Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
garanciq
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел

Мнениеот garanciq » Нед 26 окт 2008 18:26


При включен оборотомер и запалване на двигателя,оборотомера показва 850/900 оборота.След около 2мин.работа оборотите скачат на 1000/1050 и така си остават на празен ход..Нека всички, които имат идея за причината да дадат мнение.Голфа взех преди седмица но по късно установих проблема с оборотите.




Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Мнениеот ДАНЧО » Нед 26 окт 2008 18:33


Филтрите смени ли : Горивен , въздушен :?:


garanciq
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот garanciq » Нед 26 окт 2008 18:51


ДАНЧО написа:Филтрите смени ли : Горивен , въздушен :?:
Сменени са всички филтри+масло+ролка+ремъци без ангренажния.Разхода на гориво за изминатите от мен 290км. е 5.3л. на 100 след доливане за 32лв.при цена за литър 2.09лв.[/url]


Потребителски аватар
vwghost
Мнения: 193
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 21:05
Автомобил: VW GOLF IV
Двигател: 1.9 TDI ATD 2002
Местоположение: Стара Загора GOLF IV 2002 1.9 TDI ATD
Контакти:

Мнениеот vwghost » Пон 27 окт 2008 7:30


да не са я чипосвали ,уж да се вдигат конете пък после гледат да я продадат бързо :lol:


tomito
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 1:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот tomito » Пон 27 окт 2008 16:48


Няма чип, този мотор няма електронен блок за управление - колегата се шегува.
По принцип, след палене свещите продължават да нагряват няколко минути. Когато нагряват, дърпат голям ток - примерно 30-50 А и товарят генератора, а той товари двигателя и оборотите са по-ниски. Като минат няколко минутки, релето за подгряване изключва и като няма вече товар, оборотите се вдигат и си остават малко високи. Можеш да се закачиш с една пробна лампа за свещите и да наблюдаваш.
Вероятно оборотите са пипани от помпата и е редно да ги намалиш до нормалните - примерно 900-950. Но ако на тези обороти се получават кофти вибрации или някакъв неприатен резонанс се усеща в купето, явно защо са ги пипали!?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 27 окт 2008 21:50


И провери дали "авансатора" (разбирай -смукача) се връща докрай, той влияе с около 50-100 оборота нагоре.При мен е ръчен -с жило


garanciq
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот garanciq » Съб 08 ное 2008 20:32


emo-gar написа:И провери дали "авансатора" (разбирай -смукача) се връща докрай, той влияе с около 50-100 оборота нагоре.При мен е ръчен -с жило
"авансатора" не съм го ползвал.Оказа се,че със загряването на двигателя,оборотите се покачват плавно но при достигането на 1000 обората рязко се покачва щума на двигателя/появява се някакво тракане/Ходих при един "спец" и той стигна до извода ,че тракането е от ролката на пиствия ремък/сменена е заедно с пистовия ремък/Предложи ми да смени ремъка с по къс/сегашния е 1045/ и тракането между 1000 и 1100 оборота ще изчезне.А дали,това е начина нека някой по компетентен да каже.А и друго ми е интересно,видях друг голф ,като моя на ,който пистовия ремък от алтернатора към коляновия вал ,беше без оптегач и ролка???


nikireflexa
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikireflexa » Вто 18 ное 2008 12:10


Моя е без обтегач и ролка.Обтяга се чрез преместване на генератора.Възможно е да трака от ролката.Виж го тоя ремък да не е хлабав,трябва да потъва 5мм като го натиснеш.Свири ли при форсиране?Отвори си предния капак много лесно ще чуеш кое тропа и дали е от тоя ремък.


nikireflexa
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikireflexa » Вто 18 ное 2008 12:16


По въпроса за оборотите на чистия дизел:много лесно се регулират.На нафтовата помпа има 2 болчета едното ти променя налягането на помпата,а другото свободните обороти.За оборотите ще го познаеш по това, че при свободни обороти,рамото което се дърпа от жилото за газта, е опряло в него.Развийго малко и тва рамо ще се помести(все едно подаваш малко газ).А оборотите ти ще се вдигнат.


nikireflexa
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikireflexa » Вто 18 ное 2008 12:22


tomito написа:Няма чип, този мотор няма електронен блок за управление - колегата се шегува.
По принцип, след палене свещите продължават да нагряват няколко минути. Когато нагряват, дърпат голям ток - примерно 30-50 А и товарят генератора, а той товари двигателя и оборотите са по-ниски. Като минат няколко минутки, релето за подгряване изключва и като няма вече товар, оборотите се вдигат и си остават малко високи. Можеш да се закачиш с една пробна лампа за свещите и да наблюдаваш.
Вероятно оборотите са пипани от помпата и е редно да ги намалиш до нормалните - примерно 900-950. Но ако на тези обороти се получават кофти вибрации или някакъв неприатен резонанс се усеща в купето, явно защо са ги пипали!?


Почти така е само дето релето на подгряващите свещи изключва около 5-10сек след като изгасне лампата за подгряване.Можеш да го чуеш(чува се цъкване)И как според теб свещите ще подгряват при работещ двигател?Нали след няколко впръсквания на студената нафта върху работещите свещи и ще изгорят?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Вто 18 ное 2008 18:52


Свещите продължават да работят известно време след запалване.До достигане на някаква температура на водата или обороти над 2000,демек нямаш време да чакаш и веднага я подкарваш.Определено гаснат по-бързо ако не чакаш много на място.Относно оборотите на ПХ, може да е разцентрована ГНП при евентуална смяна на ангренажен ремък(има по-особена процедура,за разлика от бензинките).Една проверка на впръскването (с индикатор монтиран на помпата-тапата м/у тръбите) ще даде отговора.Процедурата я прави задължително при дизелджия,дето знае кво прави.Не върти нищо по помпата без да си убеден какво е!


Потребителски аватар
soxy__
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 03 май 2009 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел

Мнениеот soxy__ » Чет 28 май 2009 0:01


при мен е абсолютно същото, но иначе колата си върви перфектно и мисля че е нещо незначително :D


Downloadera
Мнения: 185
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тетевен

Re: Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел

Мнениеот Downloadera » Пет 29 май 2009 22:30


И при мен е същата работа с оборотите,дори съм ги дигнал молко от помпата,че имаше едно тресене на таблото при празен ход.

При мен е на лице и др проблем сложих генератор от 2,4д 120 Ач и при голям пик на аудио системата спадат оборотите,но си го обяснявам че генератора се мъчи да навакса с А и по този начин товари мотора !!!

П.П. Аз 2г карам такава печка и не съм имал ядове само дето температурата ми седи на 70градуса,само в София по светофарите рядко се дига на 90,перка сичко си работи малак,голям кръг работят ,парно имам суши ми веждите и кап ке мога да си го обясня това,че седи на 70г.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re:

Мнениеот fox_vt » Съб 30 май 2009 15:43


nikireflexa написа:
tomito написа:Няма чип, този мотор няма електронен блок за управление - колегата се шегува.
По принцип, след палене свещите продължават да нагряват няколко минути. Когато нагряват, дърпат голям ток - примерно 30-50 А и товарят генератора, а той товари двигателя и оборотите са по-ниски. Като минат няколко минутки, релето за подгряване изключва и като няма вече товар, оборотите се вдигат и си остават малко високи. Можеш да се закачиш с една пробна лампа за свещите и да наблюдаваш.
Вероятно оборотите са пипани от помпата и е редно да ги намалиш до нормалните - примерно 900-950. Но ако на тези обороти се получават кофти вибрации или някакъв неприатен резонанс се усеща в купето, явно защо са ги пипали!?


Почти така е само дето релето на подгряващите свещи изключва около 5-10сек след като изгасне лампата за подгряване.Можеш да го чуеш(чува се цъкване)И как според теб свещите ще подгряват при работещ двигател?Нали след няколко впръсквания на студената нафта върху работещите свещи и ще изгорят?


няма да изгорят бъди сигурен mhihi mhihi


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел

Мнениеот emo-gar » Нед 31 май 2009 14:26


Гаранция..кажи какво е развитието,айде че не останахме много с "простите"дизели,тука споделяме решенията на проблемите,6 месеца чакаме да обадиш за решение...Сега да си подкрепя и мнението,дадено някъде преди Коледа:след смяна на ангренаж,въпреки всички щифтове и планки,помпата "бяга" от идеалната центровка.Имам една "идея"промяна на П.Х.-само аз си го усещам,но го има.Та пак повтарям:да се мине на центровка за ъгъл на впръскване(с индикатор)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта