Задни дискови спирачки

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Задни дискови спирачки

Мнениеот proxy » Нед 09 ное 2008 21:30


Здравейте. Минавам на дискове отзад, но имам няколко проблема, на които не мога да намеря разрешение, нито в търсачката нито другаде:
1. Разхлобих спирачният апарат справих се със зегерката и тн, половин ден чистене и стъргане, и като купих новият ремонтен комплект нещо не ми излиза. Едно уплътнение остава в повече, а други 2 нещо не ми изглеждат на място... Някой има ли подробен чертеж кое къде влиза и тн...
2. Предпазните ламарини, са ми за хвърляне (тези които са зад дисковете) дали се продават нови, къде, цена нещо...




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 09 ное 2008 23:37


сипи единия апарат в една торба и ела да ти покажа кое къде отива.
за ламарините си прее!ан-тегаво се намират и са скъпи... :?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 09 ное 2008 23:43


Това е каталожният номер на тенекето ( така де калозащитният предпазител на задните дискове)
357 615 609 -ляв предпазител
357 615 610 -десен предпазител


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 09 ное 2008 23:43


Едно 'о' пръстенче се слага вътре в буталото.Ако не си го разглобил и него е там.


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Пон 10 ное 2008 0:06


Изображение
Точно това ми представлява ремонтния комплект, не мога да разбера това уплътнение (което май не е точно семеринг), което е най-долу в средата на картинката къде стои.


Относно ламарините, ако си хвана тези, които са за барабаните и си поиграя с флекса... дали няма да стане нещо :banghead:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 10 ное 2008 8:24


единия О ринг, както и това най долу са за другия тип апарати и не ти трябват.
не всичко от комплекта е за тебе. :idea:


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Пон 10 ное 2008 23:46


Ей това е, който си го знае, си го знае... Ще се пробвам да асемблирам апарата, ако не стане знам към кого да се обърна :)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 11 ное 2008 10:01


Аз направих пасата с дискове отзад и отсега ще те предупредяда внимаваш при сглабянето. Гледам че май ремонтния комплект е Топран значи гумичката която е едно малко о пръстенче и се слага отвътре на оста на ръчната ще изпусне. Моите апарати после направо се разтекаха оттам и айде разглобяване наново. Направили са пръстенчето по малко от оригиналното и не уплътнява добре аз ги сравних с оригиналното на Гирлинг което ми беше здраво и разликата беше видима след това си сложих оригиналните бяха здрави за щастие и досега нямам проблеми.


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Вто 11 ное 2008 17:34


За съжаление, при мен е протекло и никой не е обърнал внимание. Единият спирачен диск е 9 мм, другият под 6... Отне ми около половин ден да разглобя всичко, защото буквално беше заварено от гняс и гнилоч. За щастие буталото изглежда много добре. Аз не извадих никакво уплътнение, тоест ще трябва да намеря начин да го сглобя с този ремонтен комплект...


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Задни дискови спирачки

Мнениеот Dpop » Вто 25 май 2010 10:44


Колега ще използвам темата ти като най-подходяща според мен, за да я допълня със снимков материал по въпроса. Става дума за вариант диск-главина(не за спирачки на синхро).
Пълен комплект задни дискови спирачки за Б4/на снимките/, Б3, Г3 и Венто. Разликата между моделите е в дължината на жилата за ръчната спирачка.
Размера на дисковете е 228х10 мм. с максимално допустимо изтъняване 8 мм. Апаратите в случая са Лукас с диаметър на буталото 38 мм.
2 бр. спирачни апарати(апарат с бутало и супорт),
2 бр. шенкели с гривната и датчиците за АБС,
2 бр. дискове в случая с четири дупки за болтове(с лагерите),
4 бр. накладки,
2 бр. маркучи и 2 бр. тръбички за спирачната течност,
2 бр. ламарини - "вътрешни тасове", закрепващи се между диска и шенкела,
2 бр. предпазни пръстени/гривни за семерингите, закрепващи се на шенкелите,
2 бр. пластинките за захващане на жилата на ръчната за задния мост,
2 бр. пластмасови пластини за захващане на кабелите на датчиците на АБС-а(при барабаните са същите)
2 бр. пластини за захващане на спирачните маркучи към шенкелите,
4 бр. болтове за спирачните апарати(имбусни са за шестограм),
12 бр. болтове за закрепване на шенкелите за моста(при Б4 с барабани също са толкова),
2 бр. жила за ръчната спирачка
:) ако нещо съм пропуснал, моля да бъде допълнено


Изображение Изображение


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re:

Мнениеот stanev11 » Сря 26 май 2010 19:22


Stenly написа:Аз направих пасата с дискове отзад и отсега ще те предупредяда внимаваш при сглабянето. Гледам че май ремонтния комплект е Топран значи гумичката която е едно малко о пръстенче и се слага отвътре на оста на ръчната ще изпусне. Моите апарати после направо се разтекаха оттам и айде разглобяване наново. Направили са пръстенчето по малко от оригиналното и не уплътнява добре аз ги сравних с оригиналното на Гирлинг което ми беше здраво и разликата беше видима след това си сложих оригиналните бяха здрави за щастие и досега нямам проблеми.


напълно подкрепям,при топран О-пръстнчето на оста не е читаво,по добре да се смени с друго/примерно от магазин за лагери,там имат всякакви/

Някъде гледах със снимков материал как предпазните ламарини ги правят от обикновенна ламарина изрязана в кръг,но не мога да го намеря.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 42 госта