подаване на газ със закъснение. голф 4 1.6 16в

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
bobob
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

подаване на газ със закъснение. голф 4 1.6 16в

Мнениеот bobob » Пон 10 ное 2008 14:58


па сум я,
при натискане педала на газта се чува изпод колата звук като засмукване на въздух. освен това при подаване на газ газта не реагира веднага, а малко изчаква. при отнемане на педала на газта двигателя за кратко продължава да работи все едно, че съм дал газ и след това сваля оборотите. дразнещо е при ускоряване и при смяна на скоростите. сменил съм дроселовата клапа, но и преди това беше така. не съм карал такъв голф и не знам защо така реагира със закъснение при подаване на газта.




Потребителски аватар
sali-juventus
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 13:14
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот sali-juventus » Пон 10 ное 2008 15:53


И аз имах точно такъв проблем преди няколко месеца. Смених си кабелите на свещите, смених и бубината и всично се оправи. Кабелите бяха 100 лв. , а бубината бе6е към 110 лв. Ако искаш свали си бубината и виж дали няма спукано по нея, защото моята беше направо разбита от всякаде


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Пон 10 ное 2008 16:10


ми това което обясняваш е от стъпковото моторче


Потребителски аватар
Godzy84
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Godzy84 » Сря 12 ное 2008 18:15


колега при мен имаше такъв проблем и се оказа че е датчик на хол


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот krasio00o » Сря 12 ное 2008 19:16


Задържането на обороти мисля ,че е нормално.Прави се с цел при превключване на предавките от малка към голяма да държи двигателя в обороти.Мисля ,че така се постига по добро ускорение.


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Сря 12 ное 2008 19:26


Колега не съм сигурен за модел и как е е управлението на дроселовата клапа с Жило като при мен или с Жица :D Drive by wire,
При втория тип това е нормално просто стъпковия мотор нереагира достатъчно бързо на подадения сигнал от крака :) Както и да е може на колата нищо да и няма само ти трябва да си смениш стила на каране .
Другото което е най-простото новата дроселова клапа да задържа малко повече-трябва да се смаже осичката лекинко или да изчакаш сама да се смаже от картерните газове :) предполагам че до тогава ще и свикнеш и няма да ти прави вчепатление :)


bobob
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobob » Чет 13 ное 2008 15:27


designer1 написа:Колега не съм сигурен за модел и как е е управлението на дроселовата клапа с Жило като при мен или с Жица :D Drive by wire,
При втория тип това е нормално просто стъпковия мотор нереагира достатъчно бързо на подадения сигнал от крака :) Както и да е може на колата нищо да и няма само ти трябва да си смениш стила на каране .
Другото което е най-простото новата дроселова клапа да задържа малко повече-трябва да се смаже осичката лекинко или да изчакаш сама да се смаже от картерните газове :) предполагам че до тогава ще и свикнеш и няма да ти прави вчепатление :)


както и да е. и без тва ми свети чека.в събота съм на стенд.
ще ви пиша за резултата.


bobob
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobob » Съб 15 ное 2008 19:21


Скъпи колеги,
Днес 15.11.2008 15,00часа си взех колата от ремонт.
Много неща изчетох по горепоставената тема и разбарх едно - просто трябва да сменя стила на каране.
Колата си е наред и е перфектна поне до момента. Закъснението идва от дросел клапата/сменена 480 левчета/ управляваща подаването на въздух за обогатяване на сместа, което според мен е по малко от 1 сек реакция. Според майстора и мнения на колеги било нормално.
Проблем ми се оказа датчик на скоростомера който не подава вярно данни към компа и оттам промяна в обороти,показания на километраж и ред др. Искам да споделя и подчертая дебело, че този датчик на скоростомера/97лв./ оказва влияние и на управлението на abs-а. сега колата върви и спира перфектно. 755 оборота без газ и т.н.
Преди ремонта ми пресветна 2-3 пъти abs-а и при качване на стенда светна грешка с възможни 4 повреди на предно ляво колело, като основната грешка беше свързана със скоростомера. Оказа се най леката за мен - лоши връзки/клеясали/. След изчистване и смяна на датчика на скоростта abs-а и ход на колата са перфектни.


tonto
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд
Контакти:

Мнениеот tonto » Съб 15 ное 2008 19:49


krasio00o написа:Задържането на обороти мисля ,че е нормално.Прави се с цел при превключване на предавките от малка към голяма да държи двигателя в обороти.Мисля ,че така се постига по добро ускорение.


Не съм сигурен за инжекционите, но при карбураторите се забавя падането на оборотите от екологична гледна точка - изпускане на преобогатена смес през ауспуха.

При моят инжекцион (AFT-то) също има забавяне на оборотите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта