1.9 ТДИ настройка на количеството впръскване на гориво

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 11 ное 2008 14:27


какво ще рече липса на гориво?
откъде го гледаш ?




Потребителски аватар
dinchev
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли

Мнениеот dinchev » Вто 11 ное 2008 21:52


два пьти ве4е обяснявам,сега за трети-претрисането или дав4енето на двигателя при спиране и трудното топло палене са 2 разли4ни проблема. парво за ппретрисането при спиране- това се полу4ава поради голямото парвона4ално впрскване, което по ваг-ком е около 2. за да не дав4е двигателя трябва да е 3,4 .когато по ваг-ком показва малки стоиности 1,2 впраскването е голямо, и когато показва големи стоиности 7,8 впраскването е малко.така ,когато имаме малки стоиности-2-имаме голямо парвона4ално впраскване и затова колата варви пове4е. по този на4ин някои маистори се ма4ат да управят и трудното топло палене и за това на много колеги се казва 4е колите им са барани.трудното топло палене е софтуерен проблем на някои модели vw обикновено afn или ahf моделите с 110к.с. коляновия вал трябва да се заварти сас над 300 оборота в минута за да запо4не впраскването на нафтата. затова някои пат като се обслужи стартера или се смени акумулатора се подобрява паленето. а истинското решение е смяна на софтуера, като тои се програмира да впрасква при всяко завартане на коляновия вал. това е вси4ко накратко.


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Вто 11 ное 2008 22:28


dinchev написа:два пьти ве4е обяснявам,сега за трети-претрисането или дав4енето на двигателя при спиране и трудното топло палене са 2 разли4ни проблема. парво за ппретрисането при спиране- това се полу4ава поради голямото парвона4ално впрскване, което по ваг-ком е около 2. за да не дав4е двигателя трябва да е 3,4 .когато по ваг-ком показва малки стоиности 1,2 впраскването е голямо, и когато показва големи стоиности 7,8 впраскването е малко.така ,когато имаме малки стоиности-2-имаме голямо парвона4ално впраскване и затова колата варви пове4е. по този на4ин някои маистори се ма4ат да управят и трудното топло палене и за това на много колеги се казва 4е колите им са барани.трудното топло палене е софтуерен проблем на някои модели vw обикновено afn или ahf моделите с 110к.с. коляновия вал трябва да се заварти сас над 300 оборота в минута за да запо4не впраскването на нафтата. затова някои пат като се обслужи стартера или се смени акумулатора се подобрява паленето. а истинското решение е смяна на софтуера, като тои се програмира да впрасква при всяко завартане на коляновия вал. това е вси4ко накратко.

Това на практика прилагал ли си го?


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Вто 11 ное 2008 22:44


Мога само да кажа че в крайна сметка количеството впръскване е от значение но накрая излезе че не това е проблема като цяло а МАХОВИКА.Оправя се и с прекодиране и с промени на количеството гориво но не се решава изцяло пак си притриса понякога.И след смяна на маховик и връщане на заводските настройки количеството впръскване е 2,2 но тресенето го няма повече.Така че кой кво ще да си говори ако не ме верва да смени маховика па ще види че съм прав.И относно маховика става перфектно от 1.9 ТДИ 90коня.Това е от мене.


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Вто 11 ное 2008 22:47


uBO_1 написа:......И относно маховика става перфектно от 1.9 ТДИ 90коня.Това е от мене.

Е то тоя не е демпферен ?!?!?!? :shock


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Вто 11 ное 2008 22:50


EXPLOSIVE написа:
uBO_1 написа:......И относно маховика става перфектно от 1.9 ТДИ 90коня.Това е от мене.

Е то тоя не е демпферен ?!?!?!? :shock


изглежда няма съществено значение


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Вто 11 ное 2008 22:53


Точно че не е демферен.Изхвъргаш демферния боклук и слагаш бикновен и сменяваш целия съединител.Това е решението.А ако си с чип слагаш съединител от ВР6 или ГТИ 150 коня и маховик пак от ТДИ 90 коня.И забравяш за тресенето/


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Вто 11 ное 2008 23:10


uBO_1 написа:Точно че не е демферен.Изхвъргаш демферния боклук и слагаш бикновен и сменяваш целия съединител.Това е решението.А ако си с чип слагаш съединител от ВР6 или ГТИ 150 коня и маховик пак от ТДИ 90 коня.И забравяш за тресенето/

С обикновенния маховик има ли някаква разлика? Каква е цената на комплекта?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 11 ное 2008 23:12


поздравявам колегата динко динчев за написаното от него :handshake


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Вто 11 ное 2008 23:19


EXPLOSIVE написа:
uBO_1 написа:Точно че не е демферен.Изхвъргаш демферния боклук и слагаш бикновен и сменяваш целия съединител.Това е решението.А ако си с чип слагаш съединител от ВР6 или ГТИ 150 коня и маховик пак от ТДИ 90 коня.И забравяш за тресенето/

С обикновенния маховик има ли някаква разлика? Каква е цената на комплекта?

ДА има разлика и то голяма


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Сря 12 ное 2008 1:02


Чакайте че аз се ошашавих.Маховици.Впръскване.Луда работа.Предстои ми смяна на съеденител и маховик, но сега виждам, че можело и обикновен маховик.Наистина ли е така?Дайте малко повече инфо за да не пускам друга тема!


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 12 ное 2008 9:04


това е картата на горивото


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bdemona » Сря 12 ное 2008 9:41


Luciano написа:Чакайте че аз се ошашавих.Маховици.Впръскване.Луда работа.Предстои ми смяна на съеденител и маховик, но сега виждам, че можело и обикновен маховик.Наистина ли е така?Дайте малко повече инфо за да не пускам друга тема!


С обикновен маховик шансовете да ти шуми доста неприятно докато ти е изключена от скорост - са големи. Вибрации който демпферния поема минават до скоростната кутия и шума е досаден...

Вземи си каквото си трябва за твоя мотор... Доста е скъп комплекта даречем на Sachs (около 1000лв). Дават и 50000 км гаранция.


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Сря 12 ное 2008 13:06


bdemona написа:
Luciano написа:Чакайте че аз се ошашавих.Маховици.Впръскване.Луда работа.Предстои ми смяна на съеденител и маховик, но сега виждам, че можело и обикновен маховик.Наистина ли е така?Дайте малко повече инфо за да не пускам друга тема!


С обикновен маховик шансовете да ти шуми доста неприятно докато ти е изключена от скорост - са големи. Вибрации който демпферния поема минават до скоростната кутия и шума е досаден...

Вземи си каквото си трябва за твоя мотор... Доста е скъп комплекта даречем на Sachs (около 1000лв). Дават и 50000 км гаранция.


Мога да ти кажа само че не усещам никъква разлиза в шума и вибрациите от преди и сега


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bdemona » Сря 12 ное 2008 15:26


uBO_1 написа:
bdemona написа:
Luciano написа:Чакайте че аз се ошашавих.Маховици.Впръскване.Луда работа.Предстои ми смяна на съеденител и маховик, но сега виждам, че можело и обикновен маховик.Наистина ли е така?Дайте малко повече инфо за да не пускам друга тема!


С обикновен маховик шансовете да ти шуми доста неприятно докато ти е изключена от скорост - са големи. Вибрации който демпферния поема минават до скоростната кутия и шума е досаден...

Вземи си каквото си трябва за твоя мотор... Доста е скъп комплекта даречем на Sachs (около 1000лв). Дават и 50000 км гаранция.


Мога да ти кажа само че не усещам никъква разлиза в шума и вибрациите от преди и сега


Под вибрации имах предвид тези от които се получава шум в скоростната кутия.

Относно маховика - кажи малко повече да си търсиме като твоя като няма шум че съм заитересуван. Само маховика ли смени? Ако и притскател и феродов кажи каква марка са?

И на кой голф 90 коня? Голф 4 са всички 1.9TDI със демпферен маховик. Голф 3 90 коня е със обикновен.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 99 госта