па сум я,
при натискане педала на газта се чува изпод колата звук като засмукване на въздух. освен това при подаване на газ газта не реагира веднага, а малко изчаква. при отнемане на педала на газта двигателя за кратко продължава да работи все едно, че съм дал газ и след това сваля оборотите. дразнещо е при ускоряване и при смяна на скоростите. сменил съм дроселовата клапа, но и преди това беше така. не съм карал такъв голф и не знам защо така реагира със закъснение при подаване на газта.
подаване на газ със закъснение. голф 4 1.6 16в
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Колега не съм сигурен за модел и как е е управлението на дроселовата клапа с Жило като при мен или с Жица
Drive by wire,
При втория тип това е нормално просто стъпковия мотор нереагира достатъчно бързо на подадения сигнал от крака
Както и да е може на колата нищо да и няма само ти трябва да си смениш стила на каране .
Другото което е най-простото новата дроселова клапа да задържа малко повече-трябва да се смаже осичката лекинко или да изчакаш сама да се смаже от картерните газове
предполагам че до тогава ще и свикнеш и няма да ти прави вчепатление 
При втория тип това е нормално просто стъпковия мотор нереагира достатъчно бързо на подадения сигнал от крака
Другото което е най-простото новата дроселова клапа да задържа малко повече-трябва да се смаже осичката лекинко или да изчакаш сама да се смаже от картерните газове
designer1 написа:Колега не съм сигурен за модел и как е е управлението на дроселовата клапа с Жило като при мен или с ЖицаDrive by wire,
При втория тип това е нормално просто стъпковия мотор нереагира достатъчно бързо на подадения сигнал от кракаКакто и да е може на колата нищо да и няма само ти трябва да си смениш стила на каране .
Другото което е най-простото новата дроселова клапа да задържа малко повече-трябва да се смаже осичката лекинко или да изчакаш сама да се смаже от картерните газовепредполагам че до тогава ще и свикнеш и няма да ти прави вчепатление
както и да е. и без тва ми свети чека.в събота съм на стенд.
ще ви пиша за резултата.
Скъпи колеги,
Днес 15.11.2008 15,00часа си взех колата от ремонт.
Много неща изчетох по горепоставената тема и разбарх едно - просто трябва да сменя стила на каране.
Колата си е наред и е перфектна поне до момента. Закъснението идва от дросел клапата/сменена 480 левчета/ управляваща подаването на въздух за обогатяване на сместа, което според мен е по малко от 1 сек реакция. Според майстора и мнения на колеги било нормално.
Проблем ми се оказа датчик на скоростомера който не подава вярно данни към компа и оттам промяна в обороти,показания на километраж и ред др. Искам да споделя и подчертая дебело, че този датчик на скоростомера/97лв./ оказва влияние и на управлението на abs-а. сега колата върви и спира перфектно. 755 оборота без газ и т.н.
Преди ремонта ми пресветна 2-3 пъти abs-а и при качване на стенда светна грешка с възможни 4 повреди на предно ляво колело, като основната грешка беше свързана със скоростомера. Оказа се най леката за мен - лоши връзки/клеясали/. След изчистване и смяна на датчика на скоростта abs-а и ход на колата са перфектни.
Днес 15.11.2008 15,00часа си взех колата от ремонт.
Много неща изчетох по горепоставената тема и разбарх едно - просто трябва да сменя стила на каране.
Колата си е наред и е перфектна поне до момента. Закъснението идва от дросел клапата/сменена 480 левчета/ управляваща подаването на въздух за обогатяване на сместа, което според мен е по малко от 1 сек реакция. Според майстора и мнения на колеги било нормално.
Проблем ми се оказа датчик на скоростомера който не подава вярно данни към компа и оттам промяна в обороти,показания на километраж и ред др. Искам да споделя и подчертая дебело, че този датчик на скоростомера/97лв./ оказва влияние и на управлението на abs-а. сега колата върви и спира перфектно. 755 оборота без газ и т.н.
Преди ремонта ми пресветна 2-3 пъти abs-а и при качване на стенда светна грешка с възможни 4 повреди на предно ляво колело, като основната грешка беше свързана със скоростомера. Оказа се най леката за мен - лоши връзки/клеясали/. След изчистване и смяна на датчика на скоростта abs-а и ход на колата са перфектни.
-
tonto
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 23:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
- Контакти:
krasio00o написа:Задържането на обороти мисля ,че е нормално.Прави се с цел при превключване на предавките от малка към голяма да държи двигателя в обороти.Мисля ,че така се постига по добро ускорение.
Не съм сигурен за инжекционите, но при карбураторите се забавя падането на оборотите от екологична гледна точка - изпускане на преобогатена смес през ауспуха.
При моят инжекцион (AFT-то) също има забавяне на оборотите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта