Сложихте ли зимните гуми вече?
- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Аз карам с някакви Континентал - всесезонки уж. Пише на тях M+S. На мокро и на сухо бива. Но миналата зима на сняг едва потеглям. От Германия си докарах колата с още един комплект джанти със зимни гуми на тях. Ще изчакам докато почне да замръзва и тогава ще слагам зимните . С крика и щангата 20-30 мин.
-
restless
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
musura написа:Сложих зимните миналата неделя, много доволен от товаСутрин си е студено и за критиците съм навит да си премеря спирачния път с летните и с зимните гуми. Определено знам кога как спирам и със зимните съм много по-стабилен в момента.
10m при 5градуса, над 5м при -5гр и сух път
http://www.zr.ru/articles/57032
QED
- BastunSelski
- Мнения: 600
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
- Контакти:
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
restless написа:musura написа:Сложих зимните миналата неделя, много доволен от товаСутрин си е студено и за критиците съм навит да си премеря спирачния път с летните и с зимните гуми. Определено знам кога как спирам и със зимните съм много по-стабилен в момента.
10m при 5градуса, над 5м при -5гр и сух път
Готов ли си да заложиш нещо?
-
restless
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
теоретични?
Че летните ти гуми на 2-3 години ще са по-зле от новички зимни го вярвам, само че аз предпочитам да не сравнявам ябълки с круши
сравняват се еднакво стари гуми, знаем защо. И зимните и летните са ми на 2 години (и са на отделни джанти) - определено в края на миналата зима на сухо и студено като сложих летните имах усещане че спирам по-добре.
На друго място такива замервания не съм виждал - обикновено мерат една лятна на сняг със зимни или 1 зимна на топъл асфалт, а ако погледнеш кривите се вижда как под 0гр летните почват да сдават багажа, зимната съответно над 10.
Споделям нещо което съм открил в интернет - противоречащо на общоприетите разбирания, но покриващо се с мои субективни усещания.
Ако някой го намери за полезно - чудесно, ако има желание да провери - още по-добре, стига да напише "сравних 10годишни барумки с нови мишелин"
В момента прогнозата близките 2 седмици е за стабилно време, почти без валежи дневни около 15гр.
Леки и безаварийни на всички
Затевая эти испытания, мы и не предполагали, сколько пищи для размышлений могут дать всего несколько торможений! Для теста отобрали известные в России шины: Bridgestone Turanza GR-80, Continental ContiPrеmiumContact 2, KUMHO ecsta XT, Michelin Energy E3A, Nokian HAKKA V, Pirelli Dragon, Toyo CF1 PROXES. Для сравнения на холодном асфальте привлекли также зимнюю нешипуемую шину Michelin Х-Ice.
Мерилом сцепных свойств служил тормозной путь на сухом асфальте при разной его температуре, потому тест растянулся с июля по ноябрь. Но, разумеется, на одном и том же участке дороги и с одним и тем же экипажем – водителем и оператором. Асфальт здесь шершавый, с высоким коэффициентом сцепления. Автомобиль «Шкода-Октавия» с ABS. Торможение – со 100 до 5 км/ч, чтобы исключить влияние погрешностей в работе электроники на малых скоростях. Конечно, температурные условия менялись непосредственно в ходе замеров, потому мы пересчитывали полученные результаты через показатели шин сравнения (так называемых референт-шин). Корректировку проводили через два комплекта, приводя результаты к определенному значению температуры
Че летните ти гуми на 2-3 години ще са по-зле от новички зимни го вярвам, само че аз предпочитам да не сравнявам ябълки с круши
На друго място такива замервания не съм виждал - обикновено мерат една лятна на сняг със зимни или 1 зимна на топъл асфалт, а ако погледнеш кривите се вижда как под 0гр летните почват да сдават багажа, зимната съответно над 10.
Споделям нещо което съм открил в интернет - противоречащо на общоприетите разбирания, но покриващо се с мои субективни усещания.
Ако някой го намери за полезно - чудесно, ако има желание да провери - още по-добре, стига да напише "сравних 10годишни барумки с нови мишелин"
В момента прогнозата близките 2 седмици е за стабилно време, почти без валежи дневни около 15гр.
Леки и безаварийни на всички
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
От вчера и моя автомобил е със зимните обувки.
Не ми се експериментира до последно, а и не карам всеки ден, така че дори и да има някои и друг по-топъл ден не ме притеснява.
Темата е доста обсъждана през годините и може и да се повторя, но знам че при температури ок и под 12 гр. С летните гуми не осигуряват необходимото добро сцепление с пътя заради различния от зимните състав на каучука.
Не ми се експериментира до последно, а и не карам всеки ден, така че дори и да има някои и друг по-топъл ден не ме притеснява.
Темата е доста обсъждана през годините и може и да се повторя, но знам че при температури ок и под 12 гр. С летните гуми не осигуряват необходимото добро сцепление с пътя заради различния от зимните състав на каучука.
- golf avenue
- Мнения: 359
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
- Автомобил: vw golf variant
- Двигател: azj 02
- Местоположение: Варна
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: johny_j и 60 госта