Изпарителя ми замръзва./решено/-задръстен изпарител.
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Когато караш на бензин,изпарителя загрява ли нормално?Ако грее нормално на бензин а на газ ти прави номера може да ти е спукана мембраната на високото налягане в изпарителя(но тогава ще ти надува в казанчето,ще ти духа антифриза и ще загрява двигателя). Ако и на бензин не подгрява изпарителя значи имаш запушване (случвало ми се е от боклуци в охладителната с-ма се затапва на коляното на изпарителя)
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
При мен също замръзва и не мога да го хвана... като цяло колата на празен ход доста загрява, парно няма, обезвъздушавал съм я многократно, но ефект няма, антифриз си има на максимума, като я вкарам в обороти идва парното , изпарителя се стопля... нови радиатори на парното и двигателя, нов термостат оригинален от Юнитрейд... съмнява ме водната помпа вече 

- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Задръстен изпарител.
Гледам и не вярвам! Излезна едно такова кафяво като ...паста.
Благодарско за помоща ви! Мислех да снимам да видите мизерията, ама се отказах, защото темата щеше да стане "18+"
Не мога да си обясня от къде дойде тази гнусня? Моля обяснете ми за "последователното и успоредното" свързване на изпарителя.



- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
тръба написа:Задръстен изпарител.Гледам и не вярвам! Излезна едно такова кафяво като ...паста.
Благодарско за помоща ви! Мислех да снимам да видите мизерията, ама се отказах, защото темата щеше да стане "18+"
Не мога да си обясня от къде дойде тази гнусня? Моля обяснете ми за "последователното и успоредното" свързване на изпарителя.
Tова на бързо скицирах.

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
тръба написа:Май схванах. Аз съм вързан към двата маркуча на парното, т.е. паралелно. При последователното свързване се използва само единият маркуч на парното. Така ли е? Какви са предимствата и недостатъците на двата метода? Нещо ми подсказва, че последователното връзване е по-добро?
100 човека 100 мнения.
От моята практика за мен е най-добре последователният начин.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Пак взе да прави номера. ИЗНЕРВИХ СЕ! Вгледах се точно как е свързана водната система и установих, че е направено супер некадърно. Измислих си мой начин. Изкормих всичко и на ново, по моя метод. Ей сега всичко е точно и съм сигурен, че няма да имам проблеми. Аз дето си нямам (нямах) хал-хабер от газови инсталации се справих по-добре от уж професионалист. Баси "майсторите"!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта