какво ще рече липса на гориво?
откъде го гледаш ?
1.9 ТДИ настройка на количеството впръскване на гориво
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- dinchev
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
два пьти ве4е обяснявам,сега за трети-претрисането или дав4енето на двигателя при спиране и трудното топло палене са 2 разли4ни проблема. парво за ппретрисането при спиране- това се полу4ава поради голямото парвона4ално впрскване, което по ваг-ком е около 2. за да не дав4е двигателя трябва да е 3,4 .когато по ваг-ком показва малки стоиности 1,2 впраскването е голямо, и когато показва големи стоиности 7,8 впраскването е малко.така ,когато имаме малки стоиности-2-имаме голямо парвона4ално впраскване и затова колата варви пове4е. по този на4ин някои маистори се ма4ат да управят и трудното топло палене и за това на много колеги се казва 4е колите им са барани.трудното топло палене е софтуерен проблем на някои модели vw обикновено afn или ahf моделите с 110к.с. коляновия вал трябва да се заварти сас над 300 оборота в минута за да запо4не впраскването на нафтата. затова някои пат като се обслужи стартера или се смени акумулатора се подобрява паленето. а истинското решение е смяна на софтуера, като тои се програмира да впрасква при всяко завартане на коляновия вал. това е вси4ко накратко.
- EXPLOSIVE
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
dinchev написа:два пьти ве4е обяснявам,сега за трети-претрисането или дав4енето на двигателя при спиране и трудното топло палене са 2 разли4ни проблема. парво за ппретрисането при спиране- това се полу4ава поради голямото парвона4ално впрскване, което по ваг-ком е около 2. за да не дав4е двигателя трябва да е 3,4 .когато по ваг-ком показва малки стоиности 1,2 впраскването е голямо, и когато показва големи стоиности 7,8 впраскването е малко.така ,когато имаме малки стоиности-2-имаме голямо парвона4ално впраскване и затова колата варви пове4е. по този на4ин някои маистори се ма4ат да управят и трудното топло палене и за това на много колеги се казва 4е колите им са барани.трудното топло палене е софтуерен проблем на някои модели vw обикновено afn или ahf моделите с 110к.с. коляновия вал трябва да се заварти сас над 300 оборота в минута за да запо4не впраскването на нафтата. затова някои пат като се обслужи стартера или се смени акумулатора се подобрява паленето. а истинското решение е смяна на софтуера, като тои се програмира да впрасква при всяко завартане на коляновия вал. това е вси4ко накратко.
Това на практика прилагал ли си го?
- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Мога само да кажа че в крайна сметка количеството впръскване е от значение но накрая излезе че не това е проблема като цяло а МАХОВИКА.Оправя се и с прекодиране и с промени на количеството гориво но не се решава изцяло пак си притриса понякога.И след смяна на маховик и връщане на заводските настройки количеството впръскване е 2,2 но тресенето го няма повече.Така че кой кво ще да си говори ако не ме верва да смени маховика па ще види че съм прав.И относно маховика става перфектно от 1.9 ТДИ 90коня.Това е от мене.
- EXPLOSIVE
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
uBO_1 написа:Точно че не е демферен.Изхвъргаш демферния боклук и слагаш бикновен и сменяваш целия съединител.Това е решението.А ако си с чип слагаш съединител от ВР6 или ГТИ 150 коня и маховик пак от ТДИ 90 коня.И забравяш за тресенето/
С обикновенния маховик има ли някаква разлика? Каква е цената на комплекта?
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
EXPLOSIVE написа:uBO_1 написа:Точно че не е демферен.Изхвъргаш демферния боклук и слагаш бикновен и сменяваш целия съединител.Това е решението.А ако си с чип слагаш съединител от ВР6 или ГТИ 150 коня и маховик пак от ТДИ 90 коня.И забравяш за тресенето/
С обикновенния маховик има ли някаква разлика? Каква е цената на комплекта?
ДА има разлика и то голяма
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Luciano написа:Чакайте че аз се ошашавих.Маховици.Впръскване.Луда работа.Предстои ми смяна на съеденител и маховик, но сега виждам, че можело и обикновен маховик.Наистина ли е така?Дайте малко повече инфо за да не пускам друга тема!
С обикновен маховик шансовете да ти шуми доста неприятно докато ти е изключена от скорост - са големи. Вибрации който демпферния поема минават до скоростната кутия и шума е досаден...
Вземи си каквото си трябва за твоя мотор... Доста е скъп комплекта даречем на Sachs (около 1000лв). Дават и 50000 км гаранция.
- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
bdemona написа:Luciano написа:Чакайте че аз се ошашавих.Маховици.Впръскване.Луда работа.Предстои ми смяна на съеденител и маховик, но сега виждам, че можело и обикновен маховик.Наистина ли е така?Дайте малко повече инфо за да не пускам друга тема!
С обикновен маховик шансовете да ти шуми доста неприятно докато ти е изключена от скорост - са големи. Вибрации който демпферния поема минават до скоростната кутия и шума е досаден...
Вземи си каквото си трябва за твоя мотор... Доста е скъп комплекта даречем на Sachs (около 1000лв). Дават и 50000 км гаранция.
Мога да ти кажа само че не усещам никъква разлиза в шума и вибрациите от преди и сега
uBO_1 написа:bdemona написа:Luciano написа:Чакайте че аз се ошашавих.Маховици.Впръскване.Луда работа.Предстои ми смяна на съеденител и маховик, но сега виждам, че можело и обикновен маховик.Наистина ли е така?Дайте малко повече инфо за да не пускам друга тема!
С обикновен маховик шансовете да ти шуми доста неприятно докато ти е изключена от скорост - са големи. Вибрации който демпферния поема минават до скоростната кутия и шума е досаден...
Вземи си каквото си трябва за твоя мотор... Доста е скъп комплекта даречем на Sachs (около 1000лв). Дават и 50000 км гаранция.
Мога да ти кажа само че не усещам никъква разлиза в шума и вибрациите от преди и сега
Под вибрации имах предвид тези от които се получава шум в скоростната кутия.
Относно маховика - кажи малко повече да си търсиме като твоя като няма шум че съм заитересуван. Само маховика ли смени? Ако и притскател и феродов кажи каква марка са?
И на кой голф 90 коня? Голф 4 са всички 1.9TDI със демпферен маховик. Голф 3 90 коня е със обикновен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта