Въпрос за Голф 2 1.6 PN

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 11 ное 2008 21:45


Само едно не ми хареса ,малката мощност ,и затова го преработих


Не знам за какво точно ми говориш,но тоя мн бяга!Явно см се е тунинговал! :lol:




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 11 ное 2008 21:55


vladitdrv написа:
Само едно не ми хареса ,малката мощност ,и затова го преработих


Не знам за какво точно ми говориш,но тоя мн бяга!Явно см се е тунинговал! :lol:
Абе бяга :roll: ама от GSI да се качиш на PN хич не бяга! :wink: И затова претърпя някой промени,и вече съм по доволен! :wink: Иначе за нормално каране колата беше перфектна,при - 15,20 градуса е палила от четвърт оборт!Винаги е държала 900 оборота,и студена и топла,просто беше безотказна!Има няколко температурни датчика и лабда сонда,много е важно всичко да работи,и колата никога няма да ви подведе! :idea: PN-на малко не обича газовите уредби, но то повечето двг . не ги обичат! :wink:


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Вто 11 ное 2008 22:03


....явно вече отмина времето на простите двигатели но дано комп. станат по ефтини .


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Вто 11 ное 2008 22:11


моита ААЗ няма никаква елетроника и е 75 PS...синът ми си купи ТДИ 90 ps и харчи 1 един литър по малко двигатела му се управлява от комп. .няма жило към нафт. помпа а се командва по електронен път това е прогреса все повече електроника.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 11 ное 2008 22:14


kiko946 написа:моита ААЗ няма никаква елетроника и е 75 PS...синът ми си купи ТДИ 90 ps и харчи 1 един литър по малко двигатела му се управлява от комп. .няма жило към нафт. помпа а се командва по електронен път това е прогреса все повече електроника.
Малко спам:Аз за това се отървах от компютъра ,и си насадих мeханична инжекция! mhihi Поне мога да си го разчаркулясвам когато си поискам. :wink:


eng.Kostadinov
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот eng.Kostadinov » Сря 12 ное 2008 15:08


Здравей отново,
това, което каза ме навежда на мисълта, че горивната ти смес е много богата. По едно време аз имах едни проблеми с оборотите и разбрах че има нещо подозрително около канистъра за бензиновите пари. При празен ход на двигателя в карбуратора не трябва да влизат бензинови пари от канистъра. Това се управлява от един електронен клапан, който при празен ход има пад на напрежение върху себе си 12 волта (запушен е). При мен маркучлето преди клапана сее беше спукало и така взимаше малко въздух, но не достатъчно, че да се повишат оборотите, а само играеха. При премахването на този клапан установих, че ако смуче въздух дори и без бензинови пари (клапана е отпушен или е махнат) оборотите се повишават, което ме навежда на мисълта, че може там да търсиш евентуален проблем. Другото възможно обяснение е автоматичния ти смукач да си работи през цялото време, или да ти е отрязана ламбда сондата.
Понеже си доста по навътре в нещата от мен, надявам се ти и админите не възразяте, ако запитам един актуален за мен въпрос. А именно, че когато започна да ми прави проблеми с оборотите, също така усетих, че колата нещо неиска да върви. Когато и подам газ и забива предницата, а аз се изправям на седалката. При по лоши сутрини направо целия двигател се тресеше като подавах повече газ и се успокояваше като пусна газта. След смяна на спуканото маркучле оборотите се оправиха, но пак при подаване на газ не върви, но вече не се тресе двигателя (или поне не толкова, че да имам чувството, че колата ще се разпадне). След като двигателя загрее колата си върви както преди, но преди да е загряла ... . Преди съм имал проблем с високи обороти - колата се форсираше сама и не спираше докато не се изгаси двигателя и да се запали отново, но не всеки път ставаше. Както и да е оправи се от самосебе си, но мисля че виновника беше термоампулата и това че предполагам се е била запушила. След това ми правеше проблем с ниските обороти, но пак се оправи от самосебеси, като и двата пъти съм я карал на майстори и дори някой от тях ми беше казал че е от TPS-а, но това е карбуратор подяволите. Уви този път не се оправи от самосебеси mhihi и сега като е студена не ускорява нормално, а преди си поемаше газта доста добре. Не съм забелязал повишен разход обаче. Не съм нулирал компютъра, но е възможно да са се натрупали грешки в следствие от променящата се горивна смес и да си стоят, макар че като загрее си върви като преди.
Интересно ще е да се види от къде може да стават тези проблеми и ако успеем да разберем, това ще е решение за доста колеги, тъй като този проблем е доста актуален за 20 годишните ни автомобили и имам чувството че симптомите са свързани.
Благодарен съм на всеки, който желае да даде съвет.
Поздрави на всички колеги


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Сря 12 ное 2008 15:24


колеги искам да споделя нещо;-един ден забелязах ,че на малки обороти работи неравномерно ,все едно един цилиндър не работи , като я подкарам на дълго ок мн. добре тегли - нормална е ....мисля че правих проверка и установих 4етвърти цил. не работи смених дистр. капачка , мерих компресията ...един ден се заслушах и чух едно свистене....на колектора - смукателния е забучено едно маркуче отиващо към серво - спирачките ..... то беше спукано .
пс; на големи обороти вакума е мн. як маркучето се свива и запушва дупката , макар че е направено от мн. твърда гума


claas_86
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Стара Загора

Мнениеот claas_86 » Сря 12 ное 2008 15:48


Здрасти колега миналия май си купих голфа PN мотор карбуратор 2ЕЕ. Един месец по късно карба се скапа автоматичния смукач спря да работи. Преди няколко седмици си купих същия карб втора ръка за сега работи идеално. Много време ходене по мъките тоя майстор ония майстор всеки гледа всички са специалисти, на тоя 20лв на ония 30лв и така нататак резултатът нулев. Лично аз за карба при маистор няма да ходя и да искаш няма какво да му настроиш всичко е електроника по него. Моят съвет е свали си карбуратора купи си един спрей за почистване на карбуратори (12-15лв) купи си маркучи за вакумите по карбуратора за сервото (серото незнам как се казва точно за спирачките) и за бензина (10лв). Смени ги всичките маркучи изчисти добре карбуратора сипи си "carera 100 OMV" и виж дали ще се получи. Ако направиш тази манипулация пиши за резултатите.


eng.Kostadinov
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот eng.Kostadinov » Сря 12 ное 2008 16:09


Здравейте колеги,
благодаря ви за бързите отговори. Както казах вече смених един маркуч Г-образен прилично дебел от канистъра за бензинови пари към всмукателните колектори. Ще трябва да проуча кой е този маркуч към сервото, който е възможно да се е спукал ако е различен от този който съм сменил.
Възможно е и да са ми запушени жигльорите на карбуратора и затова да не върви студен, макар че не се знае, знае ли се :D . Наистина ще прегледам всички маркучлета и ако немога да надуша кой е въпросният маркуч към сервото вероятно ще се обръщам пак към вашата помощ. отдавна си мислех със спрей за чистене на карбуратори да пробвам и както каза колегата ще пробвам добавката carera 100 OMV, като преди това трябва да проуча точно каква е тази течност и в какво отношение се смесва с бензина и какво и е действието. От друга страна "невървенето" си има и положителни страни, тъй като действа превантивно на високите скорости и бързите ускорения и подтиква към спокойно каране :D .
Още веднъж искам да изразя безкрайната си признателност към колегите.
Страхотни сте.

ПП. Най вероятно ще пиша за резултати, когато си дойда - живот и здраве към началото на декември, тъй като сега съм зад граница и не съм при фолксвагена.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Сря 12 ное 2008 19:24


Колеги,никой ли няма сервизното описание на тоя карборатор?Още не съм го разглобил щото не знам какво да търся като проблем!Днес докато имах малко свободно време поогледах и видях че е скъсан кабела на сондата.Оправих проблема и сякаш започна да върви по-малко,което може би значи че ще гори по-малко!Ако някой може да намери описание на въпросния карб ще е мн по-лесно да му се хване края!Иначе съм разглобявал "стъпков мотор" на такъв карб - вакумно-електроннен регулатор на оборотите с някакви релера вътре и някакъв тример които показва положението на клапана!Не разбрах какво точно го управлява обаче при всички положения се управлява с вакуум и ако случайно се скъса някой мъркуч за вакума оборотите отиват нагоре и то бая!


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Сря 12 ное 2008 19:49


колега, маркуча е специален и навремето го купих от сервиза на дружба - изток ...много е твърд. ....ОРГИНАЛНИЯ


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Сря 12 ное 2008 21:41


Ето какво намерих:http://www.samarinaa.narod.ru/2EE/2EE.html


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 13 ное 2008 8:19


kostadin_pirishanchin написа:някаде по карборапора трябва да е написан модела и серийния номер вадиш ги на един лист и отиваш в някои авто магазин и взимаш РЕМОНТЕН КОМПЛЕКТ ЗА КАРБОРАТОРА. сменяш гарнитурите и жигльорите после отижаш на диагностика да ти направят центровка на сместа(бензин-въздох) и центровка на делкото и си готов. така колата започва да харчи като по каталог. УСПЕХ

Какво означава според теб,да харчи по каталог???


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Чет 13 ное 2008 13:35


Има много описано за този карбуратор но е или на немски или на руски защото почти няма човек който да не е проплакал :D
http://www.ruddies.business.t-online.de/serv2ee.htm


eng.Kostadinov
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот eng.Kostadinov » Пон 24 ное 2008 17:30


Здравейте,
някакъв напредък с изследването на карбуратора? Разхода на гориво мръдна ли след възстановяването на ламбда контрола?
Колегата sexov е постнал едни описания на руски, които са доста интересни. Ако някой има някакъв прогрес, моля споделете.
Поздрави



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта