1.9 ТДИ настройка на количеството впръскване на гориво

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 10 ное 2008 20:37


ifidik написа:да уточня,че колата на колегата дориан не съм я ремонтирал ,а диагностицирах и за мен проблема е в маховика.
ако не бяха автоматиците как щяхме да ремонтираме топлото палене и тресенето :lol:


Мапване Иво. :wink:




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 10 ное 2008 20:54


ifidik написа:да уточня,че колата на колегата дориан не съм я ремонтирал ,а диагностицирах и за мен проблема е в маховика.
ако не бяха автоматиците как щяхме да ремонтираме топлото палене и тресенето :lol:

Ifidik радвам се че се включи,че с това мое мнение по-горе май колегите превъртяха и те да отремонтират mhihi mhihi
И дати благодаря за хубавата работа която ми свърши днес :wink:
А относно това дали съм карал и друг голф110к.с.освен моя,да карал съм,в семейството имаме и Г3 110к.с такаче лесно правя сравнения коя колко върви... :wink:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 10 ное 2008 22:10


вьздьржам се от коментари
и посьщество
предлагам следното :
1 асички знаещи и можещи да се докажат а не само да се бият в гьрдите и да наричат другите "шушумиги"
2 да се намери един доброволец с клубен голф за експерименти
3 всички знаещи и можещи да се сьберем и всеки да покаже какво може несамо да се правят на клавиатурни маистори

правим примерно една сбирка за мен е без значение кьде ще се сьстои
аз лично мога да оправя топлото палене по 3 начина
1.емулатор на температурния датчик
2.прекодиране
3.чип лично мое производство


предлагам като бонус на колегата тунинг чипове поизбор
дори два броя един за ежедневно каране и един за драг ако иска колегата
ако има сьгласни нека да пуснем една тема точно за паленето с колега доброволец и време и място на срещата и да видим кои какво може


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 10 ное 2008 22:43


ванко(комбито-тди),не ти разбрах замисъла.
искам пак да уточня,поради личните коите получаваме с дориан,че не съм му отремонтирал проблема ,а направих това което може всеки трети в тоя форум.само прекодирахме на автоматик.уточнявам,че правихме колата на негов приятел и докато чакахме да изстине мотора му,обърнах внимание на дориан за минути като само демонстрирах как пали тди110коня когато е на автоматик.уточнявам и за други колеги,че му променяхме горивото в адаптация и ТОВА НЕ Е РЕШЕНИЕ НА ТРЕСЕНЕТО


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 10 ное 2008 22:54


иво знаеш теб колко те уважавам и това за на колегата колата вьобще няма никакво значение
има много разбирачи повечето от които само клавиатурни разбирачи
и да видим като могат да ги прават нека да ни покажат
това което аз казвам че мога си заставам зад думите
не да викат "шушумиги" и после да четем че нищо не могат


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 10 ное 2008 23:20


kombito-tdi написа:иво знаеш теб колко те уважавам и това за на колегата колата вьобще няма никакво значение
има много разбирачи повечето от които само клавиатурни разбирачи
и да видим като могат да ги прават нека да ни покажат
това което аз казвам че мога си заставам зад думите
не да викат "шушумиги" и после да четем че нищо не могат

Нека Хрус да каже какво мога и какво не и най-вече дали разбирам, мисля че на доста въпроси му отговорих. Дойде при мен не заради това тресене. Той с тополото палене проблем няма - пали от четвърт. Това "дъвчене" му показах, че мога да го оправя с настройки на помпата, но се съмнявах, че може да има проблеми със студения старт, защото каза че сутрин като запали и 20-30 секунди мотора не работи стабилно. Пробвахме колата без да е кодирана на автоматик и проблема беше изчезнал, но динамиката и беше като все едно е на автоматик, затова я върнах на положение близко до заводските настройки (като дойде беше на 0.6 мг.) и му казах да ми звънне как пали студена, ако е добре да видим и "дъвченето". Не ми е звънял. Така, че който се чувства обиден мога да му кажа някой тънкости, но при положение, че това му е бизнеса или трябва да си плати за образованието или нещо за бартер може да се разберем.

Последна промяна от Zinoto на Пон 10 ное 2008 23:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 10 ное 2008 23:21


Аз май пишман станах дето се обадих че съм адски доволен,изпокарахте се тука дамусе невиди :fight: :banghead:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 10 ное 2008 23:38


вече отговорих в ауди форума с цел да разочаровам и тук много хора,ще го напиша пак.тресенето непосредствено преди спиране на свободна за мен е разбит маховик.при автоматика кутията изисква по плавно променяне на оборотите и затова и някой колеги се оплакват,че при това прекодиране колата става лагава.това плавно изменение на оборотите не позволява на маховика да заеме положение при което да разбалансира и коляновия вал и така се залъгва ме ,че проблема е в помпата.
това е лично мое мнение и не ангажирам никого с него.сменял съм маховици и съм видял ефекта.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 10 ное 2008 23:57


Не се съмнявам в мнението ти и знам,че имаш основание за него, но колата е на място на спирачка и си работи, пътя е с лек наклон. Мърка като котка и всичко е ок. Пускаме спирачката и когато колата стигне скорост от около 5 км в час и почва да се чува това "дъвчене", стойностите на мг. в канал 1 почват да играят нагоре надолу. Когато колата достигне 15-20 км. в час всичко пак става ок. Нагласих я да не го прави - ефекта е същия все едно е кодирана, но не ми хареса да е за сметка на вървежа и евентуално на студения старт и я регулирах на заводски стойности. Ако си поиграя повече мисля, че ще стане хем вълка да е сит хем агнето да е цяло, но се чудя как влияе скоростта - обротите на мотора са си все тия на празен ход.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 11 ное 2008 0:04


на 0.6мг никоя кола няма да работи стабилно
само уточни това на загрята или студена кола
и ще помоля разни "щущумиги" да не ме цитират
предварително им благодаря за това
и ако се изчерпала вече темата за топлото палене и тресенето нека някои да направи нещо по вьпроса да извади наи важното като цяло и темата да се направи важна и т.н


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Вто 11 ное 2008 1:08


kombito-tdi написа:на 0.6мг никоя кола няма да работи стабилно
само уточни това на загрята или студена кола
и ще помоля разни "щущумиги" да не ме цитират
предварително им благодаря за това
и ако се изчерпала вече темата за топлото палене и тресенето нека някои да направи нещо по вьпроса да извади наи важното като цяло и темата да се направи важна и т.н

в момента на стойност 32768 количестово на впръскване ми е 3.6 на загрята кола. когато претриса има промяна в количеството - количеството варира от по високи до по ниски стойности. Но е възможно също ако нещо тормози двигателя той да си подава повече гориво

проблем със палене нямам. първите 20 - 30 секунди сякаш работи на по ниски обороти(по твърдо), след което става ок.

другото и основното е претрисането
това са текущите проблеми за решаване.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 11 ное 2008 8:53


ifidik написа:вече отговорих в ауди форума с цел да разочаровам и тук много хора,ще го напиша пак.тресенето непосредствено преди спиране на свободна за мен е разбит маховик.при автоматика кутията изисква по плавно променяне на оборотите и затова и някой колеги се оплакват,че при това прекодиране колата става лагава.това плавно изменение на оборотите не позволява на маховика да заеме положение при което да разбалансира и коляновия вал и така се залъгва ме ,че проблема е в помпата.
това е лично мое мнение и не ангажирам никого с него.сменял съм маховици и съм видял ефекта.


:да:

Мисля че с този си пост изчерпа отговора на темата.
МАХОВИК!!!
Всичко друго свързано с помпата и горивото е ала бала.

п.с. дано на някой му се случи да оправя претрисаща кола (ротари помпа) САМО от 1400 до 1700 об.мин при ускоряване. Без чип, без демферен маховик.


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Вто 11 ное 2008 11:31


Колега, все пак има и случаи при които тресе поради липса на гориво, както беше при мен... Така че релацията тресе => разбит маховик не винаги е вярна.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Вто 11 ное 2008 12:14


bad_bad_boy
така колеги, имам следния проблем: когато автомобила се движи с около 20км/ч започва да потреперва мотора /на таблото не отчита спад в оборотите/, на ВАГ-ком отчита леко спадане в оборотите, това го прави само при тази скорост, при спиране и то докато не спре а-ла напълно, на празен ход няма проблем при по-висока скорост също, правиго само на свободна и то при 18-20км/ч. :blink: :blink: :blink: момчето при което я занесох каза че най-вероятно е датчик в ГНП-то, който се зацапвал и трябва да се почисти и след това ще е ОК, но заяви, че няма проблем да си я карам така :unsure: ТА МИСЪЛТА МИ Е ДА ИЗКАЖЕТЕ МНЕНИЕТО СИ И В КРАЯ НА КРАИЩАТА БЕЗОПАСНА ЛИ Е ТАЗИ ПРОФИЛАКТИКА НА ГНП-то, АКО ДА - ВИНАГИ СЪМ ЗА ПРОФИЛАКТИКИТЕ, НО АКО Е НЕЩО СЪС СЪМНИТЕЛЕН КРАЙ :rotcol:


bad_bad_boy
ами и аз си мислех, че не от маховика-няма логика да е от него!!! Някой реши ли си проблема
Баща ми имо Г4 - AHF СМЕНИ СИ МОХОВИКА И СЪЕДИНИТЕЛЯ /ПОДВЕДЕН ОТ МЕН/, НО ПРОБЛЕМА ОСТАВА ако някой знае какво е или може да го оправи да драсне някой ред!!! Личното ми наблюдение е че повечето коли с този мотор си го имат проблема :unsure:




GAD написа:Колега, все пак има и случаи при които тресе поради липса на гориво, както беше при мен... Така че релацията тресе => разбит маховик не винаги е вярна.



Проблема е някъде другаде...


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Вто 11 ное 2008 13:25


dani_94 написа:Проблема е някъде другаде...


...В смисъл? Кой проблем? Ти знаеш ли в какво точно се състои проблема? Уточни се моля те...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта