Здравейте. Минавам на дискове отзад, но имам няколко проблема, на които не мога да намеря разрешение, нито в търсачката нито другаде:
1. Разхлобих спирачният апарат справих се със зегерката и тн, половин ден чистене и стъргане, и като купих новият ремонтен комплект нещо не ми излиза. Едно уплътнение остава в повече, а други 2 нещо не ми изглеждат на място... Някой има ли подробен чертеж кое къде влиза и тн...
2. Предпазните ламарини, са ми за хвърляне (тези които са зад дисковете) дали се продават нови, къде, цена нещо...
Задни дискови спирачки
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Аз направих пасата с дискове отзад и отсега ще те предупредяда внимаваш при сглабянето. Гледам че май ремонтния комплект е Топран значи гумичката която е едно малко о пръстенче и се слага отвътре на оста на ръчната ще изпусне. Моите апарати после направо се разтекаха оттам и айде разглобяване наново. Направили са пръстенчето по малко от оригиналното и не уплътнява добре аз ги сравних с оригиналното на Гирлинг което ми беше здраво и разликата беше видима след това си сложих оригиналните бяха здрави за щастие и досега нямам проблеми.
- proxy
- Мнения: 259
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За съжаление, при мен е протекло и никой не е обърнал внимание. Единият спирачен диск е 9 мм, другият под 6... Отне ми около половин ден да разглобя всичко, защото буквално беше заварено от гняс и гнилоч. За щастие буталото изглежда много добре. Аз не извадих никакво уплътнение, тоест ще трябва да намеря начин да го сглобя с този ремонтен комплект...
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Задни дискови спирачки
Колега ще използвам темата ти като най-подходяща според мен, за да я допълня със снимков материал по въпроса. Става дума за вариант диск-главина(не за спирачки на синхро).
Пълен комплект задни дискови спирачки за Б4/на снимките/, Б3, Г3 и Венто. Разликата между моделите е в дължината на жилата за ръчната спирачка.
Размера на дисковете е 228х10 мм. с максимално допустимо изтъняване 8 мм. Апаратите в случая са Лукас с диаметър на буталото 38 мм.
2 бр. спирачни апарати(апарат с бутало и супорт),
2 бр. шенкели с гривната и датчиците за АБС,
2 бр. дискове в случая с четири дупки за болтове(с лагерите),
4 бр. накладки,
2 бр. маркучи и 2 бр. тръбички за спирачната течност,
2 бр. ламарини - "вътрешни тасове", закрепващи се между диска и шенкела,
2 бр. предпазни пръстени/гривни за семерингите, закрепващи се на шенкелите,
2 бр. пластинките за захващане на жилата на ръчната за задния мост,
2 бр. пластмасови пластини за захващане на кабелите на датчиците на АБС-а(при барабаните са същите)
2 бр. пластини за захващане на спирачните маркучи към шенкелите,
4 бр. болтове за спирачните апарати(имбусни са за шестограм),
12 бр. болтове за закрепване на шенкелите за моста(при Б4 с барабани също са толкова),
2 бр. жила за ръчната спирачка
ако нещо съм пропуснал, моля да бъде допълнено

Пълен комплект задни дискови спирачки за Б4/на снимките/, Б3, Г3 и Венто. Разликата между моделите е в дължината на жилата за ръчната спирачка.
Размера на дисковете е 228х10 мм. с максимално допустимо изтъняване 8 мм. Апаратите в случая са Лукас с диаметър на буталото 38 мм.
2 бр. спирачни апарати(апарат с бутало и супорт),
2 бр. шенкели с гривната и датчиците за АБС,
2 бр. дискове в случая с четири дупки за болтове(с лагерите),
4 бр. накладки,
2 бр. маркучи и 2 бр. тръбички за спирачната течност,
2 бр. ламарини - "вътрешни тасове", закрепващи се между диска и шенкела,
2 бр. предпазни пръстени/гривни за семерингите, закрепващи се на шенкелите,
2 бр. пластинките за захващане на жилата на ръчната за задния мост,
2 бр. пластмасови пластини за захващане на кабелите на датчиците на АБС-а(при барабаните са същите)
2 бр. пластини за захващане на спирачните маркучи към шенкелите,
4 бр. болтове за спирачните апарати(имбусни са за шестограм),
12 бр. болтове за закрепване на шенкелите за моста(при Б4 с барабани също са толкова),
2 бр. жила за ръчната спирачка

-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re:
Stenly написа:Аз направих пасата с дискове отзад и отсега ще те предупредяда внимаваш при сглабянето. Гледам че май ремонтния комплект е Топран значи гумичката която е едно малко о пръстенче и се слага отвътре на оста на ръчната ще изпусне. Моите апарати после направо се разтекаха оттам и айде разглобяване наново. Направили са пръстенчето по малко от оригиналното и не уплътнява добре аз ги сравних с оригиналното на Гирлинг което ми беше здраво и разликата беше видима след това си сложих оригиналните бяха здрави за щастие и досега нямам проблеми.
напълно подкрепям,при топран О-пръстнчето на оста не е читаво,по добре да се смени с друго/примерно от магазин за лагери,там имат всякакви/
Някъде гледах със снимков материал как предпазните ламарини ги правят от обикновенна ламарина изрязана в кръг,но не мога да го намеря.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта