Някой има ли впечатления от Ланд Роувър Фрийлендър - за модели 1999-2000 г. ?
Интересува ме кой двигател е по-удачен за това купе - бензиновия 1.8, 120к.с. или дизеловият? (По принцип не харесвам дизелови автомобили).
Какво му е поведението на пресечен терен-има ли проходимост?
Какво му е поведението на шосе - стабилен ли е, каква му е возията?
Каъв разход на гориво мога да очаквам?
Как е по отношение на подръжка и здравина на частите?



Въпрос за Ланд Роувър Фрийлендър
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Фрийлендър е шосейна кола, няма никакво поведение извън пътя, а и + това двигателя му е слаб за такива изпълнения.
Бензиновия двигател е определено по-добри за тия години на производство които си посочил, а както казва колегата по-горе дизела на БМВ е много добър, но и по-скъп като цена модел.
Относно резервните части, изключително трудно се намират, а ако ги намериш без поръчка от единствените две места в цяла България, а именно Дару Кар и Мото Пфое ще е цяло чудо.
Първоначалното му обслужване ще ти излезе над 1500лв., а недай си Боже някой по-сериозен ремонт след време. Според мен не си заслужава.
Относно цените немога да кажа евтино ли е или скъпо. Според зависимост от това какви са ти възможностите.
Бензиновия двигател е определено по-добри за тия години на производство които си посочил, а както казва колегата по-горе дизела на БМВ е много добър, но и по-скъп като цена модел.
Относно резервните части, изключително трудно се намират, а ако ги намериш без поръчка от единствените две места в цяла България, а именно Дару Кар и Мото Пфое ще е цяло чудо.
Първоначалното му обслужване ще ти излезе над 1500лв., а недай си Боже някой по-сериозен ремонт след време. Според мен не си заслужава.
Относно цените немога да кажа евтино ли е или скъпо. Според зависимост от това какви са ти възможностите.
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
за частите заеби всички какво ти казват
http://www.paddockspares.com/
5-6 работни дена
амортисьори задни за дискавъри 18 паунда
33 с доставката ДО ВРАТА (12кг)
тук частите специално да дискавъри са по евтини отколкото на голф 2/3 у нас
http://www.paddockspares.com/
5-6 работни дена
амортисьори задни за дискавъри 18 паунда
33 с доставката ДО ВРАТА (12кг)
тук частите специално да дискавъри са по евтини отколкото на голф 2/3 у нас

Най-добре питай тук: http://forum.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=66
Ама първо попрочети малко...
Ама първо попрочети малко...
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
На един познат баща му си купи Фрийлендър - в края на 2001 година - чисто нов, с поръчка - чака го 3-4 месеца. 2.0 дизел май беше.
Тази тоалетна не излезе от сервиза. Само в Дару Кар киснеше. Абсолютно всичко му се счупи - гаранционен беше, ама пича оставаше без кола за доста дълги периоди. Щото всички знаем коко време отнрма гаранционното отстраняване на повреда.
Накрая го блъсна в Нова Загора - добре, че оцеля - джипката беше тотал.
Тази тоалетна не излезе от сервиза. Само в Дару Кар киснеше. Абсолютно всичко му се счупи - гаранционен беше, ама пича оставаше без кола за доста дълги периоди. Щото всички знаем коко време отнрма гаранционното отстраняване на повреда.
Накрая го блъсна в Нова Загора - добре, че оцеля - джипката беше тотал.

- kambone
- Мнения: 453
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:49
- Автомобил: Passat b5.5 2001
- Двигател: 1.8T AWT
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз имах до март месец Фрийлендър 2002ра 2.5 V6 беше 178коня и ревеше добре, беше авто със стептроник и беше в САЩ. Тук не съм виждал този мотор. Харчеше си доста, правеше 20на мили на галон, смятай ги ако искаш. Няма зима, няма лято, няма дъжд няма сняг мачкаше и правеше партина често пъти е седял паркиран седмица - до две и е бил зариван от снега, в момента в който вляза и врътна е запалил от 1/4 оборот натискам му копчетата и си размразява всичко. Не беше много комфортен, позицията на шофьора винаги ми се струваше неудобна клатеше се в завоите но вярвам е нормално за всички джипове. Нивото на оборудване беше различно от тези тук, не съм виждал подобен тук в мобиле. Имах го година и половина - доста доволен. В сервиз не съм влизал за това време освен за отказал страничен джам и масло веднъж.
В офроуд форума, някои го хвалят, други-не. По написаното стигнах до убеждението, че не става за пресечен терен ( а на мен ми трябва джип, който да го ползвам предимно като шосеен, но когато реша да отида на лов да ми върши работа). От двигателите бензиновия е бил по-читав ( на Хонда ), въпреки, че всички модели имат фабричен дефект в гарнитурата на главата, което в последствие води до основен ремонт ( явно за това в интернет търсачките видях доста обяви на такива роувъри с разглобени двигатели ). Проверих в магазин за авточасти колко струват ангренажен ремък и ролки -около 150 лв. , което не е много. Шарнирните са около 40 лв. за бр.
Явно ще трябва да се насоча към друга марка джипове. Ще ми препоръчате ли марка и модел джип, който на цени и години е близък с тези на Фрийлендера, но с по-добри показатели като качество и проходимост?
Явно ще трябва да се насоча към друга марка джипове. Ще ми препоръчате ли марка и модел джип, който на цени и години е близък с тези на Фрийлендера, но с по-добри показатели като качество и проходимост?
DAXC написа:В офроуд форума, някои го хвалят, други-не. По написаното стигнах до убеждението, че не става за пресечен терен ( а на мен ми трябва джип, който да го ползвам предимно като шосеен, но когато реша да отида на лов да ми върши работа).
В off-road форума критериите за пресечен терен са малко по-различни от ходене на лов

Айде и моите пет стинки: карал съм такова чудо около 6 месеца, не съм имал никакви проблеми и съответно ме мога да кажа какво му се чупи и какво не. По асфалт вози твърдо и друса, по селски пътища и бабунести поляни е много добре (в сравнение с разни ратоли и хюндаи). Прост и удобен за управление, учуди ме само големият радиус на завой.
Изобщо, хубав английски(!) паркетник. Ама на теб повече не ти и трябва.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
DAXC написа:Tougi написа:По асфалт вози твърдо и друса...
По твърдо от Голф3?
Със сифурност.
Повечето джипове било то и шосейни возят твърдо заради другия тип окачване,който се ползва - по-твърди пружини,по-твърди амортисьори,по-масивна конструкция на мостовете и т.н. и т.н.
Отделно при джиповете има и друго - правят се нарочно да возят по-твърдо за да може при пресечен терен да се усещат препядствията понеже иначе риска да се обърне или да излети от някъде е доста по-голям когато я няма ясната преценка на водача какво гази (ако седи разплул се на удобната седалка).
По повод тези джипове преди имах приятел,който работеше в Дару Кар (сега вече в Мото Пфое) и той редовно ми се хвалеше как дошъл такъв с еди какъв си проблем....даже каза,че били по-зле от цитирам "мазен Форд Фокус".
Общо взето като части мой познат кара Дефендер и ми обесняваше,че за едно каре бил дал с поръчка от Англия около 70 лири (джипа му е на 20 гидини да поясня)...което за мен е доста бая много.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Burner_inc и 32 госта