Lada Roadstar!!!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
незнам дали казвам нещо ново,не ме упреквайте.ЛАДА все пак е собственост на GM,или поне държат мажоритарния пакeт акций
Последна промяна от SnowMaster на Пет 03 фев 2006 22:41, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това да си причная за GM не го знаех, но това обяснява защо копчетата за ел.стъклата и други неща в интериора изглеждат като типичните Опелски. Интериора на кабриото ми мяза малко на този от корса Ц.
Драго тва за интериора него знам -> предавам се дай жокер. Митсубиши имаха подобен автомобил, а мерцедес преди много години имаха един прототип F-незнам си каква цифра беше и той се управляваше с джойстик (имам, го в един каталог на МБ, но сега не ми се рови)
Драго тва за интериора него знам -> предавам се дай жокер. Митсубиши имаха подобен автомобил, а мерцедес преди много години имаха един прототип F-незнам си каква цифра беше и той се управляваше с джойстик (имам, го в един каталог на МБ, но сега не ми се рови)
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Crusader написа:Таблото с уредите са го копнали направо от стария модел на Астра
Може и от Астра да много прилича особено приборите и жабката, но централната конзола и скоростния лост, както и корите на вратите са различни.
Драго не знам ама на мен лично много куцо ми изглеждат дори и прототипите им. Като се сетя само какви прототипи изкарват другите.
Вярно е, че хората се трудят и сигурно нещата биха изглеждали по друг начин, ако разполагаха с повече пари.
Стоповете приличат на кадилак, които е блъснат отзад.
Ти да не си нещо фен на руските автомобили и да се засегна като те гледам как почна да постваш снимки.

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз предпочитам да си купя Г3 за 800-1500 ойро на старо отколкото нова КИА Пиканто например.
На дядо ми брат му - чичо Жоро му викам аз си купи Киа ПИКАНТО за 16хил лв. мисля и като я видях и разбрах щях да се самоубия.
Няма такова подобие на автомобил.
Прав си може и да се опитват, но за тая цел си има корейским индийски и китайски автомобили. На който ако нахнеш печалбата на дилара, мита, такси, транспорт (от Корея), печалба на производителя и се получава, че Кореиците от КИА тези автомобили им излизат 3хил евро да се произведат това струва колкото помпа дюзата системата на един ГОЛФ ТДИ. =>това го гледах в Топ Гиар гледайте тоз епизод за корейските автомобили нема такъв смях.
На дядо ми брат му - чичо Жоро му викам аз си купи Киа ПИКАНТО за 16хил лв. мисля и като я видях и разбрах щях да се самоубия.
Няма такова подобие на автомобил.
Прав си може и да се опитват, но за тая цел си има корейским индийски и китайски автомобили. На който ако нахнеш печалбата на дилара, мита, такси, транспорт (от Корея), печалба на производителя и се получава, че Кореиците от КИА тези автомобили им излизат 3хил евро да се произведат това струва колкото помпа дюзата системата на един ГОЛФ ТДИ. =>това го гледах в Топ Гиар гледайте тоз епизод за корейските автомобили нема такъв смях.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да прав си обаче аз няма от къде да изкарам 40хил лв. за Голф5
2.0 ФСИ или 2.0ТДИ с някоя друга екстра, според мен хубав нов автомобил под 30хил лв. неможе да се намери.
За пример ще ти дам Шкода Фабия РС - 30бона, Поло 1.9ТДИ - 100 или 130коня - 30бона.
Под хубав разбирам: сравнително мощем мотор, да не е по-малък от ФВ Поло и да има шукарийки вътре, а не Шкода Фабия 1.2 с лебетки на вратите и да е като гол охлюв от към екстри.
Едно време си спомням като взехме 1989 ладата 2104 как и я карахме известно време с найлоните вътре и миришеше на ново.
2.0 ФСИ или 2.0ТДИ с някоя друга екстра, според мен хубав нов автомобил под 30хил лв. неможе да се намери.
За пример ще ти дам Шкода Фабия РС - 30бона, Поло 1.9ТДИ - 100 или 130коня - 30бона.
Под хубав разбирам: сравнително мощем мотор, да не е по-малък от ФВ Поло и да има шукарийки вътре, а не Шкода Фабия 1.2 с лебетки на вратите и да е като гол охлюв от към екстри.
Едно време си спомням като взехме 1989 ладата 2104 как и я карахме известно време с найлоните вътре и миришеше на ново.

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И след 3-4години цената и пада 4-5пъти примерно.
Обяснил съм в горните постове какво разбирам под хубав нов автомобил.
Също така да ти кажа от корейските автомобили бих си купил само Хиундай имат доста читави модели другите марки мисля да не ги коментираме.
И това Деу Лачети дето си ми го написал за 17-18хил лева ще си взема перфектен ГОЛФ 4 ТДИ или 1.8Т - 2002-2003 и които ти гарантирам, че ще има повече екстри, ще е помощен и след 3 или 4 години ще струва два пъти повече от деуто. За справка виж цените на Деу на старо и колко върви едно Есперо например. И не ми ги давай тях за пример, защото ако им бяха конкурентно способни автомобилите нямаше да фалират и сега колите им да се продават като Шевролет.
П.С мойта кола за 5хил лв. има същите неща като това Лачети, като изключим въз.възглавници.
Обяснил съм в горните постове какво разбирам под хубав нов автомобил.
Също така да ти кажа от корейските автомобили бих си купил само Хиундай имат доста читави модели другите марки мисля да не ги коментираме.
И това Деу Лачети дето си ми го написал за 17-18хил лева ще си взема перфектен ГОЛФ 4 ТДИ или 1.8Т - 2002-2003 и които ти гарантирам, че ще има повече екстри, ще е помощен и след 3 или 4 години ще струва два пъти повече от деуто. За справка виж цените на Деу на старо и колко върви едно Есперо например. И не ми ги давай тях за пример, защото ако им бяха конкурентно способни автомобилите нямаше да фалират и сега колите им да се продават като Шевролет.
П.С мойта кола за 5хил лв. има същите неща като това Лачети, като изключим въз.възглавници.
та по темета, за старите и новите коли..... четох в немското AutoBild сравнителен тест между Голф 4 1.6 мисля ,че беше и чисто нова Дачия Логан 75 коня... голфа беше на около 160 хил. км. а на дачията и махнаха найлоните когато започна теста. и двете са в еднакъв ценови диапазон за Германия. по време на теста се оказа ,ча дацията не правъзхождаше галфа в нито един от случайте. пробваха се: спирачен път от 100-0 км. , поведения в завой както и екстри по колата... на дачията излезна ,че единствено хубаво нещо е че централната конзола е много опростена (по-опростена от на голф
, за какво говорим тогава
) . Всъщност теста целял да потвърди или отрече думите на изпълнителния директор на VAG, че една нова Дачия, не може да се сравнява и с 6 годишна тяхна кола.


това че GМ купи заводите на Деу лошо няма естествано че ще сложат емблема на тяхна марка , вярно е че цената след първата година е с 25 %по ниска но и дори и при по популярните марки като рено ситроен и фиат форд нещата са подобни .Като гледам продажбите на шевролет в европа не бих казал че са зле . А тепърва излизат модели като Аveo ,Epica ,Xr3
и да не забравяме че говорим за GM все пак
и да не забравяме че говорим за GM все пак
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта