Имам въпрос-как с мултицет мога да разбера дали ми е заминало СД-то и какво още да проверя за да разбера от къде точно идва проблема-съвети приемам всякакви
Нямам никакъв ток в касетофона?!? (Нито свири,нито свети)
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
Нямам никакъв ток в касетофона?!? (Нито свири,нито свети)
Днес реших да си свържа двете колонки на таблото и свързах едната-всичко си беше екстра-колонката свиреше та се късаше,изключих касетофончето за да свържа и другата колонка,но след като я свързах касетофончето вече не можах да го включа
Прегледах бушоните-няма проблем бушона за радиото си е здрав,касетофончето ми не е издавало никакъв странен звук,по който да съдя че е изгоряло нито пък мирише на изгорял кабел и се чудя какво става???
Имам въпрос-как с мултицет мога да разбера дали ми е заминало СД-то и какво още да проверя за да разбера от къде точно идва проблема-съвети приемам всякакви
Имам въпрос-как с мултицет мога да разбера дали ми е заминало СД-то и какво още да проверя за да разбера от къде точно идва проблема-съвети приемам всякакви
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
еми нещо уж меря с мултицета,ама не ми показва никакви стойности (честно казано не съм сигурен дали меря правилно,но замервам между масата и захранването,където мсля трябва да има някаква стойност но не отчита нищоkrasio00o написа:провери захранването дали идва някакво напрежение до сд-то.Възможно е като си бърникал да се откачил някоиа кабел
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
понеже СД-то ми е старо аз нямам бушон на него а само долу при останалите бушони.сменях го с друг бушон от същия ампераж ама резултат нямаше,размърдвах и буксата ама нищоalex_zazy написа:следователно няма ток до него (ако мери6 вярно) размърдаи буксата и вий дали е здрав бушона не само на самото цд ами има6 бушон и в бушонника на същата верига
Най-странното за мен е че не пипах нищо по захранването а резултата беше че не ми проработи СД-то което точно 2 минути по-рано си работеше перфектно
а дали по веригата имам още нещо което може да е сдало багажа и аз да не знъм къде се намира
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Т.е- с кабел си взел +12В директно от акумулатора, през предпазител- към радиовото, така ли?
Когато мереше беше ли исключил буксата от касетофона?
Ще обяснявам подробно с риск да те обидя, но съдейки по всичко не си сигурен в работата си с мултицета.
Първо- проверяваш на какъв обхват си го включил
трябва да е на 20V, означен със символа за постоянно напрежение '=' (едната от линиите може да е пунктирана) или да пише 'V DC'.
Проверяваш и сондите дали са в правилните отвори. Черната трябва да е в отвора, означен с СОМ, а червената там, където има символи V [om](нямам латинския символ за омове) и може би символче на диод.
Мериш първо напрежението на акумулатора, за да си сигурен, че уреда показва и не му е изгоряло предпазителчето (обикновено вътре има предпазител)
Откачаш буксата на радиото и мериш м/у този кабел, който идва от акумулатора (повечето пъти е с червен цвят) и маса.
Дано се окаже, че там липсва напрежението, защото в противен случай ще се сменя крайно стъпало...
Когато мереше беше ли исключил буксата от касетофона?
Ще обяснявам подробно с риск да те обидя, но съдейки по всичко не си сигурен в работата си с мултицета.
Първо- проверяваш на какъв обхват си го включил
трябва да е на 20V, означен със символа за постоянно напрежение '=' (едната от линиите може да е пунктирана) или да пише 'V DC'.
Проверяваш и сондите дали са в правилните отвори. Черната трябва да е в отвора, означен с СОМ, а червената там, където има символи V [om](нямам латинския символ за омове) и може би символче на диод.
Мериш първо напрежението на акумулатора, за да си сигурен, че уреда показва и не му е изгоряло предпазителчето (обикновено вътре има предпазител)
Откачаш буксата на радиото и мериш м/у този кабел, който идва от акумулатора (повечето пъти е с червен цвят) и маса.
Дано се окаже, че там липсва напрежението, защото в противен случай ще се сменя крайно стъпало...
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
radotom написа:...
Благодаря ти Радо
Утре ще замеря отново за да видя какво ще излезе.
А няма да се обидя ни най-малко,защото аз и от начало казах-не ги чаткам много тези замервания и за това не съм сигурен в измереното от мен.А ако се окаже че не идва напрежение от до радиото какво трябва да проверя и къде да се вгледам по-усърдно,тъй като бушона (поледния №22) ми е здрав
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Дашо написа:...какво трябва да проверя и къде да се вгледам по-усърдно,тъй като бушона (поледния №22) ми е здрав???
Я първо една въпросителна?
Преди, когато всичко работеше, ако не си на контакт тръгваше ли радиото?
Питам, защото предпазител №22 е след контакт. И ако е тръгвало, значи той никога не е бил включван към него.
Тогава ще трябва пак да извадиш нещата около барчето и почваш по теля, по теля... докато намериш някъде прекъснато или изгорял предпазител, нямащ нищо общо с №22.
Провери, за всеки случай, и другите предпазители един по един.
Сложи уредчето на 'зумер' <|)) (горе-долу така изглежда иконката му) и махаш предпазител, мериш- въобще не си играй да гледаш скалата, за да става по-бързо. Чуеш ли дори леко 'пиууу' от уредчето- здрав е, връщай на място и давай следващия.
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
radotom написа:...
Мерси човек златен си-имаш супер много бири от мен
Да директно е свързано към акумолатора и не трябваше да съм на контакт за да слушам.а днес пробвах това което ми каза вчера и мерих акумулатора и всичко си отчиташе,а като взех да меря буксата (без касетофончето,не отчете нищо-стоеше си на нула.Еми значи утре ще поразглобя таблото и барчето и ще видя до какво ще стигна.Имам някакъв кабел дето е оранжев и малко след началото му има някаква бобинка ама мерих и тамчи никакъв ток неоткривам.Имам бушон и на един син кабел ама това до колкото знам ми е сигнала за усилвателяа пък си е и здрав.Така че търсенето продължава...
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Дашо написа:Имам някакъв кабел дето е оранжев и малко след началото му има някаква бобинка ама мерих и тамчи никакъв ток неоткривам.
Аааа... това е дросел (филтър) против смущения по захранването
Като правило, освен бобинката трябва да има и кондензатор.
Бобината, като всяко малко по-едричко нещо (и тежичко) има 2 основни функции- да си върши работата, докато й е кеф и да й се 'спукат' спойките и да ти вземе здравенцето, когато кефа й свърши!
Провери на бобинката да не са й изгорели пистите по платката, на която е запоена. Провери и на двата й края дали липсва напрежение. Може тя самата да е изгоряла.
В такъв случай просто я даваш на късо, докато не си намериш ново филтърче и си свиркаш
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 47 госта