там ми се дигат оборотите.
Предлагам кологата Тони да обясни как се "освобождава предварително налягането на горивната магистрала"


Ето снимка за какво точно става дума:


- golf avenue
- Мнения: 359
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
- Автомобил: vw golf variant
- Двигател: azj 02
- Местоположение: Варна
[img][img]http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/686/235672148.JPG[/img][/img]
колега това на въздуховода/за картерните газове/ тиксо ли е? провери дали не смуче от там.
колега това на въздуховода/за картерните газове/ тиксо ли е? провери дали не смуче от там.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта